Troben a Álvaro García, el xiquet de 13 anys desaparegut en València

 

Actualització 12/03/2021 a les 11.05 hores. Álvaro García Ramón, el menor desaparegut en València des del passat dimecres, 10 de març, ha sigut localitzat en bon estat de salut. D’eixa forma ho ha informat la Policia Local de la ciutat a través de Twitter.

 

 

Busquen a Álvaro García, el xiquet de 13 anys desaparegut en València

Familiars i amics busquen a Álvaro García Ramón, un xiquet de 13 anys, que ha desaparegut en la ciutat de València i del que no se sap res des d’este dimecres, 10 de març. El menor forma part de les categories inferiors del CAU Rugby Valencia, equip que també s’ha sumat a la busca i a la crida per a que el localitzen.

 

El xiquet té 13 anys, mesura 1,72 metres d’altura i és de complexió atlètica. Segons l’última informació que es té, l’última volta que va ser vist, Álvaro portava pantalons vaquers, una dessuadora de color roig amb caputxa i una jaqueta. A demés, l’última informació que es té d’ell és que es dirigia el dimecres, cap a les 15.00 hores, a classe de violí.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la família demana la col·laboració de la ciutadania, ja que estan preocupats pel seu estat després d’estar dia i mig sense rebre cap notícia del xiquet. A través de les xarxes socials, l’equip valencià de rugbi ha demanat ajuda: «Necessitem la vostra ajuda. De tot el rugbi i l’esport valencià. Álvaro no està en casa des d’ahir. No sabem res d’ell. La seua família i el seu club estem molt preocupats. Per favor ajuda’ns a què torne a casa».

 

 

Davant d’esta alarmant i trista notícia, diferents clubs de l’esport i del rugbi valencià van compartir ràpidament el missatge a través dels seus comptes en les seues xarxes socials, com el Tatami, Abelles o el Valencia RC. També s’han implicat en la busca del menor clubs d’altres esports, i inclús el València Club de Futbol també ha difós el missatge.

 

Amb totes estes difusions, que també estan arribant a altres xarxes com Instagram o Facebook, familiars i amics esperen poder trobar prompte a Álvaro en bon estat.

Últimes notícies

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.

Bautista s’acomiada del seu últim Wimbledon després de perdre amb Fonseca en primera ronda

Roberto Bautista, de 38 anys, s’ha acomiadat en primera ronda del seu últim Wimbledon després de perdre davant el brasiler Joao Fonseca en tres sets, malgrat tindre opcions en l’inici del partit.