Troben a Álvaro García, el xiquet de 13 anys desaparegut en València

 

Actualització 12/03/2021 a les 11.05 hores. Álvaro García Ramón, el menor desaparegut en València des del passat dimecres, 10 de març, ha sigut localitzat en bon estat de salut. D’eixa forma ho ha informat la Policia Local de la ciutat a través de Twitter.

 

 

Busquen a Álvaro García, el xiquet de 13 anys desaparegut en València

Familiars i amics busquen a Álvaro García Ramón, un xiquet de 13 anys, que ha desaparegut en la ciutat de València i del que no se sap res des d’este dimecres, 10 de març. El menor forma part de les categories inferiors del CAU Rugby Valencia, equip que també s’ha sumat a la busca i a la crida per a que el localitzen.

 

El xiquet té 13 anys, mesura 1,72 metres d’altura i és de complexió atlètica. Segons l’última informació que es té, l’última volta que va ser vist, Álvaro portava pantalons vaquers, una dessuadora de color roig amb caputxa i una jaqueta. A demés, l’última informació que es té d’ell és que es dirigia el dimecres, cap a les 15.00 hores, a classe de violí.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la família demana la col·laboració de la ciutadania, ja que estan preocupats pel seu estat després d’estar dia i mig sense rebre cap notícia del xiquet. A través de les xarxes socials, l’equip valencià de rugbi ha demanat ajuda: «Necessitem la vostra ajuda. De tot el rugbi i l’esport valencià. Álvaro no està en casa des d’ahir. No sabem res d’ell. La seua família i el seu club estem molt preocupats. Per favor ajuda’ns a què torne a casa».

 

 

Davant d’esta alarmant i trista notícia, diferents clubs de l’esport i del rugbi valencià van compartir ràpidament el missatge a través dels seus comptes en les seues xarxes socials, com el Tatami, Abelles o el Valencia RC. També s’han implicat en la busca del menor clubs d’altres esports, i inclús el València Club de Futbol també ha difós el missatge.

 

Amb totes estes difusions, que també estan arribant a altres xarxes com Instagram o Facebook, familiars i amics esperen poder trobar prompte a Álvaro en bon estat.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.