Troben a Álvaro García, el xiquet de 13 anys desaparegut en València

 

Actualització 12/03/2021 a les 11.05 hores. Álvaro García Ramón, el menor desaparegut en València des del passat dimecres, 10 de març, ha sigut localitzat en bon estat de salut. D’eixa forma ho ha informat la Policia Local de la ciutat a través de Twitter.

 

 

Busquen a Álvaro García, el xiquet de 13 anys desaparegut en València

Familiars i amics busquen a Álvaro García Ramón, un xiquet de 13 anys, que ha desaparegut en la ciutat de València i del que no se sap res des d’este dimecres, 10 de març. El menor forma part de les categories inferiors del CAU Rugby Valencia, equip que també s’ha sumat a la busca i a la crida per a que el localitzen.

 

El xiquet té 13 anys, mesura 1,72 metres d’altura i és de complexió atlètica. Segons l’última informació que es té, l’última volta que va ser vist, Álvaro portava pantalons vaquers, una dessuadora de color roig amb caputxa i una jaqueta. A demés, l’última informació que es té d’ell és que es dirigia el dimecres, cap a les 15.00 hores, a classe de violí.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la família demana la col·laboració de la ciutadania, ja que estan preocupats pel seu estat després d’estar dia i mig sense rebre cap notícia del xiquet. A través de les xarxes socials, l’equip valencià de rugbi ha demanat ajuda: «Necessitem la vostra ajuda. De tot el rugbi i l’esport valencià. Álvaro no està en casa des d’ahir. No sabem res d’ell. La seua família i el seu club estem molt preocupats. Per favor ajuda’ns a què torne a casa».

 

 

Davant d’esta alarmant i trista notícia, diferents clubs de l’esport i del rugbi valencià van compartir ràpidament el missatge a través dels seus comptes en les seues xarxes socials, com el Tatami, Abelles o el Valencia RC. També s’han implicat en la busca del menor clubs d’altres esports, i inclús el València Club de Futbol també ha difós el missatge.

 

Amb totes estes difusions, que també estan arribant a altres xarxes com Instagram o Facebook, familiars i amics esperen poder trobar prompte a Álvaro en bon estat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.

El Consell dona llum verda a tres grans contractes sanitaris per més de 1.100 milions

El Consell autoritza tres grans contractes sanitaris per 1.106,8 milions per a neteja de centres, compra de medicaments i analítiques clíniques en La Fe, a més d'adaptar la normativa d'establiments de productes sanitaris.

El Consell obri la negociació per a aplicar la jornada de 35 hores a partir de 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària. Sindicats com a CCOO i UGT reclamen concreció, homogeneïtat i més rapidesa en Sanitat.