14.3 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Troben a Álvaro García, el xiquet de 13 anys desaparegut en València

 

Actualització 12/03/2021 a les 11.05 hores. Álvaro García Ramón, el menor desaparegut en València des del passat dimecres, 10 de març, ha sigut localitzat en bon estat de salut. D’eixa forma ho ha informat la Policia Local de la ciutat a través de Twitter.

 

 

Busquen a Álvaro García, el xiquet de 13 anys desaparegut en València

Familiars i amics busquen a Álvaro García Ramón, un xiquet de 13 anys, que ha desaparegut en la ciutat de València i del que no se sap res des d’este dimecres, 10 de març. El menor forma part de les categories inferiors del CAU Rugby Valencia, equip que també s’ha sumat a la busca i a la crida per a que el localitzen.

 

El xiquet té 13 anys, mesura 1,72 metres d’altura i és de complexió atlètica. Segons l’última informació que es té, l’última volta que va ser vist, Álvaro portava pantalons vaquers, una dessuadora de color roig amb caputxa i una jaqueta. A demés, l’última informació que es té d’ell és que es dirigia el dimecres, cap a les 15.00 hores, a classe de violí.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la família demana la col·laboració de la ciutadania, ja que estan preocupats pel seu estat després d’estar dia i mig sense rebre cap notícia del xiquet. A través de les xarxes socials, l’equip valencià de rugbi ha demanat ajuda: «Necessitem la vostra ajuda. De tot el rugbi i l’esport valencià. Álvaro no està en casa des d’ahir. No sabem res d’ell. La seua família i el seu club estem molt preocupats. Per favor ajuda’ns a què torne a casa».

 

 

Davant d’esta alarmant i trista notícia, diferents clubs de l’esport i del rugbi valencià van compartir ràpidament el missatge a través dels seus comptes en les seues xarxes socials, com el Tatami, Abelles o el Valencia RC. També s’han implicat en la busca del menor clubs d’altres esports, i inclús el València Club de Futbol també ha difós el missatge.

 

Amb totes estes difusions, que també estan arribant a altres xarxes com Instagram o Facebook, familiars i amics esperen poder trobar prompte a Álvaro en bon estat.

Últimes notícies

Morant demana la dimissió de Feijóo per mentir sobre la dana i reclama al PP que l’aparte

La líder del PSPV-PSOE ha reclamat l'eixida de Feijóo per, diu, haver mentit sobre la dana de 2024 i ha demanat al PP que l'aparte. També ha exigit a la jutgessa els guasaps complets amb Mazón i ha criticat la seua declaració telemàtica.

La Diputació de València aprova fons per a un mausoleu a Paterna que dignifique als represaliats

La Diputació de València ha aprovat una subvenció de 75.701,30 euros per a construir un mausoleu amb hipogeu en la fossa comuna 22 del cementeri de Paterna. El projecte busca garantir un enterrament digne, la conservació de les restes i un espai estable de memòria per a les famílies.

El camp alacantí acomiada 2025 entre incertesa per la PAC i costos a l’alça

El sector només eleva un 1% la Renda Agrària, fins a 509.088.943 euros, per l'encariment del 7% i més càrrega burocràtica, malgrat millors collites en diversos cultius.

Morant demana la dimissió de Feijóo i que el PP l’aparte per mentir sobre la dana de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha reclamat al PP que el relleve per mentir sobre la dana de 2024. Exigix a la jutgessa la conversa completa de WhatsApp amb Carlos Mazón i critica la seua declaració telemàtica.

Pérez Llorca exigix canvis normatius per a accelerar obres que protegisquen enfront de danes

Pérez Llorca ha reclamat canvis legislatius per a tramitar per via d'urgència les obres en llits i barrancs després d'un episodi de pluges amb més de 200 l/m². La Generalitat avalua danys, amb especial atenció a la taronja en plena temporada.

Diana Morant insta a Feijóo a dimitir i exigix al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a dimitir i ha demanat al PP que li aparte per mentir sobre la DANA de 2024. També ha reclamat que entregue a la jutgessa els guasaps amb Carlos Mazón i ha titllat de covardia la seua declaració telemàtica.

Mestalla va reunir milers en un entrenament del València sense Tárrega ni Pepelu

Prop de 5.000 aficionats van assistir a la sessió oberta a Mestalla malgrat la pluja. No van participar Tárrega ni Pepelu per grip i Dimitrievski va seguir de baixa; Cömert va reaparéixer.

La jutgessa del cas DANA permet que Feijóo declare el 9 de gener per via telemàtica

La jutgessa que investiga la DANA ha acceptat que Alberto Núñez Feijóo declare com a testimoni per videoconferència el 9 de gener des del Congrés. A més, li reitera la possibilitat d'aportar les seues respostes als missatges amb Carlos Mazón; el líder del PP ha defés que va entregar el sol·licitat i s'ha compromés a col·laborar.