Troben a Álvaro García, el xiquet de 13 anys desaparegut en València

 

Actualització 12/03/2021 a les 11.05 hores. Álvaro García Ramón, el menor desaparegut en València des del passat dimecres, 10 de març, ha sigut localitzat en bon estat de salut. D’eixa forma ho ha informat la Policia Local de la ciutat a través de Twitter.

 

 

Busquen a Álvaro García, el xiquet de 13 anys desaparegut en València

Familiars i amics busquen a Álvaro García Ramón, un xiquet de 13 anys, que ha desaparegut en la ciutat de València i del que no se sap res des d’este dimecres, 10 de març. El menor forma part de les categories inferiors del CAU Rugby Valencia, equip que també s’ha sumat a la busca i a la crida per a que el localitzen.

 

El xiquet té 13 anys, mesura 1,72 metres d’altura i és de complexió atlètica. Segons l’última informació que es té, l’última volta que va ser vist, Álvaro portava pantalons vaquers, una dessuadora de color roig amb caputxa i una jaqueta. A demés, l’última informació que es té d’ell és que es dirigia el dimecres, cap a les 15.00 hores, a classe de violí.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la família demana la col·laboració de la ciutadania, ja que estan preocupats pel seu estat després d’estar dia i mig sense rebre cap notícia del xiquet. A través de les xarxes socials, l’equip valencià de rugbi ha demanat ajuda: «Necessitem la vostra ajuda. De tot el rugbi i l’esport valencià. Álvaro no està en casa des d’ahir. No sabem res d’ell. La seua família i el seu club estem molt preocupats. Per favor ajuda’ns a què torne a casa».

 

 

Davant d’esta alarmant i trista notícia, diferents clubs de l’esport i del rugbi valencià van compartir ràpidament el missatge a través dels seus comptes en les seues xarxes socials, com el Tatami, Abelles o el Valencia RC. També s’han implicat en la busca del menor clubs d’altres esports, i inclús el València Club de Futbol també ha difós el missatge.

 

Amb totes estes difusions, que també estan arribant a altres xarxes com Instagram o Facebook, familiars i amics esperen poder trobar prompte a Álvaro en bon estat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia busca a l’autor dels trets que han matat a un home a Alacant

La Policia Nacional continua la busca del responsable dels tirs que anit van posar fi a la vida d'un home de 59 anys en el barri del Pla. La investigació continua oberta i no es descarta una bala perduda en un tiroteig pròxim.

Dos detinguts a Torrevieja amb un cotxe robat al Regne Unit i un ferit en intentar fugir

Dos lituans de 32 i 36 anys han sigut detinguts a Torrevieja a bord d'un vehicle d'alta gamma robat al Regne Unit. El copilot, amb una orde europea de detenció, va resultar ferit en intentar escapar.

La Policia Nacional reforça la seguretat de les Falles amb VIPA 6×6 i control antidrons

La Policia Nacional desplega un operatiu especial per a les Falles 2026 amb reforços i tecnologia per a vigilar aglomeracions i neutralitzar drons. El pla suma 6.000 efectius entre forces estatals i Policia Local.

La Generalitat posarà llançadores d’Albal a Torrent i La Torre durant les mascletaes

La Generalitat reforçarà Metrobús i posarà en marxa llançadores entre Albal, Torrent Avinguda i La Torre per a connectar als viatgers de Rodalia durant les mascletaes. El servici cobrirà la franja en la qual els trens només arribaran fins a Albal, amb eixides aproximades de 13.10 a 14.40.

València demana concretar les mesures per a portar C-1 i C-2 de Rodalia a l’Estació del Nord

València s'ha mostrat disposada a estudiar que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l'Estació del Nord, però ha exigit mesures concretes i un informe del CNP. El Consistori ha recordat els 105 atesos de l'any passat i ha demanat reunions tècniques encara no celebrades.

Tellado acusa a Sánchez de centrar-se en les misèries del seu Govern i no donar mesures davant la guerra

El secretari general del PP ha retret al Govern la seua tardança davant el conflicte a Orient Mitjà i ha detallat un paquet fiscal i energètic per a contindre preus.

PP lamenta la polèmica i PSPV demana garanties per l’accés amb tren a València en la mascletà

La interrupció parcial de l'accés de Rodalia a l'Estació del Nord per la mascletà ha deslligat retrets entre Govern i Ajuntament. PP, PSPV, Compromís i Vox han fixat posicions i reclamen solucions sense renunciar a la seguretat.

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.