Troben mort a Antonio Banyuls Rodríguez, desaparegut en Benetússer

 

Actualització 12/02/2021 a les 13.45 hores. Este matí de divendres ha sigut trobat mort Antonio Banyuls Rodríguez, l’home de 52 anys desaparegut en la localitat de Benetússer, en la comarca de l’Horta (València), segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’.

 

El cos de la víctima ha sigut trobat a l’altura del pont del barri de la Torre, per on passa el riu. Ara, serà l’autòpsia la que determine les causes de la mort.

 

Busquen a Antonio Banyuls Rodríguez, desaparegut en Benetússer

Familiars i amics busquen a Antonio Banyuls Rodríguez, un home de 52 anys, desaparegut en la localitat de Benetússer, en la comarca de l’Horta (València). L’home ha desaparegut este dijous, 11 de febrer, segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

 

Antonio fa 1,78 metres, té el monyo clar i ondulat. L’última volta que va ser vist portava un xandall negre i deportives grises de la marca Nike. L’home necessita medicació. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, als telèfons 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la lluita per la Champions

La Reial Societat va derrotar 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues opcions de Lliga de Campions.

La Reial Societat venç al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat s'imposa 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez i es consolida en la baralla per les places de Lliga de Campions després d'un partit dominat de principi a fi.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.

La Reial Societat s’enganxa a la baralla per la Champions amb un sòlid triomf davant el Llevant

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant a Anoeta amb gols de Jon Martín i Brais Méndez, en un partit dominat de principi a fi que reforça les seues aspiracions de Champions.

El nou Pla General d’Alacant preveu ampliar la planta de residus i crear tres ecoparcs

L'esborrany del Pla General Estructural d'Alacant inclou l'ampliació de la planta municipal de tractament de residus i la creació de tres nous ecoparcs per a garantir una gestió sostenible durant els pròxims 25 anys.

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.