Anuncios

Busquen en una cova d’Albarracín a tres valencians desapareguts

Imatge de la boca de la cova on han desaparegut els tres valencians

Imatge de la boca de la cova on han desaparegut els tres valencians | València Diari

 

 

La Guàrdia Civil ha començat un operatiu de rescat per a localitzar en la cova de la Obriga, en el municipi del Valdecillo de la comarca turolense de la Serra d’Albarracín, a tres espeleòlegs valencians experimentats dels quals gens se sap des de fa hores. 

Anuncios

Segons han informat a Efe fonts de la Guàrdia Civil, els espeleòlegs van informar a un company de l’inici d’una activitat en la cova que duraria al voltant de sis hores i al no tenir notícies d’ells, aquesta matinada, entorn de les 03.00 hores, ha donat avís a l’institut armat.

 

A les 06.30 hores s’ha engegat l’operatiu de rescat, en el qual participen quatre membres dels Grups de Rescat Especial d’Intervenció en Muntanya, dos d’Osca i altres dos de Mora de Rubielos, amb el suport d’un helicòpter del cos amb base a Osca.

La cova de la Obriga té una longitud explorada de 2.800 metres, la qual cosa la converteix en la més llarga de la província de Terol, segons l’ajuntament del Valdecillo.

Segons informa el diari Las Provincias dos muntanyistes són naturals de Vila-Real i l’altre és de València. 

Imatge de l'operatiu

Imatge de l’operatiu | Aragón tv

 

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.

Arranca el desembarcament dels passatgers espanyols del creuer Hondius després del brot de hantavirus

Comença el desembarcament dels 14 passatgers espanyols del creuer Hondius, afectat per un brot de hantavirus, que seran traslladats a Madrid per a passar la quarantena.

Detinguda a València una parella per forçar el matrimoni de la seua filla de 16 anys

La Policia Nacional ha detingut a València a una parella acusada de tràfic d'éssers humans amb finalitats de matrimoni forçat per intentar enviar a la seua filla de 16 anys al seu país d'origen per a casar-la en contra de la seua voluntat.

Álvaro Rodríguez reforça la fe de l’Elx en la permanència

Álvaro Rodríguez assegura que el vestuari de l'Elx manté intacta la confiança a aconseguir la permanència en Primera Divisió i assumix els pròxims tres partits com a finals.

Residus de palmera per a fabricar taulers d’aglomerat sense cola

Una empresa vinculada a la Universitat Miguel Hernández ha patentat taulers d'aglomerat fabricats amb residus de palmera que no necessiten coles químiques i poden reemplaçar a la fusta convencional.

El comissionat de la DANA autonòmic tanca les compareixences en Les Corts

La comissió d'investigació de Les Corts sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 celebra la seua última sessió de compareixences amb la intervenció del comissionat per a la recuperació i altres dos responsables implicats.
Anuncios