Anuncios

Busquen en una cova d’Albarracín a tres valencians desapareguts

Imatge de la boca de la cova on han desaparegut els tres valencians

Imatge de la boca de la cova on han desaparegut els tres valencians | València Diari

 

 

La Guàrdia Civil ha començat un operatiu de rescat per a localitzar en la cova de la Obriga, en el municipi del Valdecillo de la comarca turolense de la Serra d’Albarracín, a tres espeleòlegs valencians experimentats dels quals gens se sap des de fa hores. 

Segons han informat a Efe fonts de la Guàrdia Civil, els espeleòlegs van informar a un company de l’inici d’una activitat en la cova que duraria al voltant de sis hores i al no tenir notícies d’ells, aquesta matinada, entorn de les 03.00 hores, ha donat avís a l’institut armat.

 

A les 06.30 hores s’ha engegat l’operatiu de rescat, en el qual participen quatre membres dels Grups de Rescat Especial d’Intervenció en Muntanya, dos d’Osca i altres dos de Mora de Rubielos, amb el suport d’un helicòpter del cos amb base a Osca.

La cova de la Obriga té una longitud explorada de 2.800 metres, la qual cosa la converteix en la més llarga de la província de Terol, segons l’ajuntament del Valdecillo.

Segons informa el diari Las Provincias dos muntanyistes són naturals de Vila-Real i l’altre és de València. 

Imatge de l'operatiu

Imatge de l’operatiu | Aragón tv

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.

El staycation impulsa l’ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins a fregar el 80% a l’abril

Els hotels de la Comunitat Valenciana tanquen la primera quinzena d'abril amb un 78,6% d'ocupació gràcies al staycation i a l'empenyiment del turisme britànic i internacional.

La cap de Protecció Civil assegura que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Delegació del Govern sosté que va intentar activar l'És-Alert a les 18.29 hores durant la dana, mentres la defensa de la exconsellera Pradas insistix que el text es va plantejar a les 19 hores.

Un gen clau en càncer de mama marca si les cèl·lules metastatizan o queden en repòs

Investigadors han identificat el gen Prrx1 com a regulador del potencial metastásico en càncer de mama, distingint entre cèl·lules capaces de disseminar-se i cèl·lules que romanen en letargia.

Pérez Llorca reivindica l’aposta del Consell pels servicis socials i la vivenda pública a Sant Joan

Juanfran Pérez Llorca subratlla a Sant Joan d'Alacant el compromís del Consell amb projectes socials, educatius, sanitaris, de vivenda pública i d'infraestructures per a millorar la qualitat de vida.

Morrissey presentarà a Barcelona i Madrid el seu nou disc Make-up is a lie al juliol

Morrissey presentarà el seu catorzé disc en solitari, Make-up is a lie, el 25 de juliol a Barcelona i el 29 de juliol a Madrid, dins del seu gira europea.