10.4 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

Busquen a un xiquet de 15 anys a què la seua mare hauria llançat a un contenidor

 

 

Un xiquet de 15 anys ha desaparegut el passat 12 de setembre a Talavera de la Reina, a Toledo. La Guàrdia Civil i l’Associació ‘SOSdesaparecidos’ està difonent per xarxes socials les seues característiques per si algú poguera reconéixer-li.

El jove té mobilitat reduïda i discapacitat sensorial. Les primeres pistes sobre el seu parador les ha donades la seua pròpia mare, qui li hauria segrestat i “llançat a un contenidor”.

El pare havia assegurat davant la Guàrdia Civil diumenge passat que la pròpia mare d’Antonio David Barroso, com es diu el xiquet desaparegut, va ser la que li va sostraure de la seua casa a Morón de la Frontera i ja no has tornat a saber d’ell.

Els agents van aconseguir localitzar a l’acusada del segrest a Segòvia i ha assegurat durant el seu interrogatori que hauria llançat al seu fill a un contenidor de fem però no dona respostes coherents, per la qual cosa la investigació segueix sense tindre una idea clara del que va ocórrer.

 

La família del pare creu que segueix amb vida

 

La família del pare del menor desaparegut, no es creu la versió de la mare i el continuen buscant amb vida. El temps juga en contra d’Antonio David, de 15 anys i dependent.

El pare del menor i la germana estan convençuts que Antonio David segueix amb vida a pesar que la seua mare ha confessat haver-lo esquarterat i tirat a un contenidor de fem amb la seua cadira de rodes a Madrid.

Sense indicis del crim

 

Per a la família, el relat de la mare és completament inconnex. La policia no té cap indici del crim. Només està la confessió de la dona, que pateix una malaltia mental per a la qual podria haver deixat de prendre el tractament.

Antonio David va ser vist en un hotel de Talavera de la Reina

 

L’última pista que hi ha sobre Antonio David ho situa al costat de la seua mare el diumenge en un hotel de Talavera de la Reina. La policia posa l’accent principalment a rastrejar des de Morón, a Sevilla, fins a Madrid.

Antonio David té una discapacitat sensorial severa que li fa totalment dependent.

Últimes notícies

Detinguts dos hòmens atrinxerats a Elx després de matar a dos i ferir a un tercer

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de la Marina, a Elx, després de matar a dos i ferir greument a un tercer. El cas està sota secret i es descarta, ara com ara, un ajust de comptes.

Detinguts dos atrinxerats a Elx després de la mort de dos hòmens i un ferit greu

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens atrinxerats en una vivenda aïllada de la pedania de La Marina. Abans havien matat a dos hòmens i deixat ferit greu a un tercer.

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.