Busquen a un xiquet de 15 anys a què la seua mare hauria llançat a un contenidor

 

 

Un xiquet de 15 anys ha desaparegut el passat 12 de setembre a Talavera de la Reina, a Toledo. La Guàrdia Civil i l’Associació ‘SOSdesaparecidos’ està difonent per xarxes socials les seues característiques per si algú poguera reconéixer-li.

El jove té mobilitat reduïda i discapacitat sensorial. Les primeres pistes sobre el seu parador les ha donades la seua pròpia mare, qui li hauria segrestat i “llançat a un contenidor”.

El pare havia assegurat davant la Guàrdia Civil diumenge passat que la pròpia mare d’Antonio David Barroso, com es diu el xiquet desaparegut, va ser la que li va sostraure de la seua casa a Morón de la Frontera i ja no has tornat a saber d’ell.

Els agents van aconseguir localitzar a l’acusada del segrest a Segòvia i ha assegurat durant el seu interrogatori que hauria llançat al seu fill a un contenidor de fem però no dona respostes coherents, per la qual cosa la investigació segueix sense tindre una idea clara del que va ocórrer.

 

La família del pare creu que segueix amb vida

 

La família del pare del menor desaparegut, no es creu la versió de la mare i el continuen buscant amb vida. El temps juga en contra d’Antonio David, de 15 anys i dependent.

El pare del menor i la germana estan convençuts que Antonio David segueix amb vida a pesar que la seua mare ha confessat haver-lo esquarterat i tirat a un contenidor de fem amb la seua cadira de rodes a Madrid.

Sense indicis del crim

 

Per a la família, el relat de la mare és completament inconnex. La policia no té cap indici del crim. Només està la confessió de la dona, que pateix una malaltia mental per a la qual podria haver deixat de prendre el tractament.

Antonio David va ser vist en un hotel de Talavera de la Reina

 

L’última pista que hi ha sobre Antonio David ho situa al costat de la seua mare el diumenge en un hotel de Talavera de la Reina. La policia posa l’accent principalment a rastrejar des de Morón, a Sevilla, fins a Madrid.

Antonio David té una discapacitat sensorial severa que li fa totalment dependent.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.