Busquen a un xiquet de 15 anys a què la seua mare hauria llançat a un contenidor

 

 

Un xiquet de 15 anys ha desaparegut el passat 12 de setembre a Talavera de la Reina, a Toledo. La Guàrdia Civil i l’Associació ‘SOSdesaparecidos’ està difonent per xarxes socials les seues característiques per si algú poguera reconéixer-li.

El jove té mobilitat reduïda i discapacitat sensorial. Les primeres pistes sobre el seu parador les ha donades la seua pròpia mare, qui li hauria segrestat i «llançat a un contenidor».

El pare havia assegurat davant la Guàrdia Civil diumenge passat que la pròpia mare d’Antonio David Barroso, com es diu el xiquet desaparegut, va ser la que li va sostraure de la seua casa a Morón de la Frontera i ja no has tornat a saber d’ell.

Els agents van aconseguir localitzar a l’acusada del segrest a Segòvia i ha assegurat durant el seu interrogatori que hauria llançat al seu fill a un contenidor de fem però no dona respostes coherents, per la qual cosa la investigació segueix sense tindre una idea clara del que va ocórrer.

 

La família del pare creu que segueix amb vida

 

La família del pare del menor desaparegut, no es creu la versió de la mare i el continuen buscant amb vida. El temps juga en contra d’Antonio David, de 15 anys i dependent.

El pare del menor i la germana estan convençuts que Antonio David segueix amb vida a pesar que la seua mare ha confessat haver-lo esquarterat i tirat a un contenidor de fem amb la seua cadira de rodes a Madrid.

Sense indicis del crim

 

Per a la família, el relat de la mare és completament inconnex. La policia no té cap indici del crim. Només està la confessió de la dona, que pateix una malaltia mental per a la qual podria haver deixat de prendre el tractament.

Antonio David va ser vist en un hotel de Talavera de la Reina

 

L’última pista que hi ha sobre Antonio David ho situa al costat de la seua mare el diumenge en un hotel de Talavera de la Reina. La policia posa l’accent principalment a rastrejar des de Morón, a Sevilla, fins a Madrid.

Antonio David té una discapacitat sensorial severa que li fa totalment dependent.

Últimes notícies

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.