Busquen a un xiquet de 15 anys a què la seua mare hauria llançat a un contenidor

 

 

Un xiquet de 15 anys ha desaparegut el passat 12 de setembre a Talavera de la Reina, a Toledo. La Guàrdia Civil i l’Associació ‘SOSdesaparecidos’ està difonent per xarxes socials les seues característiques per si algú poguera reconéixer-li.

El jove té mobilitat reduïda i discapacitat sensorial. Les primeres pistes sobre el seu parador les ha donades la seua pròpia mare, qui li hauria segrestat i «llançat a un contenidor».

El pare havia assegurat davant la Guàrdia Civil diumenge passat que la pròpia mare d’Antonio David Barroso, com es diu el xiquet desaparegut, va ser la que li va sostraure de la seua casa a Morón de la Frontera i ja no has tornat a saber d’ell.

Els agents van aconseguir localitzar a l’acusada del segrest a Segòvia i ha assegurat durant el seu interrogatori que hauria llançat al seu fill a un contenidor de fem però no dona respostes coherents, per la qual cosa la investigació segueix sense tindre una idea clara del que va ocórrer.

 

La família del pare creu que segueix amb vida

 

La família del pare del menor desaparegut, no es creu la versió de la mare i el continuen buscant amb vida. El temps juga en contra d’Antonio David, de 15 anys i dependent.

El pare del menor i la germana estan convençuts que Antonio David segueix amb vida a pesar que la seua mare ha confessat haver-lo esquarterat i tirat a un contenidor de fem amb la seua cadira de rodes a Madrid.

Sense indicis del crim

 

Per a la família, el relat de la mare és completament inconnex. La policia no té cap indici del crim. Només està la confessió de la dona, que pateix una malaltia mental per a la qual podria haver deixat de prendre el tractament.

Antonio David va ser vist en un hotel de Talavera de la Reina

 

L’última pista que hi ha sobre Antonio David ho situa al costat de la seua mare el diumenge en un hotel de Talavera de la Reina. La policia posa l’accent principalment a rastrejar des de Morón, a Sevilla, fins a Madrid.

Antonio David té una discapacitat sensorial severa que li fa totalment dependent.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.