14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Busquen a un xiquet de 15 anys a què la seua mare hauria llançat a un contenidor

 

 

Un xiquet de 15 anys ha desaparegut el passat 12 de setembre a Talavera de la Reina, a Toledo. La Guàrdia Civil i l’Associació ‘SOSdesaparecidos’ està difonent per xarxes socials les seues característiques per si algú poguera reconéixer-li.

El jove té mobilitat reduïda i discapacitat sensorial. Les primeres pistes sobre el seu parador les ha donades la seua pròpia mare, qui li hauria segrestat i “llançat a un contenidor”.

El pare havia assegurat davant la Guàrdia Civil diumenge passat que la pròpia mare d’Antonio David Barroso, com es diu el xiquet desaparegut, va ser la que li va sostraure de la seua casa a Morón de la Frontera i ja no has tornat a saber d’ell.

Els agents van aconseguir localitzar a l’acusada del segrest a Segòvia i ha assegurat durant el seu interrogatori que hauria llançat al seu fill a un contenidor de fem però no dona respostes coherents, per la qual cosa la investigació segueix sense tindre una idea clara del que va ocórrer.

 

La família del pare creu que segueix amb vida

 

La família del pare del menor desaparegut, no es creu la versió de la mare i el continuen buscant amb vida. El temps juga en contra d’Antonio David, de 15 anys i dependent.

El pare del menor i la germana estan convençuts que Antonio David segueix amb vida a pesar que la seua mare ha confessat haver-lo esquarterat i tirat a un contenidor de fem amb la seua cadira de rodes a Madrid.

Sense indicis del crim

 

Per a la família, el relat de la mare és completament inconnex. La policia no té cap indici del crim. Només està la confessió de la dona, que pateix una malaltia mental per a la qual podria haver deixat de prendre el tractament.

Antonio David va ser vist en un hotel de Talavera de la Reina

 

L’última pista que hi ha sobre Antonio David ho situa al costat de la seua mare el diumenge en un hotel de Talavera de la Reina. La policia posa l’accent principalment a rastrejar des de Morón, a Sevilla, fins a Madrid.

Antonio David té una discapacitat sensorial severa que li fa totalment dependent.

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.