11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

La Guàrdia Civil desactiva la busca dels dos germans desapareguts en Tavernes de la Valldigna

 

Actualització 09/02/2021 a les 08.32 hores. Agents de la Guàrdia Civil han explicat que com el pare dels menors sap a on estan els seus fills i és conscient que es troben en bon estat, no es pot considerar el fet com una desaparició, i afirmen que és un tema d’àmbit privat familiar. Per eixos motius, s’ha desactivat la busca dels dos xiquets.

 

Actualització 08/02/2021 a les 22.15 hores. La Guàrdia Civil investigava la desaparició en Tavernes de la Valldigna de Florin Alexandru i Mario Nicolás, dos xiquets de cinc i sis anys respectivament, després de la denúncia del pare dels menors.

 

Segons ha informat ‘La Sexta’, el progenitor va denunciar la desaparició dels seus fills el passat 2 de febrer. No obstant això, l’Institut Armat ha pogut comprovar que els menors d’edat es troben en bon estat de salut i que han viatjat a Romania al costat de sa mare.

 

A demés, segons les mateixes fonts, la setmana passada els pares dels dos xiquets van discutir i la mare va decidir anar-se’n amb els seus fills al seu país d’origen. No obstant això, no es tracta d’un cas de segrest parental, ja que, segons la Guàrdia Civil, la parella té un consentiment pactat per escrit en el que es manifesta que ella es podria emportar als fills.

 

Busquen a Mario Nicolás, un xiquet de 6 anys, i a Florin Alexandru, de 5 anys, en Tavernes de la Valldigna

Familiars i amics busquen a Florin Alexandru, un xiquet de 5 anys, i a Mario Nicolás, un xiquet de 6 anys, que han desaparegut el 2 de febrer d’enguany en la localitat de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (València), segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

 

Els dos menors tenen el monyo negre i Florin té els ulls verds, mentres que Mario els té de color blau. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, als telèfons 1160000, 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.