La Guàrdia Civil desactiva la busca dels dos germans desapareguts en Tavernes de la Valldigna

 

Actualització 09/02/2021 a les 08.32 hores. Agents de la Guàrdia Civil han explicat que com el pare dels menors sap a on estan els seus fills i és conscient que es troben en bon estat, no es pot considerar el fet com una desaparició, i afirmen que és un tema d’àmbit privat familiar. Per eixos motius, s’ha desactivat la busca dels dos xiquets.

 

Actualització 08/02/2021 a les 22.15 hores. La Guàrdia Civil investigava la desaparició en Tavernes de la Valldigna de Florin Alexandru i Mario Nicolás, dos xiquets de cinc i sis anys respectivament, després de la denúncia del pare dels menors.

 

Segons ha informat ‘La Sexta’, el progenitor va denunciar la desaparició dels seus fills el passat 2 de febrer. No obstant això, l’Institut Armat ha pogut comprovar que els menors d’edat es troben en bon estat de salut i que han viatjat a Romania al costat de sa mare.

 

A demés, segons les mateixes fonts, la setmana passada els pares dels dos xiquets van discutir i la mare va decidir anar-se’n amb els seus fills al seu país d’origen. No obstant això, no es tracta d’un cas de segrest parental, ja que, segons la Guàrdia Civil, la parella té un consentiment pactat per escrit en el que es manifesta que ella es podria emportar als fills.

 

Busquen a Mario Nicolás, un xiquet de 6 anys, i a Florin Alexandru, de 5 anys, en Tavernes de la Valldigna

Familiars i amics busquen a Florin Alexandru, un xiquet de 5 anys, i a Mario Nicolás, un xiquet de 6 anys, que han desaparegut el 2 de febrer d’enguany en la localitat de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (València), segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

 

Els dos menors tenen el monyo negre i Florin té els ulls verds, mentres que Mario els té de color blau. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, als telèfons 1160000, 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

Últimes notícies

Les associacions de VTC denuncien multes per servicis urbans malgrat l’aval del TSJCV

UNAUTO-VTC i MOVVA critiquen que ajuntaments mantinguen campanyes de multes contra els servicis urbans de VTC malgrat que el TSJCV ha validat esta activitat dins del marc autonòmic vigent.

Ford cridarà els sindicats a renovar l’acord per l’electrificació d’Almussafes

Ford convoca als sindicats d'Almussafes per a obrir una nova negociació sobre l'acord per l'electrificació firmat en 2022, en plena aplicació de l'ERTO en la planta.

Faconauto preveu 109.000 matriculacions en la Comunitat Valenciana malgrat la fi de les ajudes per la dana

Faconauto calcula que en 2026 es matricularan 109.000 turismes en la Comunitat Valenciana, un 14,7% menys que en 2025 per les ajudes per la dana, però amb un creixement estructural del 7,5% sense eixe efecte extraordinari.

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.