La Guàrdia Civil desactiva la busca dels dos germans desapareguts en Tavernes de la Valldigna

 

Actualització 09/02/2021 a les 08.32 hores. Agents de la Guàrdia Civil han explicat que com el pare dels menors sap a on estan els seus fills i és conscient que es troben en bon estat, no es pot considerar el fet com una desaparició, i afirmen que és un tema d’àmbit privat familiar. Per eixos motius, s’ha desactivat la busca dels dos xiquets.

 

Actualització 08/02/2021 a les 22.15 hores. La Guàrdia Civil investigava la desaparició en Tavernes de la Valldigna de Florin Alexandru i Mario Nicolás, dos xiquets de cinc i sis anys respectivament, després de la denúncia del pare dels menors.

 

Segons ha informat ‘La Sexta’, el progenitor va denunciar la desaparició dels seus fills el passat 2 de febrer. No obstant això, l’Institut Armat ha pogut comprovar que els menors d’edat es troben en bon estat de salut i que han viatjat a Romania al costat de sa mare.

 

A demés, segons les mateixes fonts, la setmana passada els pares dels dos xiquets van discutir i la mare va decidir anar-se’n amb els seus fills al seu país d’origen. No obstant això, no es tracta d’un cas de segrest parental, ja que, segons la Guàrdia Civil, la parella té un consentiment pactat per escrit en el que es manifesta que ella es podria emportar als fills.

 

Busquen a Mario Nicolás, un xiquet de 6 anys, i a Florin Alexandru, de 5 anys, en Tavernes de la Valldigna

Familiars i amics busquen a Florin Alexandru, un xiquet de 5 anys, i a Mario Nicolás, un xiquet de 6 anys, que han desaparegut el 2 de febrer d’enguany en la localitat de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (València), segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

 

Els dos menors tenen el monyo negre i Florin té els ulls verds, mentres que Mario els té de color blau. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, als telèfons 1160000, 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022