La Guàrdia Civil desactiva la busca dels dos germans desapareguts en Tavernes de la Valldigna

 

Actualització 09/02/2021 a les 08.32 hores. Agents de la Guàrdia Civil han explicat que com el pare dels menors sap a on estan els seus fills i és conscient que es troben en bon estat, no es pot considerar el fet com una desaparició, i afirmen que és un tema d’àmbit privat familiar. Per eixos motius, s’ha desactivat la busca dels dos xiquets.

 

Actualització 08/02/2021 a les 22.15 hores. La Guàrdia Civil investigava la desaparició en Tavernes de la Valldigna de Florin Alexandru i Mario Nicolás, dos xiquets de cinc i sis anys respectivament, després de la denúncia del pare dels menors.

 

Segons ha informat ‘La Sexta’, el progenitor va denunciar la desaparició dels seus fills el passat 2 de febrer. No obstant això, l’Institut Armat ha pogut comprovar que els menors d’edat es troben en bon estat de salut i que han viatjat a Romania al costat de sa mare.

 

A demés, segons les mateixes fonts, la setmana passada els pares dels dos xiquets van discutir i la mare va decidir anar-se’n amb els seus fills al seu país d’origen. No obstant això, no es tracta d’un cas de segrest parental, ja que, segons la Guàrdia Civil, la parella té un consentiment pactat per escrit en el que es manifesta que ella es podria emportar als fills.

 

Busquen a Mario Nicolás, un xiquet de 6 anys, i a Florin Alexandru, de 5 anys, en Tavernes de la Valldigna

Familiars i amics busquen a Florin Alexandru, un xiquet de 5 anys, i a Mario Nicolás, un xiquet de 6 anys, que han desaparegut el 2 de febrer d’enguany en la localitat de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (València), segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

 

Els dos menors tenen el monyo negre i Florin té els ulls verds, mentres que Mario els té de color blau. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, als telèfons 1160000, 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.