La Guàrdia Civil desactiva la busca dels dos germans desapareguts en Tavernes de la Valldigna

 

Actualització 09/02/2021 a les 08.32 hores. Agents de la Guàrdia Civil han explicat que com el pare dels menors sap a on estan els seus fills i és conscient que es troben en bon estat, no es pot considerar el fet com una desaparició, i afirmen que és un tema d’àmbit privat familiar. Per eixos motius, s’ha desactivat la busca dels dos xiquets.

 

Actualització 08/02/2021 a les 22.15 hores. La Guàrdia Civil investigava la desaparició en Tavernes de la Valldigna de Florin Alexandru i Mario Nicolás, dos xiquets de cinc i sis anys respectivament, després de la denúncia del pare dels menors.

 

Segons ha informat ‘La Sexta’, el progenitor va denunciar la desaparició dels seus fills el passat 2 de febrer. No obstant això, l’Institut Armat ha pogut comprovar que els menors d’edat es troben en bon estat de salut i que han viatjat a Romania al costat de sa mare.

 

A demés, segons les mateixes fonts, la setmana passada els pares dels dos xiquets van discutir i la mare va decidir anar-se’n amb els seus fills al seu país d’origen. No obstant això, no es tracta d’un cas de segrest parental, ja que, segons la Guàrdia Civil, la parella té un consentiment pactat per escrit en el que es manifesta que ella es podria emportar als fills.

 

Busquen a Mario Nicolás, un xiquet de 6 anys, i a Florin Alexandru, de 5 anys, en Tavernes de la Valldigna

Familiars i amics busquen a Florin Alexandru, un xiquet de 5 anys, i a Mario Nicolás, un xiquet de 6 anys, que han desaparegut el 2 de febrer d’enguany en la localitat de Tavernes de la Valldigna, en la comarca de la Safor (València), segons ha informat SOS Desapareguts a través de les seues xarxes socials.

 

 

Els dos menors tenen el monyo negre i Florin té els ulls verds, mentres que Mario els té de color blau. Qualsevol informació que es puga tindre sobre el seu parador s’ha de comunicar a la policia, als telèfons 1160000, 642 650 775 o 649 952 957 o al correu electrònic sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.

El València es juga la salvació davant quatre equips del top 10 en un maig decisiu

El València encara un mes de maig clau per la permanència amb cinc partits, quatre d'ells davant rivals situats entre els deu primers de LaLiga. El marge amb el descens és de només cinc punts.

Bernabé acusa a Abascal i Feijóo de recolzar teories ultres sobre immigració

Pilar Bernabé critica que la prioritat nacional de PP i Vox trenca el consens construït a Espanya i els acusa de recolzar teories ultres sobre immigració que ja no donen suport a altres líders europeus.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva política per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa de València impulsa sis iniciatives en el Congrés per a pressionar al Ministeri de Transports i reclamar la reactivació del soterrament de les vies de Serradora, paralitzat des de 2021 malgrat tindre el seu estudi informatiu executat al 76%.