Troben a Rocío Gea Pérez, desapareguda en Requena

Actualització 27/09/2020 a les 10.10 hores. Han trobat en bon estat a Rocío Géa Pérez, la dona de 43 anys desapareguda en la localitat de Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València). D’eixa manera ho ha publicat l’ONG ‘SOS Desapareguts’ a través del seu compte de Twitter.

 

Busquen a Rocío Gea Pérez, desapareguda en Requena

Familiars de Rocío Gea Pérez busquen desesperadament a esta dona de 43 anys. La seua pista s’ha perdut este matí de dimecres, 23 de setembre, en Requena. Tal com han relatat els familiars de la desapareguda, l’última vegada que han parlat amb ella ha sigut este matí, cap a les 10.30 hores.

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Rocío Gea anava a dirigir-se a un funeral i així li ho han comunicat al seu fill. No obstant això, cap assistent a la cerimònia l’ha vist. El seu cotxe ha sigut trobat prop dels jutjats de Requena i estava tancat.

 

Els familiars de Rocío demanen que qualsevol persona que tinga alguna pista sobre el parador de la desapareguda en Requena pot comunicar-se amb les autoritats policials o també pot cridar al telèfon 656 91 98 48. 

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.