Troben a Rocío Gea Pérez, desapareguda en Requena

Actualització 27/09/2020 a les 10.10 hores. Han trobat en bon estat a Rocío Géa Pérez, la dona de 43 anys desapareguda en la localitat de Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València). D’eixa manera ho ha publicat l’ONG ‘SOS Desapareguts’ a través del seu compte de Twitter.

 

Busquen a Rocío Gea Pérez, desapareguda en Requena

Familiars de Rocío Gea Pérez busquen desesperadament a esta dona de 43 anys. La seua pista s’ha perdut este matí de dimecres, 23 de setembre, en Requena. Tal com han relatat els familiars de la desapareguda, l’última vegada que han parlat amb ella ha sigut este matí, cap a les 10.30 hores.

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Rocío Gea anava a dirigir-se a un funeral i així li ho han comunicat al seu fill. No obstant això, cap assistent a la cerimònia l’ha vist. El seu cotxe ha sigut trobat prop dels jutjats de Requena i estava tancat.

 

Els familiars de Rocío demanen que qualsevol persona que tinga alguna pista sobre el parador de la desapareguda en Requena pot comunicar-se amb les autoritats policials o també pot cridar al telèfon 656 91 98 48. 

Últimes notícies

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.

Pérez Llorca assegura que els pressupostos autonòmics tiraran avant “quasi amb tota seguretat”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que els pressupostos de la Comunitat Valenciana s’aprovaran quasi amb tota seguretat després del debat d’esmenes. També ha defensat el recurs del Consell contra el decret estatal de regularització de persones migrades i ha apel·lat al respecte a la justícia.

Tres detinguts a Alcoi per tindre segrestades dos dones durant més de tres mesos per un deute de droga

La Policia Nacional ha detingut tres jòvens a Alcoi acusats de retindre durant més de tres mesos una dona de 47 anys i la seua tia de 82 per un deute relacionat amb drogues.