17.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Troben a Rocío Gea Pérez, desapareguda en Requena

Actualització 27/09/2020 a les 10.10 hores. Han trobat en bon estat a Rocío Géa Pérez, la dona de 43 anys desapareguda en la localitat de Requena, en la comarca d’Utiel-Requena (València). D’eixa manera ho ha publicat l’ONG ‘SOS Desapareguts’ a través del seu compte de Twitter.

 

Busquen a Rocío Gea Pérez, desapareguda en Requena

Familiars de Rocío Gea Pérez busquen desesperadament a esta dona de 43 anys. La seua pista s’ha perdut este matí de dimecres, 23 de setembre, en Requena. Tal com han relatat els familiars de la desapareguda, l’última vegada que han parlat amb ella ha sigut este matí, cap a les 10.30 hores.

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Rocío Gea anava a dirigir-se a un funeral i així li ho han comunicat al seu fill. No obstant això, cap assistent a la cerimònia l’ha vist. El seu cotxe ha sigut trobat prop dels jutjats de Requena i estava tancat.

 

Els familiars de Rocío demanen que qualsevol persona que tinga alguna pista sobre el parador de la desapareguda en Requena pot comunicar-se amb les autoritats policials o també pot cridar al telèfon 656 91 98 48. 

Últimes notícies

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.

Bernabé urgix a actuar en l’IES Campanar per greus deficiències després de confirmar-se un cas de legionel·la

Bernabé ha exigit a la Generalitat i a l'Ajuntament intervindre d'urgència en l'IES Campanar per deficiències acumulades i un cas de legionel·la. Sanitat ha indicat que no hi ha cap cas confirmat de pneumònia per legionel·la en el centre.

La matinada més freda de la tardor en la Comunitat: -5,9 °C a Morella

La matinada ha sigut la més freda de la tardor en la Comunitat Valenciana, amb -5,9 °C a Morella i 49 estacions sota zero. En la costa, les mínimes han oscil·lat entre 9 i 13 °C.

Les obres del centre comercial de Turianova a València arrancaran a principis de 2026

Infinity, el futur complex de Turianova, iniciarà les obres a inicis de 2026, amb dos anys de treballs, 500 milions d'inversió i fins a 9.000 ocupacions previstes.

Catalá nega que Vox demanara renunciar a la ZBE per a facilitar a Pérez Llorca

L'alcaldessa ha rebutjat que la ZBE de València siga una moneda de canvi en la negociació autonòmica i ha defés mantindre el calendari per a no perdre fons europeus.

AVA estima que el graníssol del dilluns ha danyat 5.000 tones de caquis a la Ribera

AVA-Asaja estima 5.000 tones de caqui afectades per la calamarsada del dilluns a la Ribera, amb danys a Carlet i Massalavés. La pèrdua agreuja el minvament de la campanya i pot elevar el preu de la fruita sana

Massó consultarà als síndics i fixarà demà la investidura de Pérez Llorca

Massó consultarà als síndics este dijous sobre la candidatura de Juanfran Pérez Llorca i, després, fixarà la data del ple, que serà la setmana vinent. El PP va registrar la proposta després d'esgotar el termini i necessita el suport de Vox per a la majoria