Busquen a dos xiquetes i el seu pare desapareguts a Tenerife

Un home ha desaparegut a Tenerife al costat de les seues dos filles d’1 i 6 anys. La Guàrdia Civil ha localitzat buida i a la deriva l’embarcació del pare, Tomás Antonio Giméno, on suposadament es trobaven els tres.
Segons alguns mitjans, el pare no tenia autorització d’emportar-se a les xiquetes, però va salpar amb elles des del Porta de Santa Cruz de Tenerife. Abans d’anar-se, va deixar un missatge de comiat a la mare, la qual cosa li va alertar i es va activar el dispositiu de cerca.

La Guàrdia civil apunta que es tracta d’un cas d’alt risc. L’embarcació va ser localitzada enfront de la costa del Puertito de Güímar i va ser interceptada per la salvamar ‘Tenerife’ i ‘Punta Salinas’, mentre que un patruller de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec del seu trasllat.

La científica analitza l’embarcació per a corroborar si les xiquetes han estat en el seu interior i els GEAS de la Guàrdia Civil pentinen la costa. Una de les línies d’investigació considerava la possibilitat que haguera abandonat l’illa en companyia de les xiquetes via aèria, hipòtesi no gaire probable a hores d’ara.

Cronologia dels fets

 

El dimarts 27 d’abril, Tomás va passar la vesprada amb les seues filles i, a les 21.00 hores havia de retornar-li-les a la seua mare. Però aqueix lliurament mai es produeix. A les 21.30 se li localitza en el Port de Santa Cruz de Tenerife, gràcies a les càmeres de seguretat.

Un testimoni assegura que va descarregar «unes bosses amb coses, algunes maletes i les trau del cotxe». 20 minuts després, Tomás va agafar la seua embarcació i va eixir a navegar. Va tornar dos hores després, però sense les xiquetes.

Després d’això, se li perd la pista per complet, també a les xicotetes. Eixe mateix dia, pel que sembla, va cridar a la seua exparella, mare de les xiquetes, i li va dir que no anava a tornar a veure-les mai més, tampoc a ell. L’endemà, la mare de les xicotetes va denunciar la seua desaparició.

 

Descripció dels desapareguts 

 

Segons la descripció aportada per l’associació SOS Desapareguts, el pare de les xiquetes té 37 anys, mesura 1,85 metres d’alçada, és de complexió normal, té els cabells castanys i els ulls marrons. Quant a les menors, Anna, una bebé d’un any, és rossa, d’ulls blaus i amb els cabells ondulats.

Mesura uns 70 centímetres. Olivia, de sis anys, té els cabells castanys, llarg, i els ulls marrons. Mesura 1,10 metres. Portava posat uns pantalons de xandall gris, suèter blau i tenis negres.

Des de l’associació demanen a totes aquelles persones que puguen aportar qualsevol informació es dirigisquen al telèfon 116000 de la Fundació d’Ajuda a Xiquets i Adolescents en Risc (ANAR), així com als telèfons 642 650 775 i 649 952 957 i al ‘e-mail’ sosdesaparecidos@sosdesaparecidos.es. També es pot telefonar al 062, 091 o 112.

 

Últimes notícies

El Villarreal se’n va del Bernabéu sense premi després d’un gran partit

El Villarreal ha perdut 1-0 davant el Real Madrid al Santiago Bernabéu després d’un partit seriós, cosa que Íñigo Pérez ha qualificat de frustrant. L’entrenador creu que l’equip ha merescut més però admet la manca d’encert en els metres finals.

Foyth avala l’expulsió de Vinícius per l’agressió a Saliba

Juan Foyth, defensa del Villarreal, considera correcta l’expulsió de Vinícius per agarrar del cabell Saliba en el partit de LALIGA EA Sports.

Diomande dona la victòria al Madrid i Vinícius acaba expulsat contra el Vila-real

El Real Madrid ha guanyat 1-0 al Vila-real amb un gol de Yan Diomande validat pel VAR en la segona part, en un partit marcat per l’expulsió directa de Vinícius per agarrar del cabell Saliba quan encarrilava el 2-0.

Reoberta la V-21 cap a València i Puçol després d’un dia tallada per un incendi

La V-21 ha sigut reoberta este dissabte de vesprada en els dos sentits entre València i Port Saplaya, després d’estar tallada tot el dia per la caiguda de cables elèctrics a causa d’un incendi de vegetació. El tall ha provocat retencions d’hasta cinc quilòmetres en direcció València i desviaments per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.

Nicolas Pepe es perd la visita al Bernabéu per una cirurgia ocular

L’extrem del Villarreal Nicolas Pepe no ha pogut jugar contra el Real Madrid al Santiago Bernabéu després d’haver sigut sotmés a una cirurgia ocular programada. La seua absència se suma a la de l’extrem canadenc Tajon Buchanan, lesionat després d’anar amb la seua selecció.

Diomande envia Vinícius a la banqueta en el Real Madrid-Villarreal

Vinícius Júnior ha perdut la titularitat contra el Villarreal, on Yan Diomande ocuparà l’esquerra i tornaran Valverde i Mbappé a l’onze inicial.

Tall total de la V-21 entre València i Port Saplaya fins, com a mínim, les 21.00 hores

La V-21 està tallada en els dos sentits entre València i Port Saplaya des de les 4.00 hores per la caiguda d’un cable d’alta tensió cremat en un incendi de vegetació a Alboraia. La reobertura està prevista cap a les 21.00 hores, mentres els vehicles es desvien per la CV-311, l’A-7 i la CV-35.

Pérez Llorca assegura que un Govern de Feijóo prioritzarà la Comunitat Valenciana

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, defensa que un futur Govern de Feijóo prioritzaria la Comunitat Valenciana, milloraria infraestructures i garantiria una finançació justa. També promet no negar l'aigua al camp valencià i reconéixer el valencià en totes les institucions.