Detingut a Cabanes un atracador de caixers automàtics

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut un home de 31 d’edat de nacionalitat alemanya, reclamat per la justícia del país.

A aquesta persona li constava una Ordre Europea de Detenció, per a la seua extradició, per la seua implicació i pertinença a organització criminal i la presumpta comissió de diversos atracaments en caixers automàtics comesos l’any 2019 a Alemanya, de manera que hauria aconseguit sostreure més de 780.000 euros.

A més, aquest individu figurava amb un assenyalament de recerca, detenció i personació del Jutjat d’Instrucció núm. 3 de Màlaga per falsedat documental.

La Guàrdia Civil va localitzar l’home a la localitat de Cabanes i després de fer una entrada i registre al domicili va ser detingut pels agents.

Durant el registre es va trobar un laboratori Indoor de cànnabis de 500 plantes en estat de floració, així com diversos utensilis disposats per a les seues cures, infraestructura elèctrica per possibilitar l’enganxament directe a la xarxa pública, documentació falsa de països de la Unió Europea, documentació relacionada amb aquests documents i identitats falses, una balisa GPS amb imant i una tauleta per controlar-la.

Al presumpte autor, a més de l’Ordre Europea de Detenció, se li atribueix un delicte contra la salut pública d’elaboració i cultiu, falsificació de document públic i defraudació de fluid elèctric.

El detingut va passar a disposició judicial a l’Audiència Nacional, que va decretar l’ingrés a la presó immediat.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de l’ETPJ d’Orpesa del Mar, comptant amb el suport de les patrulles de la mateixa localitat i USECIC.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Fundació Bancaixa i ABANCA recorren un segle d’art a València amb un diàleg de 59 artistes

La Fundació Bancaixa i ABANCA presenten a València una exposició conjunta amb 86 obres de 59 artistes, que repassa més d'un segle d'art, de 1913 a 2023, des de les avantguardes fins a la pintura contemporània.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a implantar la jornada setmanal de 35 hores en l'Administració valenciana a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

València Basket i Reial Madrid afinen en la Lliga Endesa una possible semifinal d’Eurolliga

València Basket i Reial Madrid es mesuren en la jornada 28 de la Lliga Endesa en un duel entre primer i segon que servix com a assaig d'una possible semifinal d'Eurolliga, amb la lluita pel lideratge i la segona plaça de l'ACB en joc.

València i Girona es juguen un respir vital a Mestalla

València i Girona s'enfronten a Mestalla en un dol directe per la permanència, marcat per la igualtat en la taula i la pressió d'un tram final de Lliga al límit.

Dela aconseguix els 100 partits amb el Llevant

El defensa Adrián de la Font Dela ha aconseguit els 100 partits oficials amb el Llevant després de completar el triomf davant el Sevilla i es guanya l'opció de seguir un any més si l'equip aconseguix la permanència.

Sarabia crida a donar un colp sobre la taula per a estrenar el triomf de l’Elx a domicili

Eder Sarabia exigix fermesa i determinació a l'Elx per a aconseguir davant l'Oviedo la seua primera victòria de la temporada lluny del Martínez Valero i fer un pas clau cap a la permanència.

La Generalitat faculta a la seua Advocacia per a frenar la regularització d’immigrants del Govern central

La Generalitat Valenciana habilita a l'Advocacia autonòmica per a recórrer la regularització d'immigrants impulsada pel Govern central i sol·licitar mesures cautelars de suspensió en considerar que el decret afecta al finançament i a la pressió sobre els servicis públics.

El Consell es desmarca del debat sobre la prioritat nacional i reivindica la seua gestió diària

El Consell evita pronunciar-se sobre la proposta de Vox per a implantar la prioritat nacional en ajudes i vivenda i recalca que el seu focus està en la gestió diària.