Detingut a Cabanes un atracador de caixers automàtics

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut un home de 31 d’edat de nacionalitat alemanya, reclamat per la justícia del país.

A aquesta persona li constava una Ordre Europea de Detenció, per a la seua extradició, per la seua implicació i pertinença a organització criminal i la presumpta comissió de diversos atracaments en caixers automàtics comesos l’any 2019 a Alemanya, de manera que hauria aconseguit sostreure més de 780.000 euros.

A més, aquest individu figurava amb un assenyalament de recerca, detenció i personació del Jutjat d’Instrucció núm. 3 de Màlaga per falsedat documental.

La Guàrdia Civil va localitzar l’home a la localitat de Cabanes i després de fer una entrada i registre al domicili va ser detingut pels agents.

Durant el registre es va trobar un laboratori Indoor de cànnabis de 500 plantes en estat de floració, així com diversos utensilis disposats per a les seues cures, infraestructura elèctrica per possibilitar l’enganxament directe a la xarxa pública, documentació falsa de països de la Unió Europea, documentació relacionada amb aquests documents i identitats falses, una balisa GPS amb imant i una tauleta per controlar-la.

Al presumpte autor, a més de l’Ordre Europea de Detenció, se li atribueix un delicte contra la salut pública d’elaboració i cultiu, falsificació de document públic i defraudació de fluid elèctric.

El detingut va passar a disposició judicial a l’Audiència Nacional, que va decretar l’ingrés a la presó immediat.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de l’ETPJ d’Orpesa del Mar, comptant amb el suport de les patrulles de la mateixa localitat i USECIC.

Últimes notícies

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.

Els hotels valencians superen els 3,2 milions de pernoctacions en juny i augmenten la facturació

Els hotels de la Comunitat Valenciana han sumat 3.247.155 pernoctacions en juny, amb una estada mitjana de 3,25 nits i un augment de la facturació del 3,4 %.