17.1 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Detingut a Cabanes un atracador de caixers automàtics

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut un home de 31 d’edat de nacionalitat alemanya, reclamat per la justícia del país.

A aquesta persona li constava una Ordre Europea de Detenció, per a la seua extradició, per la seua implicació i pertinença a organització criminal i la presumpta comissió de diversos atracaments en caixers automàtics comesos l’any 2019 a Alemanya, de manera que hauria aconseguit sostreure més de 780.000 euros.

A més, aquest individu figurava amb un assenyalament de recerca, detenció i personació del Jutjat d’Instrucció núm. 3 de Màlaga per falsedat documental.

La Guàrdia Civil va localitzar l’home a la localitat de Cabanes i després de fer una entrada i registre al domicili va ser detingut pels agents.

Durant el registre es va trobar un laboratori Indoor de cànnabis de 500 plantes en estat de floració, així com diversos utensilis disposats per a les seues cures, infraestructura elèctrica per possibilitar l’enganxament directe a la xarxa pública, documentació falsa de països de la Unió Europea, documentació relacionada amb aquests documents i identitats falses, una balisa GPS amb imant i una tauleta per controlar-la.

Al presumpte autor, a més de l’Ordre Europea de Detenció, se li atribueix un delicte contra la salut pública d’elaboració i cultiu, falsificació de document públic i defraudació de fluid elèctric.

El detingut va passar a disposició judicial a l’Audiència Nacional, que va decretar l’ingrés a la presó immediat.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de l’ETPJ d’Orpesa del Mar, comptant amb el suport de les patrulles de la mateixa localitat i USECIC.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.