Detingut a Cabanes un atracador de caixers automàtics

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut un home de 31 d’edat de nacionalitat alemanya, reclamat per la justícia del país.

A aquesta persona li constava una Ordre Europea de Detenció, per a la seua extradició, per la seua implicació i pertinença a organització criminal i la presumpta comissió de diversos atracaments en caixers automàtics comesos l’any 2019 a Alemanya, de manera que hauria aconseguit sostreure més de 780.000 euros.

A més, aquest individu figurava amb un assenyalament de recerca, detenció i personació del Jutjat d’Instrucció núm. 3 de Màlaga per falsedat documental.

La Guàrdia Civil va localitzar l’home a la localitat de Cabanes i després de fer una entrada i registre al domicili va ser detingut pels agents.

Durant el registre es va trobar un laboratori Indoor de cànnabis de 500 plantes en estat de floració, així com diversos utensilis disposats per a les seues cures, infraestructura elèctrica per possibilitar l’enganxament directe a la xarxa pública, documentació falsa de països de la Unió Europea, documentació relacionada amb aquests documents i identitats falses, una balisa GPS amb imant i una tauleta per controlar-la.

Al presumpte autor, a més de l’Ordre Europea de Detenció, se li atribueix un delicte contra la salut pública d’elaboració i cultiu, falsificació de document públic i defraudació de fluid elèctric.

El detingut va passar a disposició judicial a l’Audiència Nacional, que va decretar l’ingrés a la presó immediat.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de l’ETPJ d’Orpesa del Mar, comptant amb el suport de les patrulles de la mateixa localitat i USECIC.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.