Confisquen 22 quilos de cabdells de marihuana en una furgoneta a Monfort

 

La Guàrdia Civil d’Alacant va finalitzar la denominada Operació Curtain amb la detenció i ingrés a la presó de dos detinguts i la confiscació de quasi 22 Quilos de cabdells de marihuana que intentaven ocultar en una furgoneta per al seu transport. La droga era envasada al buit en un domicili de Monfort perquè fora més difícil la seua detecció per part dels agents.

El passat dia 2 de juny, la Guàrdia Civil d’Alacant va tindre coneixement que en la localitat de Monfort es poguera estar produint una activitat il·lícita relativa al tràfic de droga, concretament de cabdells de marihuana.

Per això, l’Equip Territorial de Policia Judicial de Novelda (ETPJ Novelda) al costat de l’Àrea d’Investigació del Lloc de la Guàrdia Civil de Novelda, van iniciar un dispositiu a fi de l’esclariment dels fets.

Les perquisicions van portar als agents l’endemà a realitzar un operatiu en el qual van descobrir de forma in fraganti a una persona ocultant grans borses amb cabdells de marihuana envasada al buit en el fals sostre de la part posterior d’una furgoneta estacionada en el nucli urbà de la localitat de Monfort.

En eixe moment esta persona, un home colombià de 47 anys, va ser detinguda i la furgoneta al costat dels quasi 22 Quilos de cabdells de marihuana, intervingudes.

Eixe mateix dia, moments més tard, els agents actuants van localitzar eixint del seu domicili en el seu vehicle a l’altra persona que segons les investigacions actuava al costat del detingut anteriorment, tractant-se també d’un home de nacionalitat colombiana de 37 anys.

Després d’estes dos detencions, a les 18.00 hores d’aqueixa mateixa vesprada, la Guàrdia Civil mitjançant autorització judicial, procedeix a l’entrada i registre d’un domicili consistent en una casa adossada en el nucli urbà de Monfort on presumptament s’envasava la droga al buit abans de transportar-la per a així evitar que desprenguera cap mena d’olor i no ser detectada.

Este registre va donar com a resultat l’aprehensió de 620 euros i una envasadora al buit de gran grandària al costat de les seues respectives bosses per a usar-la així com la detenció de l’habitant, una dona colombiana de 31 anys, que després de la pràctica de diligències va ser posada en llibertat.

Als dos detinguts restants se’ls va investigar per un delicte de tràfic de drogues, finalment el dia 4 de juny van passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Novelda, el qual va decretar l’ingrés a la presó per a tots dos.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.