9.4 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Confisquen 22 quilos de cabdells de marihuana en una furgoneta a Monfort

 

La Guàrdia Civil d’Alacant va finalitzar la denominada Operació Curtain amb la detenció i ingrés a la presó de dos detinguts i la confiscació de quasi 22 Quilos de cabdells de marihuana que intentaven ocultar en una furgoneta per al seu transport. La droga era envasada al buit en un domicili de Monfort perquè fora més difícil la seua detecció per part dels agents.

El passat dia 2 de juny, la Guàrdia Civil d’Alacant va tindre coneixement que en la localitat de Monfort es poguera estar produint una activitat il·lícita relativa al tràfic de droga, concretament de cabdells de marihuana.

Per això, l’Equip Territorial de Policia Judicial de Novelda (ETPJ Novelda) al costat de l’Àrea d’Investigació del Lloc de la Guàrdia Civil de Novelda, van iniciar un dispositiu a fi de l’esclariment dels fets.

Les perquisicions van portar als agents l’endemà a realitzar un operatiu en el qual van descobrir de forma in fraganti a una persona ocultant grans borses amb cabdells de marihuana envasada al buit en el fals sostre de la part posterior d’una furgoneta estacionada en el nucli urbà de la localitat de Monfort.

En eixe moment esta persona, un home colombià de 47 anys, va ser detinguda i la furgoneta al costat dels quasi 22 Quilos de cabdells de marihuana, intervingudes.

Eixe mateix dia, moments més tard, els agents actuants van localitzar eixint del seu domicili en el seu vehicle a l’altra persona que segons les investigacions actuava al costat del detingut anteriorment, tractant-se també d’un home de nacionalitat colombiana de 37 anys.

Després d’estes dos detencions, a les 18.00 hores d’aqueixa mateixa vesprada, la Guàrdia Civil mitjançant autorització judicial, procedeix a l’entrada i registre d’un domicili consistent en una casa adossada en el nucli urbà de Monfort on presumptament s’envasava la droga al buit abans de transportar-la per a així evitar que desprenguera cap mena d’olor i no ser detectada.

Este registre va donar com a resultat l’aprehensió de 620 euros i una envasadora al buit de gran grandària al costat de les seues respectives bosses per a usar-la així com la detenció de l’habitant, una dona colombiana de 31 anys, que després de la pràctica de diligències va ser posada en llibertat.

Als dos detinguts restants se’ls va investigar per un delicte de tràfic de drogues, finalment el dia 4 de juny van passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Novelda, el qual va decretar l’ingrés a la presó per a tots dos.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.