Confisquen 22 quilos de cabdells de marihuana en una furgoneta a Monfort

 

La Guàrdia Civil d’Alacant va finalitzar la denominada Operació Curtain amb la detenció i ingrés a la presó de dos detinguts i la confiscació de quasi 22 Quilos de cabdells de marihuana que intentaven ocultar en una furgoneta per al seu transport. La droga era envasada al buit en un domicili de Monfort perquè fora més difícil la seua detecció per part dels agents.

El passat dia 2 de juny, la Guàrdia Civil d’Alacant va tindre coneixement que en la localitat de Monfort es poguera estar produint una activitat il·lícita relativa al tràfic de droga, concretament de cabdells de marihuana.

Per això, l’Equip Territorial de Policia Judicial de Novelda (ETPJ Novelda) al costat de l’Àrea d’Investigació del Lloc de la Guàrdia Civil de Novelda, van iniciar un dispositiu a fi de l’esclariment dels fets.

Les perquisicions van portar als agents l’endemà a realitzar un operatiu en el qual van descobrir de forma in fraganti a una persona ocultant grans borses amb cabdells de marihuana envasada al buit en el fals sostre de la part posterior d’una furgoneta estacionada en el nucli urbà de la localitat de Monfort.

En eixe moment esta persona, un home colombià de 47 anys, va ser detinguda i la furgoneta al costat dels quasi 22 Quilos de cabdells de marihuana, intervingudes.

Eixe mateix dia, moments més tard, els agents actuants van localitzar eixint del seu domicili en el seu vehicle a l’altra persona que segons les investigacions actuava al costat del detingut anteriorment, tractant-se també d’un home de nacionalitat colombiana de 37 anys.

Després d’estes dos detencions, a les 18.00 hores d’aqueixa mateixa vesprada, la Guàrdia Civil mitjançant autorització judicial, procedeix a l’entrada i registre d’un domicili consistent en una casa adossada en el nucli urbà de Monfort on presumptament s’envasava la droga al buit abans de transportar-la per a així evitar que desprenguera cap mena d’olor i no ser detectada.

Este registre va donar com a resultat l’aprehensió de 620 euros i una envasadora al buit de gran grandària al costat de les seues respectives bosses per a usar-la així com la detenció de l’habitant, una dona colombiana de 31 anys, que després de la pràctica de diligències va ser posada en llibertat.

Als dos detinguts restants se’ls va investigar per un delicte de tràfic de drogues, finalment el dia 4 de juny van passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Novelda, el qual va decretar l’ingrés a la presó per a tots dos.

Últimes notícies

El professorat en vaga alça la tenda de la plaça de la Verge després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de protesta a la plaça de la Verge de València després de déu dies d’acció reivindicativa.

El professorat en vaga alça l’acampada de la plaça de la Verge de València després de suspendre la vaga indefinida

El professorat de l’escola pública no universitària ha decidit suspendre la vaga indefinida i ha posat fi a l’acampada de deu dies a la plaça de la Verge de València, mantinguent, però, el compromís de continuar mobilitzat.

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.