16.5 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Un caçador interceptat per caçar una espècie protegida de l’Albufera de València

 Un caçador ha sigut identificat per la Policia de la Generalitat Valenciana per matar un exemplar de polla blava (Porphyrio porphyrio), una espècie protegida en la zona del Parc Natural de l’Albufera de València. L’animal ha sigut abatut i ha sigut traslladat pels agents al Centre de Recuperació del Saler per al seu estudi. Els agents del grup del Medi Ambient s’han personat en un lloc fixe de caça a l’escoltar tirs i comprovar que un home portava en el seu jupetí un exemplar de la polla blava, segons ha informat la Generalitat en un comunicat. Després de prendre-li declaració han comprovat que havia passat per alt l’espècie de la qual es tractava a pesar de reconéixer-la. La Policia ha remitit el cas a la Fiscalia del Medi Ambient per un presumpte delicte contra la protecció de la flora, fauna i animals domèstics.

Últimes notícies

Camarero culpa al Govern dels retards de la UME en la dana i evita pronunciar-se sobre Mazón

La vicepresidenta valenciana ha denunciat que van esperar 96 hores per al desplegament de l'Exèrcit i ha retret la falta de Policia i Guàrdia Civil, mentres esquiva valorar a Mazón.

El tractament dental després de la mort d’una menor va ser realitzat per professionals col·legiats

El col·legi professional va informar que el tractament i la sedació intravenosa en una clínica d'Alzira van estar a càrrec de professionals col·legiats. Una altra menor seguix ingressada.

La xiqueta de 4 anys ingressada després d’un tractament dental a Alzira passa a planta

La xiqueta de 4 anys ingressada en l'UCI del Clínic de València després d'un tractament en una clínica dental d'Alzira evoluciona favorablement i ha passat a planta. Sanitat i la Policia investiguen què va ocórrer, amb el focus en els fàrmacs, la seua traçabilitat i les autoritzacions de la clínica.

El supervisor del 112 relata rescats abans de les 14.00 en zones sense pluja per la crescuda de barrancs

Un supervisor del 112 ha declarat que abans de les 14.00 ja es rescatava a persones en àrees on no plovia per la crescuda de barrancs i rambles. Ha assegurat que es va informar els responsables durant la seua visita i que l'UME va ser sol·licitada a primera hora de la vesprada.

Hugo Duro porta la seua millor mitjana de gols per minut des que va arribar al València

Hugo Duro porta en este inici de temporada un gol cada 161 minuts en Lliga, amb quatre punts en 647 minuts. Després de la seua xilena al Llevant és màxim golejador de l'equip.

El 10K València Ibercaja 2026 esgota dorsals i fixa rècord amb 16.000 inscrits

La prova ha tancat inscripcions set setmanes abans amb el topall de 16.000 dorsals, màxim històric. El 5K previ ha entrat en els seus últims 500 números.

Alliberats dos hòmens segrestats a Almoradí; tres detinguts per represàlia després d’un robatori

Dos hòmens van ser alliberats en un descampat d'Almoradí després de ser retinguts i agredits com a represàlia per un robatori previ. Hi ha tres detinguts i un quart implicat en busca.

Un supervisor del 112 declara que abans de les 14.00 del 29-O ja es rescatava a persones en zones sense pluja

Un supervisor del 112 ha afirmat davant la jutgessa que abans de les 14.00 del 29 d'octubre ja es rescatava a persones en àrees on no plovia per la crescuda de barrancs prop de la A-3. En una visita de càrrecs al 112 es va traslladar que l'aigua baixava des de Buñol i Chiva cap a l'Horta Sud.