Troben el cadàver d’una bebé encara amb el cordó umbilical en un abocador

El cos sense vida d’un bebé ha sigut trobat en la planta de tractament de residus dels Barris (Cadis), per la qual cosa s’ha obert una investigació per part de la Guàrdia Civil per a tractar d’esclarir els fets.

El cadàver ha aparegut a primera hora del matí, quan va ser descobert per una treballadora de la planta, que va posar els fets en coneixement de la Guàrdia Civil. Fins al moment han transcendit poques dades dels fets, es tracta d’un bebé nounat.

La Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Comandància d’Algesires s’ha fet càrrec de la investigació. En una primera inspecció, els agents han ratificat que es tractava d’un bebé de sexe femení que encara conservava el cordó umbilical.

El forense i les autoritats judicials s’han desplaçat fins a la instal·lació per a procedir als preceptius tràmits.

De moment no han transcendit més dades sobre l’ocorregut i agents de la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Comandància d’Algesires es troben en el lloc investigant i intentaran identificar als pares de la xicoteta després que també se li puga realitzar l’autòpsia al cadàver.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.