18 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Troben el cadàver d’una bebé encara amb el cordó umbilical en un abocador

El cos sense vida d’un bebé ha sigut trobat en la planta de tractament de residus dels Barris (Cadis), per la qual cosa s’ha obert una investigació per part de la Guàrdia Civil per a tractar d’esclarir els fets.

El cadàver ha aparegut a primera hora del matí, quan va ser descobert per una treballadora de la planta, que va posar els fets en coneixement de la Guàrdia Civil. Fins al moment han transcendit poques dades dels fets, es tracta d’un bebé nounat.

La Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Comandància d’Algesires s’ha fet càrrec de la investigació. En una primera inspecció, els agents han ratificat que es tractava d’un bebé de sexe femení que encara conservava el cordó umbilical.

El forense i les autoritats judicials s’han desplaçat fins a la instal·lació per a procedir als preceptius tràmits.

De moment no han transcendit més dades sobre l’ocorregut i agents de la Unitat Orgànica de Policia Judicial de la Comandància d’Algesires es troben en el lloc investigant i intentaran identificar als pares de la xicoteta després que també se li puga realitzar l’autòpsia al cadàver.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana suma 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener i puja preus un 6%

La Comunitat Valenciana va registrar 1,4 milions de pernoctacions hoteleres al gener, amb preus un 6% més cars. El turista estranger va aportar més nits malgrat arribar en menor número.

El Llevant necessita huit triomfs en tretze jornades per a depassar els 40 punts

Penúltim amb 18 punts, l'equip ha de sumar 24 més per a arribar a 42, el llindar que sol assegurar la salvació. Enfronta quatre dols directes que marcaran el seu futur.

Concentració davant Les Corts fa costat a les víctimes de la dana i exigix presó per a Mazón

Una concentració davant Les Corts ha recolzat a les víctimes de la dana de 2024 i ha exigit presó per a Carlos Mazón. Els afectats intervindran 483 dies després i hi haurà una altra protesta l'1 de març.

Les Falles de 2026 eleven la facturació pirotècnica a 8,75 milions, un 3% més

ACFAE preveu 8,75 milions d'euros en vendes durant les Falles de 2026, un 3% més. El consum mig es manté en 45 euros i s'esperen més de 1.000 contractacions.

L’Audiència de València ordena obrir juí oral contra Mónica Oltra per encobriment

L'Audiència Provincial de València ha ordenat al Jutjat d'Instrucció 15 obrir juí oral contra Mónica Oltra i altres nou per presumpte encobriment d'abusos. La decisió revoca el sobreseïment i dona pas a la fase d'enjudiciament.

Robatori de cable provoca retards en Metrovalencia i afecta a les línies 1, 2 i 7

Les línies 1, 2 i 7 registren demores des de primera hora per un robatori de cable nocturn entre València Sud i Castelló. La seguretat està garantida i es treballa en la reparació.

Tres detinguts, un menor, per robatoris amb violència de telèfons valorats en 24.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'un grup, un d'ells menor, per assalts a botigues de telefonia a Llíria, Moncada i la Vall d'Uixó. Se'ls atribuïxen quatre robatoris i resistència després d'una persecució.

Dimarts solejat i temperatures lleugerament més altes en la Comunitat Valenciana

Jornada poc nuvolosa o buidada, amb boires i bancs de boira en el litoral a primeres i últimes hores. Vent fluix i descens de les màximes el dimecres.