Troben els cadàvers d’un matrimoni que podria dur mort des del confinament en Alacant

 

Dos cadàvers han sigut trobats este dimecres en un edifici de la Colònia Requena d’Alacant, concretament en el carrer de la Plata. Els dos cossos es trobaven en dos dormitoris de dos vivendes diferents, però comunicades, en estat avançat de descomposició.

 

Segons arreplega ‘Levante-EMV’, es tracta d’un matrimoni d’uns 90 anys, que podria haver mort durant el confinament. És a dir, els cosos podrien estar en els dormitoris des de fa setmanes o, inclús mesos. Pel moment, la Policia no ha trobat cap signe de violència, pel que tot apunta a que els dos haurien mort per causes naturals, encara que això haurà de determinar-ho l’autòpsia.

 

Els veïns han avisat a la Policia cap a les huit de la vesprada, ja que feia setmanes que no sabien res del matrimoni i eixia una forta olor de la vivenda. Diverses patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, a demés de Bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant, s’han desplaçat fins al lloc dels fets. Els efectius han entrat en la casa amb Equips de Protecció Individual (EPI) com a mesura de prevenció davant de la possible presència de coronavirus en la vivenda.

 

Els veïns asseguren que solien vore més a la dona, que eixia a comprar, mentres que l’home es quedava més en casa a causa dels problemes de mobilitat que patia. Alguns d’ells els portaven menjar o els visitaven per a vore si estaven bé, ja que no coneixien a cap familiar ni persona pròxima, només un xic que els duia la compra.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.