22.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Troben els cadàvers d’un matrimoni que podria dur mort des del confinament en Alacant

 

Dos cadàvers han sigut trobats este dimecres en un edifici de la Colònia Requena d’Alacant, concretament en el carrer de la Plata. Els dos cossos es trobaven en dos dormitoris de dos vivendes diferents, però comunicades, en estat avançat de descomposició.

 

Segons arreplega ‘Levante-EMV’, es tracta d’un matrimoni d’uns 90 anys, que podria haver mort durant el confinament. És a dir, els cosos podrien estar en els dormitoris des de fa setmanes o, inclús mesos. Pel moment, la Policia no ha trobat cap signe de violència, pel que tot apunta a que els dos haurien mort per causes naturals, encara que això haurà de determinar-ho l’autòpsia.

 

Els veïns han avisat a la Policia cap a les huit de la vesprada, ja que feia setmanes que no sabien res del matrimoni i eixia una forta olor de la vivenda. Diverses patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, a demés de Bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant, s’han desplaçat fins al lloc dels fets. Els efectius han entrat en la casa amb Equips de Protecció Individual (EPI) com a mesura de prevenció davant de la possible presència de coronavirus en la vivenda.

 

Els veïns asseguren que solien vore més a la dona, que eixia a comprar, mentres que l’home es quedava més en casa a causa dels problemes de mobilitat que patia. Alguns d’ells els portaven menjar o els visitaven per a vore si estaven bé, ja que no coneixien a cap familiar ni persona pròxima, només un xic que els duia la compra.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.