Troben els cadàvers d’un matrimoni que podria dur mort des del confinament en Alacant

 

Dos cadàvers han sigut trobats este dimecres en un edifici de la Colònia Requena d’Alacant, concretament en el carrer de la Plata. Els dos cossos es trobaven en dos dormitoris de dos vivendes diferents, però comunicades, en estat avançat de descomposició.

 

Segons arreplega ‘Levante-EMV’, es tracta d’un matrimoni d’uns 90 anys, que podria haver mort durant el confinament. És a dir, els cosos podrien estar en els dormitoris des de fa setmanes o, inclús mesos. Pel moment, la Policia no ha trobat cap signe de violència, pel que tot apunta a que els dos haurien mort per causes naturals, encara que això haurà de determinar-ho l’autòpsia.

 

Els veïns han avisat a la Policia cap a les huit de la vesprada, ja que feia setmanes que no sabien res del matrimoni i eixia una forta olor de la vivenda. Diverses patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, a demés de Bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant, s’han desplaçat fins al lloc dels fets. Els efectius han entrat en la casa amb Equips de Protecció Individual (EPI) com a mesura de prevenció davant de la possible presència de coronavirus en la vivenda.

 

Els veïns asseguren que solien vore més a la dona, que eixia a comprar, mentres que l’home es quedava més en casa a causa dels problemes de mobilitat que patia. Alguns d’ells els portaven menjar o els visitaven per a vore si estaven bé, ja que no coneixien a cap familiar ni persona pròxima, només un xic que els duia la compra.

Últimes notícies

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.