14.4 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

Troben els cadàvers d’un matrimoni que podria dur mort des del confinament en Alacant

 

Dos cadàvers han sigut trobats este dimecres en un edifici de la Colònia Requena d’Alacant, concretament en el carrer de la Plata. Els dos cossos es trobaven en dos dormitoris de dos vivendes diferents, però comunicades, en estat avançat de descomposició.

 

Segons arreplega ‘Levante-EMV’, es tracta d’un matrimoni d’uns 90 anys, que podria haver mort durant el confinament. És a dir, els cosos podrien estar en els dormitoris des de fa setmanes o, inclús mesos. Pel moment, la Policia no ha trobat cap signe de violència, pel que tot apunta a que els dos haurien mort per causes naturals, encara que això haurà de determinar-ho l’autòpsia.

 

Els veïns han avisat a la Policia cap a les huit de la vesprada, ja que feia setmanes que no sabien res del matrimoni i eixia una forta olor de la vivenda. Diverses patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, a demés de Bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant, s’han desplaçat fins al lloc dels fets. Els efectius han entrat en la casa amb Equips de Protecció Individual (EPI) com a mesura de prevenció davant de la possible presència de coronavirus en la vivenda.

 

Els veïns asseguren que solien vore més a la dona, que eixia a comprar, mentres que l’home es quedava més en casa a causa dels problemes de mobilitat que patia. Alguns d’ells els portaven menjar o els visitaven per a vore si estaven bé, ja que no coneixien a cap familiar ni persona pròxima, només un xic que els duia la compra.

Últimes notícies

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.