Troben els cadàvers d’un matrimoni que podria dur mort des del confinament en Alacant

 

Dos cadàvers han sigut trobats este dimecres en un edifici de la Colònia Requena d’Alacant, concretament en el carrer de la Plata. Els dos cossos es trobaven en dos dormitoris de dos vivendes diferents, però comunicades, en estat avançat de descomposició.

 

Segons arreplega ‘Levante-EMV’, es tracta d’un matrimoni d’uns 90 anys, que podria haver mort durant el confinament. És a dir, els cosos podrien estar en els dormitoris des de fa setmanes o, inclús mesos. Pel moment, la Policia no ha trobat cap signe de violència, pel que tot apunta a que els dos haurien mort per causes naturals, encara que això haurà de determinar-ho l’autòpsia.

 

Els veïns han avisat a la Policia cap a les huit de la vesprada, ja que feia setmanes que no sabien res del matrimoni i eixia una forta olor de la vivenda. Diverses patrulles de la Policia Local i la Policia Nacional, a demés de Bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant, s’han desplaçat fins al lloc dels fets. Els efectius han entrat en la casa amb Equips de Protecció Individual (EPI) com a mesura de prevenció davant de la possible presència de coronavirus en la vivenda.

 

Els veïns asseguren que solien vore més a la dona, que eixia a comprar, mentres que l’home es quedava més en casa a causa dels problemes de mobilitat que patia. Alguns d’ells els portaven menjar o els visitaven per a vore si estaven bé, ja que no coneixien a cap familiar ni persona pròxima, només un xic que els duia la compra.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.