Una cafeteria d’Alzira tanca el primer dia per l’«incivisme» dels clients

Cafeteria en Alzira, en la Ribera (València)

La gerent ha decidit tornar a abaixar la persiana per l’«incivisme» dels clients | Facebook

 

L’entrada en la fase 1 dels 14 departaments de salut valencians que continuaven fins a este dilluns en la 0, s’ha fet notar en el primer dia d’alleujament del confinament. Entre els nous departaments que ja es troben en la fase 1, està el de la Ribera.

 

Ha sigut en una localitat d’esta comarca, Alzira, a on la gerent d’una cafeteria ha decidit tornar a abaixar la persiana per l’«incivisme» dels clients. Vero, l’ama d’Ikebana Coffe & Tea, ha decidit tornar a tancar temporalment perquè els seus clients «estaven amuntonant taules i cadires, sense respectar els dos metres de distància, com si no passara res».

 

Per a la gerent d’esta cafeteria situada en l’avinguda dels Sants Patrons, «la salut és el primer» i la seua intenció és poder tornar a obrir, després de mantindre tancat el seu local durant dos mesos a causa de la crisi sanitària. En tornar, col·locaran un cartell en el que recordaran l’obligatorietat d’esperar a que tot estiga desinfectat abans d’assentar-se i respectar el màxim de 10 persones per taula.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.

Corberán es marca com a repte portar el València a Europa sense perdre de vista els objectius

Carlos Corberán ha aclarit abans del debut a Mestalla que l’objectiu marcat és millorar la temporada passada, encara que admet que somia amb classificar el València CF per a competició europea. El tècnic ha destacat que el vestidor té la il·lusió posada en Europa, però ha remarcat que el que compta són els fets.