Una cafeteria d’Alzira tanca el primer dia per l’«incivisme» dels clients

Cafeteria en Alzira, en la Ribera (València)

La gerent ha decidit tornar a abaixar la persiana per l’«incivisme» dels clients | Facebook

 

L’entrada en la fase 1 dels 14 departaments de salut valencians que continuaven fins a este dilluns en la 0, s’ha fet notar en el primer dia d’alleujament del confinament. Entre els nous departaments que ja es troben en la fase 1, està el de la Ribera.

 

Ha sigut en una localitat d’esta comarca, Alzira, a on la gerent d’una cafeteria ha decidit tornar a abaixar la persiana per l’«incivisme» dels clients. Vero, l’ama d’Ikebana Coffe & Tea, ha decidit tornar a tancar temporalment perquè els seus clients «estaven amuntonant taules i cadires, sense respectar els dos metres de distància, com si no passara res».

 

Per a la gerent d’esta cafeteria situada en l’avinguda dels Sants Patrons, «la salut és el primer» i la seua intenció és poder tornar a obrir, després de mantindre tancat el seu local durant dos mesos a causa de la crisi sanitària. En tornar, col·locaran un cartell en el que recordaran l’obligatorietat d’esperar a que tot estiga desinfectat abans d’assentar-se i respectar el màxim de 10 persones per taula.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU