14.9 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Una cafeteria d’Alzira tanca el primer dia per l’«incivisme» dels clients

Cafeteria en Alzira, en la Ribera (València)

La gerent ha decidit tornar a abaixar la persiana per l’«incivisme» dels clients | Facebook

 

L’entrada en la fase 1 dels 14 departaments de salut valencians que continuaven fins a este dilluns en la 0, s’ha fet notar en el primer dia d’alleujament del confinament. Entre els nous departaments que ja es troben en la fase 1, està el de la Ribera.

 

Ha sigut en una localitat d’esta comarca, Alzira, a on la gerent d’una cafeteria ha decidit tornar a abaixar la persiana per l’«incivisme» dels clients. Vero, l’ama d’Ikebana Coffe & Tea, ha decidit tornar a tancar temporalment perquè els seus clients «estaven amuntonant taules i cadires, sense respectar els dos metres de distància, com si no passara res».

 

Per a la gerent d’esta cafeteria situada en l’avinguda dels Sants Patrons, «la salut és el primer» i la seua intenció és poder tornar a obrir, després de mantindre tancat el seu local durant dos mesos a causa de la crisi sanitària. En tornar, col·locaran un cartell en el que recordaran l’obligatorietat d’esperar a que tot estiga desinfectat abans d’assentar-se i respectar el màxim de 10 persones per taula.

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.