Una cafeteria d’Alzira tanca el primer dia per l’«incivisme» dels clients

Cafeteria en Alzira, en la Ribera (València)

La gerent ha decidit tornar a abaixar la persiana per l’«incivisme» dels clients | Facebook

 

L’entrada en la fase 1 dels 14 departaments de salut valencians que continuaven fins a este dilluns en la 0, s’ha fet notar en el primer dia d’alleujament del confinament. Entre els nous departaments que ja es troben en la fase 1, està el de la Ribera.

 

Ha sigut en una localitat d’esta comarca, Alzira, a on la gerent d’una cafeteria ha decidit tornar a abaixar la persiana per l’«incivisme» dels clients. Vero, l’ama d’Ikebana Coffe & Tea, ha decidit tornar a tancar temporalment perquè els seus clients «estaven amuntonant taules i cadires, sense respectar els dos metres de distància, com si no passara res».

 

Per a la gerent d’esta cafeteria situada en l’avinguda dels Sants Patrons, «la salut és el primer» i la seua intenció és poder tornar a obrir, després de mantindre tancat el seu local durant dos mesos a causa de la crisi sanitària. En tornar, col·locaran un cartell en el que recordaran l’obligatorietat d’esperar a que tot estiga desinfectat abans d’assentar-se i respectar el màxim de 10 persones per taula.

Últimes notícies

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.

Els desallotjaments a El Saler continuen mentre l’incendi seguix actiu

Els desallotjaments per l’incendi forestal d’El Saler, que ja ha cremat 37 hectàrees, continuaran fins que el foc es puga estabilitzar. En l’extinció treballen deu mitjans aeris, 40 terrestres i més de 270 professionals, segons el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama.

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.