Una cafeteria d’Alzira tanca el primer dia per l’«incivisme» dels clients

Cafeteria en Alzira, en la Ribera (València)

La gerent ha decidit tornar a abaixar la persiana per l’«incivisme» dels clients | Facebook

 

L’entrada en la fase 1 dels 14 departaments de salut valencians que continuaven fins a este dilluns en la 0, s’ha fet notar en el primer dia d’alleujament del confinament. Entre els nous departaments que ja es troben en la fase 1, està el de la Ribera.

 

Ha sigut en una localitat d’esta comarca, Alzira, a on la gerent d’una cafeteria ha decidit tornar a abaixar la persiana per l’«incivisme» dels clients. Vero, l’ama d’Ikebana Coffe & Tea, ha decidit tornar a tancar temporalment perquè els seus clients «estaven amuntonant taules i cadires, sense respectar els dos metres de distància, com si no passara res».

 

Per a la gerent d’esta cafeteria situada en l’avinguda dels Sants Patrons, «la salut és el primer» i la seua intenció és poder tornar a obrir, després de mantindre tancat el seu local durant dos mesos a causa de la crisi sanitària. En tornar, col·locaran un cartell en el que recordaran l’obligatorietat d’esperar a que tot estiga desinfectat abans d’assentar-se i respectar el màxim de 10 persones per taula.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.