Una càmera de trànsit identifica l’autor d’un atropellament en Alcoi

 

La Policia Local d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), ha identificat i investiga a un home com a conductor causant d’un atropellament, qui es va donar a la fugida del lloc de l’accident, deixant al vianant greument ferit.

 

La identificació del cotxe ha sigut possible després d’una minuciosa investigació per part de l’Equip d’Atestats i Informes de la Policia Local d’Alcoi, sent determinant per a això la informació obtinguda de les càmeres de seguretat de la Caserna de la Guàrdia Civil i les càmeres de control municipal de trànsit que disposa l’Ajuntament d’Alcoi.

 

Els fets van passar el dilluns passat, 3 d’agost, cap a les 08.30 hores del matí, entre el carrer de Juan Gil Albert i el carrer de Mossèn Vicent Albors, a on es va produir l’atropellament d’un vianant que creuava el pas per un cotxe, que seguidament va abandonar el lloc de l’accident evitant ser identificat. El vianant, a conseqüència d’este accident, patix lesions de gravetat, estant hospitalitzat.

 

L’home estava en Cocentaina

Esta persona ha sigut localitzada després d’un operatiu de busca, en la que ha participat també la Policia Local de Cocentaina, en el Comtat (Alacant), ja que esta persona es refugiava en una segona residència rural d’esta localitat.

 

Al presumpte responsable se li investiga diferents delictes relacionats amb el trànsit, destacant un presumpte delicte per abandó del lloc de l’accident, sent posats en coneixement de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.