10.9 C
València
Diumenge, 4 gener, 2026

Una càmera de trànsit identifica l’autor d’un atropellament en Alcoi

 

La Policia Local d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), ha identificat i investiga a un home com a conductor causant d’un atropellament, qui es va donar a la fugida del lloc de l’accident, deixant al vianant greument ferit.

 

La identificació del cotxe ha sigut possible després d’una minuciosa investigació per part de l’Equip d’Atestats i Informes de la Policia Local d’Alcoi, sent determinant per a això la informació obtinguda de les càmeres de seguretat de la Caserna de la Guàrdia Civil i les càmeres de control municipal de trànsit que disposa l’Ajuntament d’Alcoi.

 

Els fets van passar el dilluns passat, 3 d’agost, cap a les 08.30 hores del matí, entre el carrer de Juan Gil Albert i el carrer de Mossèn Vicent Albors, a on es va produir l’atropellament d’un vianant que creuava el pas per un cotxe, que seguidament va abandonar el lloc de l’accident evitant ser identificat. El vianant, a conseqüència d’este accident, patix lesions de gravetat, estant hospitalitzat.

 

L’home estava en Cocentaina

Esta persona ha sigut localitzada després d’un operatiu de busca, en la que ha participat també la Policia Local de Cocentaina, en el Comtat (Alacant), ja que esta persona es refugiava en una segona residència rural d’esta localitat.

 

Al presumpte responsable se li investiga diferents delictes relacionats amb el trànsit, destacant un presumpte delicte per abandó del lloc de l’accident, sent posats en coneixement de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

València. Llum i cendra presenta un retrat íntim de la ciutat amb textos de Raquel Bada i il·lustracions de Rosa Fuster

La col·lecció de viatge de Tintablanca ha incorporat València amb un volum escrit per Raquel Bada i il·lustrat per Rosa Fuster, que recorre la ciutat des de l'Albufera fins a la recent dana.

Indonèsia confirma la recuperació del cadàver de l’espanyol Fernando Martín després del naufragi

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre. La busca de dos menors continua i la Policia manté oberta una investigació per possible negligència.

Indonèsia confirma la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi

Indonèsia va confirmar la recuperació del cos de Fernando Martín en la desena jornada de busca després del naufragi del 26 de desembre. L'operació es va prolongar fins al dimecres per a intentar localitzar a dos menors encara desapareguts.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

El Vila-real ha guanyat 1-3 en el Martínez Valero amb punts de Moleiro, Mikautadze i Pedraza i ha posat fi a l'invicte de l'Elx com a local. L'equip franjiverde va reaccionar després del 0-2, però li va faltar ullal en la segona part.

El Vila-real recupera la pegada i tomba l’invicte de l’Elx a casa (1-3)

Victoria 1-3 del Vila-real en el Martínez Valero que posa fi a l'invicte local de l'Elx. Dos gols en 13 minuts i sentència de Pedraza van marcar el derbi.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra el suposat colp d’estat a Veneçuela

Quasi un centenar s'ha concentrat enfront del consolat dels Estats Units a València per a denunciar el que consideren ingerència i un suposat colp d'estat a Veneçuela.

Els bombers han rescatat a un home ferit en la rocalla de la cala de Finestrat (Alacant)

Un home ha sigut rescatat després de quedar atrapat en la rocalla de la cala de Finestrat. L'operatiu ha durat quasi tres hores i ha culminat amb evacuació per mar.

1-3: el Vila-real recupera la pegada i acaba amb l’invicte de l’Elx com a local

El Vila-real es va imposar 1-3 en el Martínez Valero i va tallar la ratxa de l'Elx a casa. Un inici fulminant i la sentència de Pedraza van decidir el derbi