Una càmera de trànsit identifica l’autor d’un atropellament en Alcoi

 

La Policia Local d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), ha identificat i investiga a un home com a conductor causant d’un atropellament, qui es va donar a la fugida del lloc de l’accident, deixant al vianant greument ferit.

 

La identificació del cotxe ha sigut possible després d’una minuciosa investigació per part de l’Equip d’Atestats i Informes de la Policia Local d’Alcoi, sent determinant per a això la informació obtinguda de les càmeres de seguretat de la Caserna de la Guàrdia Civil i les càmeres de control municipal de trànsit que disposa l’Ajuntament d’Alcoi.

 

Els fets van passar el dilluns passat, 3 d’agost, cap a les 08.30 hores del matí, entre el carrer de Juan Gil Albert i el carrer de Mossèn Vicent Albors, a on es va produir l’atropellament d’un vianant que creuava el pas per un cotxe, que seguidament va abandonar el lloc de l’accident evitant ser identificat. El vianant, a conseqüència d’este accident, patix lesions de gravetat, estant hospitalitzat.

 

L’home estava en Cocentaina

Esta persona ha sigut localitzada després d’un operatiu de busca, en la que ha participat també la Policia Local de Cocentaina, en el Comtat (Alacant), ja que esta persona es refugiava en una segona residència rural d’esta localitat.

 

Al presumpte responsable se li investiga diferents delictes relacionats amb el trànsit, destacant un presumpte delicte per abandó del lloc de l’accident, sent posats en coneixement de l’Autoritat Judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.

El PP vincula els feixos de bitllets del cas Assut amb la seu del PSPV

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, reclama explicacions al PSPV per l'informe de l'UCO del cas Assut i qüestiona el paper de Ximo Puig i Diana Morant.

Dela fregarà els 100 partits amb el Llevant si juga davant el Sevilla

El defensa Adrián de la Font Dela arribarà als cent partits oficials amb el Llevant si participa davant el Sevilla en el Ciutat de València, una fita que arriba en plena baralla per la permanència i amb el seu futur condicionat a la salvació.

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.