Una càmera de trànsit identifica l’autor d’un atropellament en Alcoi

 

La Policia Local d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), ha identificat i investiga a un home com a conductor causant d’un atropellament, qui es va donar a la fugida del lloc de l’accident, deixant al vianant greument ferit.

 

La identificació del cotxe ha sigut possible després d’una minuciosa investigació per part de l’Equip d’Atestats i Informes de la Policia Local d’Alcoi, sent determinant per a això la informació obtinguda de les càmeres de seguretat de la Caserna de la Guàrdia Civil i les càmeres de control municipal de trànsit que disposa l’Ajuntament d’Alcoi.

 

Els fets van passar el dilluns passat, 3 d’agost, cap a les 08.30 hores del matí, entre el carrer de Juan Gil Albert i el carrer de Mossèn Vicent Albors, a on es va produir l’atropellament d’un vianant que creuava el pas per un cotxe, que seguidament va abandonar el lloc de l’accident evitant ser identificat. El vianant, a conseqüència d’este accident, patix lesions de gravetat, estant hospitalitzat.

 

L’home estava en Cocentaina

Esta persona ha sigut localitzada després d’un operatiu de busca, en la que ha participat també la Policia Local de Cocentaina, en el Comtat (Alacant), ja que esta persona es refugiava en una segona residència rural d’esta localitat.

 

Al presumpte responsable se li investiga diferents delictes relacionats amb el trànsit, destacant un presumpte delicte per abandó del lloc de l’accident, sent posats en coneixement de l’Autoritat Judicial.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.