Una càmera de trànsit identifica l’autor d’un atropellament en Alcoi

 

La Policia Local d’Alcoi, en l’Alcoià (Alacant), ha identificat i investiga a un home com a conductor causant d’un atropellament, qui es va donar a la fugida del lloc de l’accident, deixant al vianant greument ferit.

 

La identificació del cotxe ha sigut possible després d’una minuciosa investigació per part de l’Equip d’Atestats i Informes de la Policia Local d’Alcoi, sent determinant per a això la informació obtinguda de les càmeres de seguretat de la Caserna de la Guàrdia Civil i les càmeres de control municipal de trànsit que disposa l’Ajuntament d’Alcoi.

 

Els fets van passar el dilluns passat, 3 d’agost, cap a les 08.30 hores del matí, entre el carrer de Juan Gil Albert i el carrer de Mossèn Vicent Albors, a on es va produir l’atropellament d’un vianant que creuava el pas per un cotxe, que seguidament va abandonar el lloc de l’accident evitant ser identificat. El vianant, a conseqüència d’este accident, patix lesions de gravetat, estant hospitalitzat.

 

L’home estava en Cocentaina

Esta persona ha sigut localitzada després d’un operatiu de busca, en la que ha participat també la Policia Local de Cocentaina, en el Comtat (Alacant), ja que esta persona es refugiava en una segona residència rural d’esta localitat.

 

Al presumpte responsable se li investiga diferents delictes relacionats amb el trànsit, destacant un presumpte delicte per abandó del lloc de l’accident, sent posats en coneixement de l’Autoritat Judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar investigar per què no es van tallar les principals carreteres

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha reiterat la seua negativa a indagar per què no es van tallar les principals carreteres el 29 d'octubre de 2024. Rebutja demanar a la DGT gravacions i registres de la A-3, en considerar clau que l'alerta de protecció civil no es va emetre fins a les 20.11 hores.

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.