Ahir a la nit a les 20.45 hores es va produir un atropellament a l'A-7 a l'altura de Crevillent, al Baix Vinalopó, a l'impactar un camió que passava per l'autovia amb un home que estava en la calçada. Segons sembla l'accident es va produir en el quilòmetre 531quan el conductor del camió va xocar contra una furgoneta que estava parada en el voral i un dels ocupants del vehicle es trobava fora en la calçada. L'home va ser impactat de ple pel camió i de l'impacte va caure per un terraplé que hi havia al costat a una altura de diversos metres, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. L'home, de 47 anys, va resultar ferit greu, patint una fractura oberta en els dos turmells i perdent molta sang com a conseqüència de les ferides. Fins el lloc de l'accident van acudir diversos efectius de Bombers dels parcs de Crevillent i Elx. Un d'ells que estudiava Medicina, va ser el primer en atendre a la víctima junt a un infermer que en vore l'accident s'havia parat per a auxiliar-lo. A continuació va acudir una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent que va traslladar la víctima a l'Hospital de Vinalopó d'Elx en estat greu per la gran pèrdua de sang. En conseqüència, es va tallar un dels carrils de l'autovia, encara que no es van registrar grans retencions de trànsit. El conductor del camió, en canvi, no va patir ferides de consideració i va maniobrar per evitar que el camió bolcara.
Últimes notícies
Esports
València Basket busca colpejar primer davant un Joventut sense pressió en el Roig Arena
València Basket i Asisa Joventut obriran este dimecres al Roig Arena la seua semifinal de la Liga Endesa, amb avantatge de pista per als taronja i un conjunt badaloní sense pressió després de sorprendre el Kosner Baskonia als quarts. Pedro Martínez alerta sobre el perill de Ricky Rubio i del bloc català i relativitza l’etiqueta de favorit.
Política
Les tres docents vetades de Les Corts per les protestes no aniran a Fiscalia
La Mesa de Les Corts ha prohibit l’accés a la cambra a tres docents que van llançar bitllets falsos i un xalec des de la tribuna, però descarta portar el cas a Fiscalia. Compromís i PSPV critiquen la decisió i la qualifiquen d’agressio al professorat en vaga.
Local
Els veïns de València ja paguen la taxa de fem més alta d’Espanya, segons el PSPV
El PSPV assegura que els rebuts del nou ‘tasazo’ de fem ja han arribat a les cases de València i critica que la major càrrega caiga sobre les famílies i no sobre les activitats econòmiques vinculades al turisme.
Successos
Localitzen viu un home de 81 anys amb alzhéimer desaparegut a Pilar de la Horadada
Un home de 81 anys amb alzhéimer que havia desaparegut dissabte a Pilar de la Horadada ha sigut localitzat viu en un terraplén al costat de la N-332 després d’un ampli dispositiu de busca.
Social
Creuen en or als servicis socials dels pobles afectats per la dana de 2024
El Ministeri de Drets Socials concedix la Cruz d’Or de l’Orde Civil de la Solidaritat Social als servicis socials dels ajuntaments afectats per la dana de 2024, en reconeixement a la seua faena durant l’emergència i la recuperació.
Política
El PSPV reclama que Bellver deixe Transparència després de confirmar-se la seua imputació per Azud
El PSPV-PSOE ha exigit a Juanfran Pérez Llorca que destituïsca Jorge Bellver com a director general de Transparència després que l’Audiència Provincial de València haja confirmat la seua condició d’investigat en el cas Azud. El PP assegura que aplicarà el que marquen els estatuts del partit.
Comunitat Valenciana
El ple de Les Corts del 17 de juny es concentrarà en un únic dia amb pressupostos, control a Pérez Llorca i informe de...
Les Corts han acordat concentrar en un únic dia el ple de la setmana que ve, amb el debat de les esmenes a la totalitat dels Pressupostos de 2026, la sessió de control a Juanfran Pérez Llorca i el dictamen de la comissió sobre la dana, enmig d’un fort enfrontament entre PP-Vox i l’oposició.
Política
El PP obri expedient a Jorge Bellver després de confirmar-se la seua imputació en el cas Azud
El PP ha obert un expedient informatiu a Jorge Bellver, director general de Transparència de la Generalitat, després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua condició d’investigat en el cas Azud.








