14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un camió atropella un home a l’A-7 a l’altura de Crevillent

Ahir a la nit a les 20.45 hores es va produir un atropellament a l'A-7 a l'altura de Crevillent, al Baix Vinalopó, a l'impactar un camió que passava per l'autovia amb un home que estava en la calçada. Segons sembla l'accident es va produir en el quilòmetre 531quan el conductor del camió va xocar contra una furgoneta que estava parada en el voral i un dels ocupants del vehicle es trobava fora en la calçada. L'home va ser impactat de ple pel camió i de l'impacte va caure per un terraplé que hi havia al costat a una altura de diversos metres, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. L'home, de 47 anys, va resultar ferit greu, patint una fractura oberta en els dos turmells i perdent molta sang com a conseqüència de les ferides. Fins el lloc de l'accident van acudir diversos efectius de Bombers dels parcs de Crevillent i Elx. Un d'ells que estudiava Medicina, va ser el primer en atendre a la víctima junt a un infermer que en vore l'accident s'havia parat per a auxiliar-lo. A continuació va acudir una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent que va traslladar la víctima a l'Hospital de Vinalopó d'Elx en estat greu per la gran pèrdua de sang. En conseqüència, es va tallar un dels carrils de l'autovia, encara que no es van registrar grans retencions de trànsit. El conductor del camió, en canvi, no va patir ferides de consideració i va maniobrar per evitar que el camió bolcara.

Últimes notícies

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.

El Vila-real s’acomiada de la Champions en La Ceràmica davant un Ajax encara amb vida

Vila-real, ja eliminat després de no guanyar en sis jornades, rep a un Ajax que encara conserva opcions d'avançar. Els grocs busquen orgull i premi econòmic.

Detingut a València un pare per maltractament després de sacsar al seu bebé des d’un balcó

La Policia Local de València ha detingut a un home que va sacsar al seu bebé de pocs mesos i el va apuntar diverses vegades per un balcó a la Torre. Després de negociar, el menor va ser entregat a la seua mare i el sospitós va quedar arrestat per presumptes maltractaments.

Djokovic despatxa a Pedro Martínez i se cita amb Maestrelli en segona ronda

Djokovic va guanyar en tres sets a Pedro Martínez i es va ficar en segona ronda de l'Obert d'Austràlia. Va gestionar el desgast malgrat els dubtes físics i jugarà amb Maestrelli.

El València Basket pretén aprofitar la baixada del París per a tornar a guanyar

El València Basket, després de dos derrotes seguides, rep al Paris Basketball amb la vista posada a tallar la seua mala ratxa. El dol arriba amb el rècord de Pedro Martínez en la banqueta.

El València, amb defensa i porteria en quadre davant l’Espanyol

El València rep a l'Espanyol amb només un central sa i un lateral per banda, i amb un únic portera del primer equip. Lesions, sancions i l'expulsió de Rivero condicionen la convocatòria.

El València Basket, virtual cap de sèrie en la Copa del Rei

L'equip té en la pràctica assegurat ser cap de sèrie en el sorteig de febrer en el Roig Arena. Només ho perdria amb una derrota en Gran Canària i una bolcada inflada del average.

El dofí mular trobat a Nules registra la major supervivència amb amputacions severes

Un estudi de la Universitat de València documenta el cas de major duració d'un cetaci en llibertat amb amputacions greus: un dofí mular trobat a Nules. Va sobreviure més de dos anys sense aleta cabal i amb una pectoral danyada; va adaptar el seu nade i la seua alimentació, però va morir després d'una nova interacció pesquera.