13.9 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

Un camió atropella un home a l’A-7 a l’altura de Crevillent

Ahir a la nit a les 20.45 hores es va produir un atropellament a l'A-7 a l'altura de Crevillent, al Baix Vinalopó, a l'impactar un camió que passava per l'autovia amb un home que estava en la calçada. Segons sembla l'accident es va produir en el quilòmetre 531quan el conductor del camió va xocar contra una furgoneta que estava parada en el voral i un dels ocupants del vehicle es trobava fora en la calçada. L'home va ser impactat de ple pel camió i de l'impacte va caure per un terraplé que hi havia al costat a una altura de diversos metres, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. L'home, de 47 anys, va resultar ferit greu, patint una fractura oberta en els dos turmells i perdent molta sang com a conseqüència de les ferides. Fins el lloc de l'accident van acudir diversos efectius de Bombers dels parcs de Crevillent i Elx. Un d'ells que estudiava Medicina, va ser el primer en atendre a la víctima junt a un infermer que en vore l'accident s'havia parat per a auxiliar-lo. A continuació va acudir una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent que va traslladar la víctima a l'Hospital de Vinalopó d'Elx en estat greu per la gran pèrdua de sang. En conseqüència, es va tallar un dels carrils de l'autovia, encara que no es van registrar grans retencions de trànsit. El conductor del camió, en canvi, no va patir ferides de consideració i va maniobrar per evitar que el camió bolcara.

Últimes notícies

Camarero defendrà demà en el Congrés la seua gestió durant la dana de València

La vicepresidenta valenciana compareixerà davant la comissió del Congrés sobre la dana per a justificar la resposta del Consell. La sessió arriba després de testimoniatges crítics i en plena revisió de responsabilitats.

Els anestesistes recorden que les sedacions generals només han de fer-les especialistes

Sedar ha recordat que les sedacions amb anestèsics generals comporten riscos greus i només han de realitzar-les anestesiòlegs. L'advertiment arriba després de la mort d'una xiqueta a Alzira.

El Museu dels Ciències reivindica a Leonardo da Vinci després de l’èxit de l’exposició amb 800.000 visitants

El Museu dels Ciències ha celebrat una jornada conduïda per Christian Gálvez per a reivindicar a Leonardo da Vinci, complementària a la mostra 'Leonardo. 500 anys de geni'. L'exposició, oberta fins a abril de 2026, ja suma 800.000 visitants.

Sanitat es reunix amb l’anestesista del cas de la xiqueta morta a Alzira

La Conselleria de Sanitat s'ha reunit amb l'anestesista que va atendre la menor morta després d'una sedació en una clínica dental d'Alzira. La investigació analitza fàrmacs, traçabilitat i autoritzacions, mentres la Policia i el jutjat mantenen obertes totes les línies.

Dos motoristes investigats en l’operatiu del GP de Cheste: 189 km/h i taxa d’alcohol quadruplicada

La Guàrdia Civil investiga a dos conductors detectats en els accessos al circuit: un circulava a 189 km/h en una via de 90 i un altre va quadruplicar la taxa d'alcohol.

A presó una detinguda a Gandia per cremar contenidors a canvi de droga

Una dona de 32 anys ha sigut detinguda a Gandia per cremar un contenidor a canvi de droga i ha ingressat a la presó. També va ser arrestat un home que l'hauria incitada per a desviar l'atenció policial de l'àrea on venia a la menuda.

Detingut a Alacant per robar el motor de l’aire condicionat d’un col·legi

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un home de 32 anys pel robatori del motor de l'aire condicionat d'un col·legi, valorat en 4.245 euros. La investigació es va activar després d'un salt de llum i una pista trobada en el centre va permetre la seua identificació i arrest.

Domingo poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, amb temperatures en ascens i vent fort en el nord de Castelló

Cels poc nuvolosos amb núvols alts i ascens tèrmic, amb gelades febles a l'interior i ratxes molt fortes en el nord de Castelló. El dilluns augmentaran els núvols i podrà ploure de manera feble i local a l'interior nord de Castelló i de València.