Un camió atropella un home a l’A-7 a l’altura de Crevillent

Ahir a la nit a les 20.45 hores es va produir un atropellament a l'A-7 a l'altura de Crevillent, al Baix Vinalopó, a l'impactar un camió que passava per l'autovia amb un home que estava en la calçada. Segons sembla l'accident es va produir en el quilòmetre 531quan el conductor del camió va xocar contra una furgoneta que estava parada en el voral i un dels ocupants del vehicle es trobava fora en la calçada. L'home va ser impactat de ple pel camió i de l'impacte va caure per un terraplé que hi havia al costat a una altura de diversos metres, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. L'home, de 47 anys, va resultar ferit greu, patint una fractura oberta en els dos turmells i perdent molta sang com a conseqüència de les ferides. Fins el lloc de l'accident van acudir diversos efectius de Bombers dels parcs de Crevillent i Elx. Un d'ells que estudiava Medicina, va ser el primer en atendre a la víctima junt a un infermer que en vore l'accident s'havia parat per a auxiliar-lo. A continuació va acudir una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent que va traslladar la víctima a l'Hospital de Vinalopó d'Elx en estat greu per la gran pèrdua de sang. En conseqüència, es va tallar un dels carrils de l'autovia, encara que no es van registrar grans retencions de trànsit. El conductor del camió, en canvi, no va patir ferides de consideració i va maniobrar per evitar que el camió bolcara.

Últimes notícies

Més jóvens deixen de beure alcohol en les festes populars valencianes

El percentatge d’adolescents i jóvens que afirma no consumir alcohol en les festes populars de la Comunitat Valenciana ha passat del 15,4 % en 2017 al 24,1 % en 2025, un augment del 56,49 %, segons un estudi de Controla Club.

Intent d’homicidi a Cheste: un detingut i dos investigats per apunyalar un jove i un policia

Un home ha sigut detingut i altres dos estan investigats per un intent d'homicidi a un jove de 24 anys i a un agent de la Policia Local a Cheste. Els fets van ocórrer el 20 de juny durant una agressió amb arma blanca després que la víctima es negara a comprar droga.

El pacte Ford-Geely a Almussafes blinda el futur i els llocs de treball

L’acord entre Ford i Geely per a fabricar cinc models a la planta d’Almussafes ha sigut qualificat per Juanfran Pérez Llorca com una garantia de futur, ocupació i certesa. El president de la Generalitat ha comparat el pacte amb el de 1976 que va portar la fàbrica a la localitat valenciana.

L’acord entre Ford i Geely a Almussafes referma el pes inversor d’Espanya

Pedro Sánchez ha destacat a Almussafes que l’acord entre Ford i Geely per fabricar cinc models a la planta valenciana confirma la capacitat d’Espanya per atraure grans inversions i protegir l’ocupació.

Almussafes fabricarà cinc nous models de cotxe amb la nova aliança entre Ford i Geely

Ford i Geely han acordat crear en 2027 una empresa conjunta per fabricar cinc models a Almussafes, tres d'ells nous, la qual cosa obligarà a incrementar la plantilla actual de 4.142 treballadors.

Pedro Sánchez visita Ford Almussafes en plena expectativa per un gran acord per a la planta

Pedro Sánchez ha visitat hui la planta de Ford a Almussafes per a acompanyar l’anunci d’un acord corporatiu clau per a les operacions europees de la multinacional i per al futur de la fàbrica valenciana.

Detingudes 29 persones a Elx per una estafa de 18.000 euros en gasolina a una empresa de transport

La Policia Nacional ha detingut 29 persones a Elx per una estafa de més de 10.600 litres de combustible, valorats en uns 18.000 euros, a una empresa de transport a través d’un codi de repostatge fraudulent.

A presó per tres robatoris en menys d’una hora a Aspe

Un home de 54 anys ha ingressat en presó provisional després de ser detingut per tres robatoris consecutius en menys d’una hora al municipi d’Aspe, a Alacant.