19.1 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Un camió atropella un home a l’A-7 a l’altura de Crevillent

Ahir a la nit a les 20.45 hores es va produir un atropellament a l'A-7 a l'altura de Crevillent, al Baix Vinalopó, a l'impactar un camió que passava per l'autovia amb un home que estava en la calçada. Segons sembla l'accident es va produir en el quilòmetre 531quan el conductor del camió va xocar contra una furgoneta que estava parada en el voral i un dels ocupants del vehicle es trobava fora en la calçada. L'home va ser impactat de ple pel camió i de l'impacte va caure per un terraplé que hi havia al costat a una altura de diversos metres, segons ha informat el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències. L'home, de 47 anys, va resultar ferit greu, patint una fractura oberta en els dos turmells i perdent molta sang com a conseqüència de les ferides. Fins el lloc de l'accident van acudir diversos efectius de Bombers dels parcs de Crevillent i Elx. Un d'ells que estudiava Medicina, va ser el primer en atendre a la víctima junt a un infermer que en vore l'accident s'havia parat per a auxiliar-lo. A continuació va acudir una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB) i una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent que va traslladar la víctima a l'Hospital de Vinalopó d'Elx en estat greu per la gran pèrdua de sang. En conseqüència, es va tallar un dels carrils de l'autovia, encara que no es van registrar grans retencions de trànsit. El conductor del camió, en canvi, no va patir ferides de consideració i va maniobrar per evitar que el camió bolcara.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia confia a aconseguir la primera victòria fora en San Mamés

El tècnic de l'Elx va afirmar que l'equip està preparat per a assaltar San Mamés i va demanar equilibri, fortalesa mental i focus en el dia a dia.

Athletic i Elx es creuen en San Mamés amb ratxes oposades

L'Athletic arriba amb 7 de 9 punts i marge sobre el descens; l'Elx encadena set jornades sense guanyar i no ha vençut fora. Baixes i dubtes marquen el xoc.

Llevant identifica a l’aficionat que va llançar una botella a Cömert després del derbi

El Llevant ha identificat a l'aficionat que va llançar una botella que va impactar en Eray Cömert després del derbi davant el València. LaLiga ja va denunciar els incidents i el club decidirà mesures en les pròximes hores.

Treballadora de la guarderia d’Algemesí declara com investigada després del tancament per maltractament

Una empleada del centre, segona investigada en la causa, ha declarat en els jutjats d'Alzira. La guarderia va ser tancada després de la detenció de la directora.

Copete: L’equip està capacitat per a guanyar en La Ceràmica

José Copete, central del València, va assegurar que van pels tres punts en La Ceràmica malgrat la dificultat del rival. Torna després de sanció i subratlla la millora defensiva de l'equip.

Thierry i Danjuma completen l’entrenament amb el València i miren a la Ceràmica

Thierry Rendall i Arnaut Danjuma es van entrenar amb normalitat per primera vegada en la setmana després de les seues molèsties i després de perdre's el dol davant el Llevant. Diego López va seguir al marge per un esquinç del lligament lateral intern i es va unir a les baixes de Diakhaby, Julen Agirrezabala, Dimitri Foulquier i Rubo Iranzo.

Les Corts han acordat crear una comissió d’investigació sobre les VPP d’Alacant

El ple de Les Corts ha aprovat la creació d'una comissió per a investigar l'adjudicació de VPP en el residencial Els Naus d'Alacant. La iniciativa, plantejada per Vox i secundada pel PP, fixa 12 mesos per a conclusions.

De Guindos defén que l’acord amb Mercosur és positiu per a Europa i demana minimitzar el seu impacte

Luis de Guindos ha defés que el pacte UE-Mercosur és favorable per a Europa i ha reclamat reduir el seu efecte en l'agricultura. Ha subratllat que, en un context de proteccionisme a l'alça, els acords comercials són clau i que les salvaguardes limiten els perjuís.