18.5 C
València
Dimecres, 15 octubre, 2025

Un camió queda penjat damunt d’una barana en un carrer d’Orihuela

Orihuela

El camió s’ha quedat penjat damunt d’una barana | Twitter

 

Este dijous, cap a les 13.40 hores, en la localitat d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant), s’ha produït un accident. Els fets han passat en la pujada al Centre Privat d’Ensenyament del Seminari Diocesà de Sant Miquel.

 

Segons expliquen en ‘Información’, l’accident ha tingut lloc al costat d’un col·legi, tot i que els escolars ja havien eixit. El conductor d’un camió havia baixat del vehicle per a demanar-li a un home que llevara el seu cotxe, ja que li impedia el seu pas i, en eixe moment, el tràiler s’ha mogut marxa arrere fins que ha xocat contra una barana. Des d’una altura de 6 metres ha caigut la part de darrere del vehicle, que portava materials de construcció i han impactat contra una cotxera. 

 

El camió ha quedat encaixat verticalment i ha perdut tota la gasolina del dipòsit. Finalment, l’incident, que segons pareix seria causat per un problema en el fre de mà, no ha causat ferits, això sí, ha cridat l’atenció dels veïns de la zona, que asseguren haver escoltat un gran soroll.

Últimes notícies

Ruixats i tempestes es desplacen del litoral a l’interior en la Comunitat Valenciana

Ruixats localment forts amb tempesta afectaran al matí el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant i a la vesprada a l'interior. Vent d'este i temperatures sense canvis.

Espanya sub-21 remunta a Finlàndia amb un gol de Gonzalo en el 92

Espanya sub-21 va voltejar el 0-1 amb punts de Mayenda (88) i Gonzalo (92) per a véncer 2-1 a Finlàndia. Amb tres triomfs, lidera el grup A rumb a l'Europeu 2027.

Les falleres majors de València de 2026 prenen possessió del seu càrrec

Carmen Prades i la xiqueta Marta Mercader són proclamades en el saló de plens i arranca un nou cicle faller. La ciutat les reconeix com a referents culturals.

Mor una britànica de 72 anys en un xoc entre el seu cotxe i una autocaravana en la N-332

Una britànica de 72 anys mor en la N-332 a l'altura de Santa Pola després de col·lidir el seu cotxe amb una autocaravana. L'altre conductor està ferit greu.

Gonzalo culmina la remuntada d’Espanya sub-21 en el descompte 2-1

Espanya sub-21 va voltejar un partit aspre davant Finlàndia amb gols de Mayenda en el 88 i Gonzalo en el 92. El triomf manté el ple i el lideratge del grup A.

Les Falleres Majors de València 2026 prenen possessió a l’Ajuntament

Carmen Prades i Marta Mercader han sigut proclamades Falleres Majors de València 2026 en el saló de plens, en un acte presidit per María José Catalá. El nomenament obri oficialment el nou cicle faller.

Les pluges continuen este dimecres amb remissió lenta i focus al Mediterrani

La inestabilitat persistix per una massa freda en altura i la humitat mediterrània. Hi haurà ruixats menys intensos, amb avisos en punts d'Ebre, litoral valencià i Balears.

Ferran Torrent renúncia al Premi dels Lletres Valencianes per la deriva amb el valencià del Consell

L'escriptor comunica per carta a Carlos Mazón que renúncia al Premi dels Lletres Valencianes. Argumenta una deriva institucional menys respectuosa amb el valencià.