6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

La capital mundial del sexe es troba a tan sols una hora d’Espanya

 

Poca gent sap que, a sol tres hores amb cotxe de Barcelona, està el poble del sexe salvatge d'Europa. El xicotet poble de Cap d'Agde, en la costa francesa, és l'autèntica Sodoma i Gomorra del segle XXI, segons 'El Español', i és que ací es practica sexe en públic cada dia i a tota hora. Açò però no és cap molèstia per als seus veïns perquè, de fet és la principal font d'ingressos del poble.

  

  

En Cap d'Agde el sexe ho mou tot: hi ha desenes de clubs d'intercanvi de parelles, hotels exclusius per a parelles liberals, la gent va despullada a comprar i, a la nit, se celebren autèntiques orgies multitudinàries. Amb este perfil, este xicotet poble ha aconseguit que, cada any, més de 400.000 turistes vengen de qualsevol part del món per a oblidar-se de tots els seus problemes, i amb un eslògan únic: sexe i nudisme.

Últimes notícies

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.

Indonèsia intensifica la busca de dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Indonèsia va reprendre l'operatiu per a localitzar a dos menors després del naufragi del KM Putri Sakinah; el diumenge es va identificar el cos de Fernando Martín.

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.