La capital mundial del sexe es troba a tan sols una hora d’Espanya

 

Poca gent sap que, a sol tres hores amb cotxe de Barcelona, està el poble del sexe salvatge d'Europa. El xicotet poble de Cap d'Agde, en la costa francesa, és l'autèntica Sodoma i Gomorra del segle XXI, segons 'El Español', i és que ací es practica sexe en públic cada dia i a tota hora. Açò però no és cap molèstia per als seus veïns perquè, de fet és la principal font d'ingressos del poble.

  

  

En Cap d'Agde el sexe ho mou tot: hi ha desenes de clubs d'intercanvi de parelles, hotels exclusius per a parelles liberals, la gent va despullada a comprar i, a la nit, se celebren autèntiques orgies multitudinàries. Amb este perfil, este xicotet poble ha aconseguit que, cada any, més de 400.000 turistes vengen de qualsevol part del món per a oblidar-se de tots els seus problemes, i amb un eslògan únic: sexe i nudisme.

Últimes notícies

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.

bp comença el desmantellament de l’antiga illa d’amarre davant la costa de Castelló

La companyia energètica bp ha iniciat la fase principal de desmantellament de l’antiga illa d’amarre i les línies submarines davant la costa de Castelló, una instal·lació en desús des que en 2012 va traslladar les operacions al port.

La sequera golejadora de Danjuma en Lliga amb el València ja frega l’any

Arnaut Danjuma porta quasi un any sense marcar en Lliga amb el València CF i acumula més de 1.600 minuts sense gol, tot i mantindre la confiança de l’entrenador en este inici de temporada.

L’Elx iguala ja a casa totes les derrotes de la passada Lliga

L’Elx ha encadenat dues derrotes seguides al Martínez Valero en només quatre jornades, les mateixes que en tota la passada temporada, i buscarà reaccionar dimarts davant el Real Madrid.

Robatori de cable provoca retards a les línies C1 i C2 de Rodalia a València

Un robatori de cable de senyalització entre València Estació del Nord i Alfafar-Benetússer està provocant retards a les línies C1 i C2 de Rodalia.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.