Capturen un tauró de més de 90 quilos en la costa de Castelló

 

Este dilluns, el vaixell El Paradís ha capturat un impressionant tauró de més de 90 quilos de pes i més de dos metres de llargària en les aigües de Castelló. El pescador que ha fet esta captura, Pedro Guzmán, afirma que s’ha capturat quan estàvem pescant a unes 28 o 29 milles de la costa, és a dir, a poc més de 50 quilòmetres.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, admet que es tracta d’una pesca accidental, perquè té poca eixida en el mercat. «Ho hem intentat vendre en la llotja, però ha sigut impossible, no li han posat ni preu; així que ho donarem a la ciència», afirma el pescador.

 

A demés, afirma que fa 25 o 30 anys era més comú trobar-te en Castelló amb taurons com este, però ara es veuen altres de la mateixa família però molt més xicotets. De la mateixa manera, assegura que quan l’han tret han vist que estava moribund i creien que s’acabava de menjar una cria de dofí, perquè portava en el budell un peix molt gran.

 

Malgrat la seua gran envergadura, el pescador confirma que es tracta d’una espècie inofensiva. Igualment, esta classe de taurons disposen d’un gran cap, d’un cos robust i d’una llarga cua. A demés, habita preferiblement en grans profunditats del Mediterrani i en zones molt variades de l’Atlàntic, Pacífic i Índic. Es tracta d’animals molt migratoris i solitaris, que poden conseguir fins a tres-cents quilos de pes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional deté a un menor de 17 anus per la presumpta agresion amb un bat de beisbol a una veïna del seu edifici a Torrent, que sufrio un traumatisme craneoencefalico.

Detingut a Sagunt un jove que va apunyalar per l’esquena al seu company de pis

La Policia Local de Sagunt ha detingut a un jove de 25 anys acusat d'intentar matar al seu company de pis, de 26, amb un ganivet en la vivenda que compartien. La víctima va patir dos ferides a l'esquena i va ser traslladada a l'Hospital de Sagunt, mentres el presumpte autor ha ingressat a la presó provisional.

Aemet activa l’avís taronja per fortes ratxes de vent en el nord de Castelló este dimecres

Aemet activa per a este dimecres a la vesprada l'avís taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h a l'interior nord i de 90 km/h en el litoral nord de Castelló.

Jorge Crivillés es prepara per a travessar el Riu de la Plata entre el 2 i el 6 d’abril

El nadador alacantí Jorge Crivillés afrontarà entre el 2 i el 6 d'abril l'encreuament nadant del Riu de la Plata, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món, amb un objectiu solidari lligat a pacients amb càncer.

Pérez Llorca reivindica el virtuosisme de Rafael Serrallet després del seu Grammy Llatí 2025

Juanfran Pérez Llorca elogia el virtuosisme i el compromís social del guitarrista valencià Rafael Serrallet, guanyador del Grammy Llatí 2025 al Millor Àlbum Instrumental pel disc 'I el cant de totes'. L'obra ret homenatge a compositores llatinoamericanes i es va gravar a Ucraïna en plena guerra.

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt torna a vetar a les dones en les processons

La Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt ha rebutjat de nou la participació de dones en les processons de Setmana Santa, decisió que reobri el conflicte per la igualtat i posa en risc la declaració de Festa d'Interés Turístic Nacional.

El PSPV reclama al PP que done suport als decrets per la guerra i deixe de criticar

El PSPV demana al PP que recolze els decrets del Govern per a pal·liar els efectes de la guerra a Orient Mitjà i acusa el president de la Generalitat d'inacció, mentres PP i Compromís discrepen sobre l'abast de les mesures.

Barcala garantix transparència total en la comissió per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala assegura la màxima transparència en la nova comissió municipal que investigarà les irregularitats en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.