Capturen un tauró de més de 90 quilos en la costa de Castelló

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este dilluns, el vaixell El Paradís ha capturat un impressionant tauró de més de 90 quilos de pes i més de dos metres de llargària en les aigües de Castelló. El pescador que ha fet esta captura, Pedro Guzmán, afirma que s’ha capturat quan estàvem pescant a unes 28 o 29 milles de la costa, és […]

 

Este dilluns, el vaixell El Paradís ha capturat un impressionant tauró de més de 90 quilos de pes i més de dos metres de llargària en les aigües de Castelló. El pescador que ha fet esta captura, Pedro Guzmán, afirma que s’ha capturat quan estàvem pescant a unes 28 o 29 milles de la costa, és a dir, a poc més de 50 quilòmetres.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, admet que es tracta d’una pesca accidental, perquè té poca eixida en el mercat. «Ho hem intentat vendre en la llotja, però ha sigut impossible, no li han posat ni preu; així que ho donarem a la ciència», afirma el pescador.

 

A demés, afirma que fa 25 o 30 anys era més comú trobar-te en Castelló amb taurons com este, però ara es veuen altres de la mateixa família però molt més xicotets. De la mateixa manera, assegura que quan l’han tret han vist que estava moribund i creien que s’acabava de menjar una cria de dofí, perquè portava en el budell un peix molt gran.

 

Malgrat la seua gran envergadura, el pescador confirma que es tracta d’una espècie inofensiva. Igualment, esta classe de taurons disposen d’un gran cap, d’un cos robust i d’una llarga cua. A demés, habita preferiblement en grans profunditats del Mediterrani i en zones molt variades de l’Atlàntic, Pacífic i Índic. Es tracta d’animals molt migratoris i solitaris, que poden conseguir fins a tres-cents quilos de pes.

Últimes notícies

El Levante cau davant la Real Sociedad per 2-1 a Anoeta

La Real Sociedad ha superat el Levante per 2-1 a Anoeta, amb gols d’Óskarsson i Turrientes, i s’ha consolidat en llocs europeus.

El Valencia Basket supera al Baskonia con 18 puntos de TJ Shorts

El Valencia Basket ha ganado 84-75 al Kosner Baskonia en el Roig Arena, impulsado por los 18 puntos y cuatro asistencias de TJ Shorts. El equipo vitoriano, con solo ocho jugadores disponibles, ha mantenido el partido igualado hasta el tramo final.

Baldoví i Micó criden a mobilitzar-se contra la dreta i Vox

Joan Baldoví i Àgueda Micó han apel·lat a una «revolta cívica» durant el 49é Aplec del Puig. La coalició vol reforçar la seua representació en les eleccions generals del 29 de novembre.

Dos muertos y tres heridos en un choque con tres vehículos en Vila-real

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en un accident amb tres vehicles a la N-340, a Vila-real. Els serveis d’emergències han rebut l’avís a les 10.42 hores.

El tranvía de la L4 recupera el servicio tras el descarrilamiento

La circulació de la L4 de Metrovalencia s’ha représ després de reparar la via, sense ferits en el descarrilament. La L6 també ha recuperat el servici.

Elena Albalat deixa la Conselleria després de ser candidata del PP

El DOGV ha publicat el cessament, a petició pròpia, d’Elena Albalat com a consellera de Servicis Socials, Família i Infància. La decisió arriba després de la seua candidatura al Congrés per Castelló.

Alaquàs recorda les víctimes de la dana i els dos desapareguts

La societat valenciana ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 en un acte a Alaquàs. Dos persones continuen desaparegudes.

El Elche sale del descenso y Lemar pide mantener la mentalidad

El Elche ha salido de los puestos de descenso tras ganar al Rayo Vallecano en Vallecas. Thomas Lemar reclama continuidad y destaca la defensa del equipo.