Capturen un tauró de més de 90 quilos en la costa de Castelló

 

Este dilluns, el vaixell El Paradís ha capturat un impressionant tauró de més de 90 quilos de pes i més de dos metres de llargària en les aigües de Castelló. El pescador que ha fet esta captura, Pedro Guzmán, afirma que s’ha capturat quan estàvem pescant a unes 28 o 29 milles de la costa, és a dir, a poc més de 50 quilòmetres.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, admet que es tracta d’una pesca accidental, perquè té poca eixida en el mercat. «Ho hem intentat vendre en la llotja, però ha sigut impossible, no li han posat ni preu; així que ho donarem a la ciència», afirma el pescador.

 

A demés, afirma que fa 25 o 30 anys era més comú trobar-te en Castelló amb taurons com este, però ara es veuen altres de la mateixa família però molt més xicotets. De la mateixa manera, assegura que quan l’han tret han vist que estava moribund i creien que s’acabava de menjar una cria de dofí, perquè portava en el budell un peix molt gran.

 

Malgrat la seua gran envergadura, el pescador confirma que es tracta d’una espècie inofensiva. Igualment, esta classe de taurons disposen d’un gran cap, d’un cos robust i d’una llarga cua. A demés, habita preferiblement en grans profunditats del Mediterrani i en zones molt variades de l’Atlàntic, Pacífic i Índic. Es tracta d’animals molt migratoris i solitaris, que poden conseguir fins a tres-cents quilos de pes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.