Sara Carbonero i Iker Casillas signen el divorci i acorden qui es quedarà amb els fills

 

Després d’un parell d’anys especulant sobre una possible ruptura entre el matrimoni d’Iker Casillas i Sara Carbonero, la parella va llançar el passat 12 de març la confirmació oficial de la seua separació a través dels seus perfils en les xarxes socials.

Ara ja és més que imminent, Sara i Iker han signat el passat 6 d’abril el seu divorci davant el jutjat número 1 de Pozuelo de Alarcón. El pròxim 26 d’abril Sara i Iker estaran completament desvinculats l’u de l’altre a l’efecte de la llei. En la signatura d’este tràmit, tots dos han hagut d’arribar a un acord sobre el futur dels seus dos fills en comú, Lucas (4) i Martín (7). El bon rotllo entre ells que tant la periodista com l’exfutbolista abanderaven ha quedat demostrat a l’hora de determinar qui tindrà la custòdia dels xicotets.

Segons han informat en una exclusiva de la revista ‘Diez Minutos’, entre ells no han existit picabaralles ni per l’acord econòmic ni per qui viurà amb els xicotets.
Sara es queda amb la custòdia absoluta dels menors, mentre que Iker es conforma amb disposar d’un règim de visites molt flexible i així s’ha recollit per escrit.

La família continuarà vivint en la residència conjugal, una enorme mansió situada en una urbanització de luxe anomenada La Finca, situada a Pozuelo de Alarcón.

Per part seua, l’ex deportista residirà en un àtic de luxe molt prop de la seua exdona i els seus fills, situat en la pròpia urbanització on vivien fins ara i en la qual continuarà vivint Sara.

Iker renuncia a la custòdia de Lucas i Martín

 

Crida l’atenció que, per molt bona relació que existisca entre ells, el que va ser porter del Real Madrid haja acceptat les engrunes del divorci que implica cedir-li l’absoluta potestat dels menors a la periodista.

A més, el madrileny també li ha concedit la residència a la seua dona en la seua pròpia casa, mentre és ell qui fa les maletes i es muda a una altra llar. Cal recordar que la mansió de la Finca és propietat d’Iker Casillas.

D’igual manera, serà l’exmarit de Sara Carbonero la persona que s’encarregue de pagar l’educació de Martín i Lucas i de portar i recollir als xicotets al col·legi, com bé feia fins hui.

Els motius de la separació

 

Malgrat l’èxit professional de l’exporter de la Selecció Espanyola que va debutar la Copa Mundial de futbol en 2010, en el pla amorós la seua vida està potes enlaire.

La premsa estudia amb lupa cadascun dels seus moviments des que va eixir a la llum la seua ruptura sentimental amb Sara Carbonero. Fins llavors i prèviament als rumors de crisi matrimonial, eren una parella formidablement envejable.

A conseqüència d’això, han eixit a la palestra presumptes ex-xicotes o antics lligues d’Iker Casillas que no li deixen en molt bon lloc. Segons han assegurat, el porter podria haver-li sigut deslleial a la seua dona, la qual cosa podria haver sigut un dels motius de ruptura del matrimoni.

Kiko Hernández va donar la bomba quan va assegurar en ‘Sálvame’’ que una de les suposades amants anava a donar la cara. El col·laborador va afirmar que «és una amiga entranyable d’Iker Casillas, que ha estat amb ella sis anys».

Tanmateix, això no és l’única cara fosca de la parella. També s’ha explicat que el pare de Martín i Lucas sent una certa feblesa a la nit madrilenya i per l’alcohol.

Ell mateix va confessar en un programa de la cadena de Mediaset que Sara «està contenta, perquè ja no puc pimplar» arran de l’infart que va patir. Fins i tot s’ha arribat a assenyalar que les infraccions o les imprudències de l’antic porter del Real Madrid s’havien silenciat per ser qui era.

Finalment, els menyspreus a la família de la seua dona també van ser part dels motius que li va fer dir a Sara es va acabar la relació. No obstant això, Sara i Iker deixen el passat arrere, s’alien per a tindre una bona relació pel bé dels menors i prenen la que ells creuen que és la millor decisió.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.