9.6 C
València
Dissabte, 17 gener, 2026

Sara Carbonero i Iker Casillas signen el divorci i acorden qui es quedarà amb els fills

 

Després d’un parell d’anys especulant sobre una possible ruptura entre el matrimoni d’Iker Casillas i Sara Carbonero, la parella va llançar el passat 12 de març la confirmació oficial de la seua separació a través dels seus perfils en les xarxes socials.

Ara ja és més que imminent, Sara i Iker han signat el passat 6 d’abril el seu divorci davant el jutjat número 1 de Pozuelo de Alarcón. El pròxim 26 d’abril Sara i Iker estaran completament desvinculats l’u de l’altre a l’efecte de la llei. En la signatura d’este tràmit, tots dos han hagut d’arribar a un acord sobre el futur dels seus dos fills en comú, Lucas (4) i Martín (7). El bon rotllo entre ells que tant la periodista com l’exfutbolista abanderaven ha quedat demostrat a l’hora de determinar qui tindrà la custòdia dels xicotets.

Segons han informat en una exclusiva de la revista ‘Diez Minutos’, entre ells no han existit picabaralles ni per l’acord econòmic ni per qui viurà amb els xicotets.
Sara es queda amb la custòdia absoluta dels menors, mentre que Iker es conforma amb disposar d’un règim de visites molt flexible i així s’ha recollit per escrit.

La família continuarà vivint en la residència conjugal, una enorme mansió situada en una urbanització de luxe anomenada La Finca, situada a Pozuelo de Alarcón.

Per part seua, l’ex deportista residirà en un àtic de luxe molt prop de la seua exdona i els seus fills, situat en la pròpia urbanització on vivien fins ara i en la qual continuarà vivint Sara.

Iker renuncia a la custòdia de Lucas i Martín

 

Crida l’atenció que, per molt bona relació que existisca entre ells, el que va ser porter del Real Madrid haja acceptat les engrunes del divorci que implica cedir-li l’absoluta potestat dels menors a la periodista.

A més, el madrileny també li ha concedit la residència a la seua dona en la seua pròpia casa, mentre és ell qui fa les maletes i es muda a una altra llar. Cal recordar que la mansió de la Finca és propietat d’Iker Casillas.

D’igual manera, serà l’exmarit de Sara Carbonero la persona que s’encarregue de pagar l’educació de Martín i Lucas i de portar i recollir als xicotets al col·legi, com bé feia fins hui.

Els motius de la separació

 

Malgrat l’èxit professional de l’exporter de la Selecció Espanyola que va debutar la Copa Mundial de futbol en 2010, en el pla amorós la seua vida està potes enlaire.

La premsa estudia amb lupa cadascun dels seus moviments des que va eixir a la llum la seua ruptura sentimental amb Sara Carbonero. Fins llavors i prèviament als rumors de crisi matrimonial, eren una parella formidablement envejable.

A conseqüència d’això, han eixit a la palestra presumptes ex-xicotes o antics lligues d’Iker Casillas que no li deixen en molt bon lloc. Segons han assegurat, el porter podria haver-li sigut deslleial a la seua dona, la qual cosa podria haver sigut un dels motius de ruptura del matrimoni.

Kiko Hernández va donar la bomba quan va assegurar en ‘Sálvame’’ que una de les suposades amants anava a donar la cara. El col·laborador va afirmar que «és una amiga entranyable d’Iker Casillas, que ha estat amb ella sis anys».

Tanmateix, això no és l’única cara fosca de la parella. També s’ha explicat que el pare de Martín i Lucas sent una certa feblesa a la nit madrilenya i per l’alcohol.

Ell mateix va confessar en un programa de la cadena de Mediaset que Sara «està contenta, perquè ja no puc pimplar» arran de l’infart que va patir. Fins i tot s’ha arribat a assenyalar que les infraccions o les imprudències de l’antic porter del Real Madrid s’havien silenciat per ser qui era.

Finalment, els menyspreus a la família de la seua dona també van ser part dels motius que li va fer dir a Sara es va acabar la relació. No obstant això, Sara i Iker deixen el passat arrere, s’alien per a tindre una bona relació pel bé dels menors i prenen la que ells creuen que és la millor decisió.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

82-79: la defensa del Fenerbahçe frena al València malgrat el arreón final

El Fenerbahçe es va imposar 82-79 gràcies al seu defensa de canvis, que va col·lapsar al València. Jean Montero va forçar un final atapeït, però els tirs per a empatar no van entrar

Fenerbahçe 82-79 València: la defensa turca apaga la reacció final

Fenerbahçe es va imposar 82-79 a Istanbul gràcies a una defensa de canvis que va desactivar al València. Jean Montero va forçar un final igualat, però va faltar el triple.

La Diputació finança un nou trinquet a Bétera i la reforma del de la Pobla de Vallbona

La Diputació de València ha activat obres en dos trinquets amb 400.000 euros per a Bétera i 300.000 per a la Pobla de Vallbona dins del Pla de Trinquets. El pla suma huit milions per a modernitzar instal·lacions de pilota i atraure noves generacions.

Castelló inaugura la Supercopa d’Espanya femenina amb el Madrid-Atleti a les 19.15 i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina: Madrid-Atleti el dimarts i Barça-Athletic el dimecres, amb final el dissabte en Castalia. L'RFEF ha confirmat el retard de 15 minuts del primer dol i l'ús del FVS, un VAR a petició dels entrenadors.

Pérez destaca la seguretat com a motor per a atraure visitants a la província d’Alacant

Toni Pérez ha defés en l'I Fòrum Policia Local i Turisme que la seguretat impulsa l'elecció d'Alacant com a destí. Ha posat en valor a la Policia Local com a primer contacte del visitant.

112 Euskadi va saber d’almenys dos víctimes a les 21.05 del 29-O i va registrar 32 crides per la DANA a València

El 112 del País Basc va atendre 32 peticions d'auxili vinculades a les riuades en el sud de València els dies 29 i 30 d'octubre de 2024 i va tindre constància d'almenys #dos morts a les 21.05 del 29-O. La cronologia va ser remesa al Jutjat de Catarroja, que investiga la gestió de l'emergència.

Els Arts estrena Eugenio Oneguin amb la mirada introspectiva de Laurent Pelly

El Palau de les Arts estrenarà el 20 de gener Eugenio Oneguin de Txaikovski amb posada en escena introspectiva de Laurent Pelly i batuta de Timur Zangiev. El títol torna al repertori del coliseu quinze anys després amb un repartiment internacional i activitats paral·leles.

Gómez supedita la jornada de 35 hores en Sanitat al que acorde la Taula General

El conseller ha reiterat que Sanitat activarà la reducció quan la Taula General la fixe i ha defés un Estatut Marc 'nou i modern' amb criteris homogenis.