Carla Goyanes, Rosario Nadal i Eugenia Martínez d’Irujo, entre les candidates possibles a ser la filla secreta del rei Juan Carlos

  

«Tu creus que té tres fills el Rei, no? Són Felip, Cristina i Elena. Doncs potser no són solament tres». Amb esta incògnita ens deixava la periodista Pilar Eyre després del seu pas per ‘Chester’, programa que dirigix Risto Mejide i en el qual a més va donar algunes pistes sobre un possible hereu extra, «molt conegut».

  

  

«Són iguals, tots diuen que s’assemblen molt. Ha sigut portada de revistes importants», va afegir la comunicadora, fent referència a «algú de l’aristocràcia». D’altra banda, va assegurar que la quarta filla de Juan Carlos és una persona fàcilment recognoscible, els pares de la qual són imatge pública del país i que ha disfrutat d’un estil de vida favorable.

  

  

Com no podia ser d’una altra manera, diversos mitjans ja s’han posat a la feina tractant d’esbrinar de qui es tracta i molts són els que ara cerquen a Pilar Eyre perquè revele la identitat.

  

  

Mancant noms, uns altres fins i tot s’han aventurat a barrejar les possibles candidates, que han de complir els següents requisits: dona, d’entre 30 i 40 anys, membre de l’aristocràcia i amb trets físics molt similars als de l’emèrit rei Juan Carlos I. 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.