16.3 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Carla Goyanes, Rosario Nadal i Eugenia Martínez d’Irujo, entre les candidates possibles a ser la filla secreta del rei Juan Carlos

  

«Tu creus que té tres fills el Rei, no? Són Felip, Cristina i Elena. Doncs potser no són solament tres». Amb esta incògnita ens deixava la periodista Pilar Eyre després del seu pas per ‘Chester’, programa que dirigix Risto Mejide i en el qual a més va donar algunes pistes sobre un possible hereu extra, «molt conegut».

  

  

«Són iguals, tots diuen que s’assemblen molt. Ha sigut portada de revistes importants», va afegir la comunicadora, fent referència a «algú de l’aristocràcia». D’altra banda, va assegurar que la quarta filla de Juan Carlos és una persona fàcilment recognoscible, els pares de la qual són imatge pública del país i que ha disfrutat d’un estil de vida favorable.

  

  

Com no podia ser d’una altra manera, diversos mitjans ja s’han posat a la feina tractant d’esbrinar de qui es tracta i molts són els que ara cerquen a Pilar Eyre perquè revele la identitat.

  

  

Mancant noms, uns altres fins i tot s’han aventurat a barrejar les possibles candidates, que han de complir els següents requisits: dona, d’entre 30 i 40 anys, membre de l’aristocràcia i amb trets físics molt similars als de l’emèrit rei Juan Carlos I. 

 

 

 

 

 

Últimes notícies

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.

Gerard Moreno firma un doblet i frena a Osasuna en un 2-2 vibrant

Osasuna es va anar al descans per davant després dels gols de Víctor Muñoz i Budimir, però Gerard Moreno va igualar amb un penal i una cabotada a pilota parada.

2-2: Gerard Moreno frena a Osasuna en El Sadar

Osasuna i Vila-real van empatar 2-2 en un partit d'anada i tornada marcat pel doblet de Gerard Moreno. Víctor Muñoz i Budimir van anotar per als rojillos.