23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Carla Goyanes, Rosario Nadal i Eugenia Martínez d’Irujo, entre les candidates possibles a ser la filla secreta del rei Juan Carlos

  

«Tu creus que té tres fills el Rei, no? Són Felip, Cristina i Elena. Doncs potser no són solament tres». Amb esta incògnita ens deixava la periodista Pilar Eyre després del seu pas per ‘Chester’, programa que dirigix Risto Mejide i en el qual a més va donar algunes pistes sobre un possible hereu extra, «molt conegut».

  

  

«Són iguals, tots diuen que s’assemblen molt. Ha sigut portada de revistes importants», va afegir la comunicadora, fent referència a «algú de l’aristocràcia». D’altra banda, va assegurar que la quarta filla de Juan Carlos és una persona fàcilment recognoscible, els pares de la qual són imatge pública del país i que ha disfrutat d’un estil de vida favorable.

  

  

Com no podia ser d’una altra manera, diversos mitjans ja s’han posat a la feina tractant d’esbrinar de qui es tracta i molts són els que ara cerquen a Pilar Eyre perquè revele la identitat.

  

  

Mancant noms, uns altres fins i tot s’han aventurat a barrejar les possibles candidates, que han de complir els següents requisits: dona, d’entre 30 i 40 anys, membre de l’aristocràcia i amb trets físics molt similars als de l’emèrit rei Juan Carlos I. 

 

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguts tres menors per l’apunyalament d’un jove a la Platja de Sant Joan d’Alacant

Tres menors han sigut detinguts per apunyalar presumptament a un jove de 18 anys en la zona d'oci de la Platja de Sant Joan, a Alacant. El cas ha passat a la Fiscalia de Menors.

Alacant guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista a Benicàssim

L'Ajuntament d'Alacant ha guardat un minut de silenci per a condemnar l'assassinat masclista d'una infermera de 64 anys a Benicàssim. La ciutat s'ha sumat a la convocatòria autonòmica per a visibilitzar la unitat contra la violència de gènere.

El detingut per matar a la seua exparella a Benicàssim passarà a disposició judicial el dimecres

La Delegació del Govern ha confirmat que l'arrestat per l'assassinat d'una infermera de 64 anys a Benicàssim passarà el dimecres a disposició judicial i ha reiterat la seua repulsa.

Benicàssim homenatja a Ana amb un minut de silenci després del seu assassinat masclista

Benicàssim ha guardat un minut de silenci per Ana, infermera de 64 anys assassinada per la seua exparella en el centre de salut. El municipi ha decretat dos dies de dol i ha anomenat a no normalitzar la violència.

Dos adjudicataris de VPP investigades a Alacant renuncien a les vivendes

Dos dels 140 beneficiaris de les VPP de la platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde anuncia inspeccions, una comissió municipal i col·laboració amb la justícia.

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.