Carles Francino crítica durament l’Estat i l’acusa de permetre el «maltractament dels joves»

Ejemplo de shortcode con estilo
Carles Francino, als estudis de la Cadena SER | Cadena Ser   Carles Francino no ha deixat ningú indiferent amb la dura protesta contra el maltractament que pateix el col·lectiu juvenil huien dia. El periodista català i director de ‘La Ventana’ de la Cadena SER, ha carregat durament contra el sistema establert afirmant que «estem […]
Carles Francino, als estudis de la Cadena SER

Carles Francino, als estudis de la Cadena SER | Cadena Ser

 

Carles Francino no ha deixat ningú indiferent amb la dura protesta contra el maltractament que pateix el col·lectiu juvenil huien dia. El periodista català i director de ‘La Ventana’ de la Cadena SER, ha carregat durament contra el sistema establert afirmant que «estem castrant les nostres aspiracions».

 

I per il·lustrar la seua crítica, una dada per sobre de totes les altres: «Només dos de cada deu joves han pogut emancipar-se aquest 2017. Així mateix, quatre de cada deu estan en risc de pobresa».

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama diàleg i gestió per a millorar la vida ciutadana

El president defensa una política útil basada en l’estabilitat, els acords i la col·laboració per a afrontar reptes com la vivenda, l’educació i la justícia.

Luis Enrique alerta: el PSG haurà d’estar al màxim davant del Villarreal

El tècnic del PSG ha advertit de la dificultat del partit de la Liga de Campeones contra el Villarreal i ha demanat als seus jugadors el màxim nivell.

La Comunitat Valenciana matricula 8.680 vehicles a l’octubre, un 2,6 % més

La Comunitat Valenciana ha registrat 8.680 matriculacions a l’octubre, un 2,6 % més interanual. En els deu primers mesos, el total baixa un 11,5 %.

Cinc membres d’una família detinguts a Alacant per l’apunyalament d’un home després d’una discussió de trànsit

Cinc homes d’una mateixa família han sigut detinguts per l’apunyalament greu d’un home de 50 anys a la zona nord d’Alacant. La discussió hauria començat perquè una moto aparcada bloquejava una furgoneta.

Iñigo Pérez: «No hi ha res millor que jugar contra el millor equip»

Iñigo Pérez afronta amb il·lusió el duel contra el PSG i veu el partit com una ocasió per a refer-se de l’última derrota.

El Villarreal C amplia l’avantatge i la lluita pel play-off s’estreny

El Villarreal C conserva el lideratge amb sis punts d’avantatge sobre el Levante B després de la novena jornada. Del tercer al desé classificat només hi ha dos punts de diferència.

‘La verbena de la Paloma’ arriba a Les Arts després de la cancel·lació per la dana

Les Arts estrena el 4 de novembre ‘La verbena de la Paloma’, la primera incursió del teatre en el gènere menut, després de cancel·lar-la en 2024 per la dana.

El pastisser d’Asp Raúl Asencio rebrà el premi Gastro Cinema 2026

El pastisser d’Asp rebrà el guardó en la clausura del festival, el 19 de novembre, al Teatro Arniches d’Alacant.