15.5 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Carlota denúncia a José María per abusar sexualment d’ella en la casa de ‘GH’

Carlota y José María en 'GH Revolution'

Carlota i José María en ‘GH Revolution’ | Telecinco

 

La concursant de ‘GH Revolution’ Carlota Pardo ha decidit denunciar finalment a José María López per un abús sexual amb penetració, tal com informa ‘La Razón’. La jove, que al principi es va negar a denunciar-lo, es va presentar este dilluns en una comissaria de Leganitos, a Madrid, per a formalitzar i tramitar l’acusació.

 

«En els pròxims dies José María pot ser detingut o citat en qualitat d’investigat», advertix el periodista Nacho Abad, qui explica que els advocats de la jove l’han informat que en cas d’acabar sent condemnat podria estar entre quatre i deu anys a la presó.

 

Un abús sexual que no va poder ser gravat

A pesar que en la casa hi ha desenes de càmeres cap va gravar la suposada agressió sexual. El programa tampoc es va pronunciar sobre els fets i es va limitar a denunciar-los a la guàrdia civil i a expulsar a José María de la casa de forma definitiva.

 

Per la seua banda, Carlota es va negar a denunciar a José María en un primer moment, però sembla que un mes després i després d’haver sigut expulsada del ‘reality’ ha canviat d’opinió i ha decidit anar a tramitar la denúncia a la policia.

Carlota y José María, primer 'edredoning' en Gran Hermano

Carlota i José María, primer ‘edredoning’ en Gran Hermano | cedida

Una festa que se’n va anar de les mans

El passat 3 de novembre, la direcció del programa va proveir d’alcohol als concursants per a crear un ambient relaxat i festiu, però a Carlota li se’n van anar un poc les mans amb la beguda i va començar a trobar-se malament. Eren les 01:30 hores de la matinada i ella i José María es van anar a l’habitació i es van ficar baix l’edredó, la qual cosa va fer alçar les sospites en el programa.

 

«Va poder tenir lloc una relació sexual no consentida entre un home i una dona, els dos parella, dins d’una de les habitacions on es desenvolupa el programa, detallant que la dona es trobava bastant beguda i que l’home es va tapar a si mateix i a la dona amb un edredó, no podent arribar a veure el que succeïa amb exactitud baix del mateix», s’exposava en la denúncia presentat pel programa a la Guàrdia Civil.

 

 
Carlota en el confesionario de 'GH'

Carlota va decidir tornar a la casa de Guadalix uns dies després del suposat abús sexual | Telecinco

 

Els responsables del programa van decidir cridar en eixe moment a Carlota al confessionari, però José María no li l’hauria permès. Una estona més tard, el murcià es va alçar, va anar a la cuina i es va trobar a Miguel, qui li va preguntar per l’estat de Carlota. Li va respondre que se’n tornava a l’habitació perquè Carlota li l’havia «liat molt».

 

L’endemà tots es van despertar i van comentar la festa de la nit anterior, sobretot l’estat en el qual es trobava Carlota. Ella no recordava res i era aliena al fet que minuts més tard ella i la seua parella serien anomenats per la direcció per a comunicar-los l’expulsió d’ell i la invitació a abandonar la casa per a «reflexionar» d’ella, que posteriorment decidiria tornar a Guadalix.

 

Per la seua banda, la Guàrdia Civil va acabar desestimant la denúncia presentada per la productora del programa perquè per a escometre una investigació sobre este tipus de delictes és necessari que la denúncia siga interposada per la víctima, alguna cosa que no s’havia registrat fins ara. Caldrà veure si ara la investigació arriba més a fons i José María acaba sent condemnat a presó per abusar de Carlota.

 

Últimes notícies

Multinacionals que impulsen l’economia local amb ocupació, PIB i cultura empresarial

La implantació de multinacionals no sols suma ocupació i PIB: també arrossega proveïdors, eleva la capacitació i consolida una visió a llarg termini. Exemples en la Comunitat Valenciana mostren eixe impacte.

Vent del nord-oest amb ratxes molt fortes a l’interior i litoral nord de Castelló este dissabte

L'interior i el litoral nord de Castelló registraran ratxes molt fortes de nord-oest. El terç nord començarà el dia nuvolós amb ruixats que remetran al matí.

Aitana i Ed Sheeran brillen en uns Los40 Music Awards il·luminats per LUX de Rosalía

Ed Sheeran suma tres guardons i Aitana aconseguix dos en una gala marcada per l'estrena en directe de LUX de Rosalía i pels missatges de suport a València després de la dana.

Oyarzabal rescata a la Reial Societat amb un penal a Elx (1-1)

Un penal transformat per Mikel Oyarzabal a dos minuts del final ha permés a la Reial Societat empatar en el Martínez Valero. L'Elx continua invicte a casa, encara que acumula cinc jornades sense guanyar.

Rosalía estrena en directe LUX en Los40 Music Awards amb orquestra i veles

L'artista ha presentat per primera vegada en viu el seu quart àlbum en el Roig Arena de València amb 'Relíquia' com a obertura, orquestra i ciris. El públic ha embogit amb un xou breu i intens.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena el dia que estrena LUX

La cantant ha acaparat l'atenció en Los40 Music Awards Santander 2025 amb una arribada que va paralitzar la catifa roja, coincidint amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX.

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.