Carolina Ferre i Eugeni Alemany seran els qui donaran les campanades de Cap d’Any

Carolina Ferre, presentadoora d''À Punt Directe'

Carolina Ferre, presentadoora d»À Punt Directe’ | À Punt

 

Carolina Ferre i Eugeni Alemany són els presentadors elegits per À Punt per a donar les campanades des de la nova televisió valenciana el dia de Cap d’Any. Així, sis anys després de l’últim Cap d’Any de Canal 9 (en 2012 perquè tancà en 2013), la televisió autonòmica recupera este important esdeveniment amb dos dels rostres més coneguts de la cadena- Ells dos donaran les campanades des de la Plaça de l’Ajuntament de València, on els últims anys el Consistori ha organitzat festes per a este dia tan assenyalat. També este Cap d’Any no ha sigut menys i València tindrà una sèrie d’actes per als veïns en la Plaça, amb motiu del canvi d’any, per quart any consecutiu. Les activitats donaran començament a les 11.00 hores del matí, a les 12.30 hores hi haurà una celebració familiar, i a la nit, a partir de les 22.30 hores, tindran lloc les actuacions musicals de Innmir, Cinnamon o Boccachico.

Eugeni Alemany, presentador de 'Atrapa'm si pots'

Eugeni Alemany, presentador de ‘Atrapa’m si pots’ | À Punt

 

Qui preferisca quedar-se en casa i no menjar el raïm en la Plaça té l’opció de fer-ho a través d’À Punt, on trobarem a Carolina Ferre, conductora del programa vespertí ‘À Punt Directe’ i el conegut humorista Eugeni Alemany, presentador de l’espai ‘Trau la llengua’ i ‘Atrapa’m si pots’, el concurs de sobretaula sobre cultura general en clau d’humor. La nova Canal nou, amb a penes uns mesos de vida, es torba encara en fase de creixement, amb unes audiències molt baixetes, prop de l’1,5% amb un especial protagonisme dels informatius, entorn al 4% amb pics del 8% del share. À Punt Media de tota manera canalitza una part de la seua audiència a través d’Internet, des d’on es poden gaudir també de programes en directe, i a la carta. Des del passat juny, quan va començar les seues emissions de televisió, han reproduït 2 milions de vegades els seus continguts audiovisuals a través de les xarxes socials, i 2,9 milions a través de la web.

Aquesta elecció per a les campanades amb estos dos presentadors coneguts de l’antiga Canal 9 serà el reclam de la cadena per a captar al públic autòcton de la Comunitat Valenciana, per tal que vegen, després de sis anys, les campanades, en directe, en valencià.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.