Carolina Ferre i Eugeni Alemany seran els qui donaran les campanades de Cap d’Any

Carolina Ferre, presentadoora d''À Punt Directe'

Carolina Ferre, presentadoora d”À Punt Directe’ | À Punt

 

Carolina Ferre i Eugeni Alemany són els presentadors elegits per À Punt per a donar les campanades des de la nova televisió valenciana el dia de Cap d’Any. Així, sis anys després de l’últim Cap d’Any de Canal 9 (en 2012 perquè tancà en 2013), la televisió autonòmica recupera este important esdeveniment amb dos dels rostres més coneguts de la cadena- Ells dos donaran les campanades des de la Plaça de l’Ajuntament de València, on els últims anys el Consistori ha organitzat festes per a este dia tan assenyalat. També este Cap d’Any no ha sigut menys i València tindrà una sèrie d’actes per als veïns en la Plaça, amb motiu del canvi d’any, per quart any consecutiu. Les activitats donaran començament a les 11.00 hores del matí, a les 12.30 hores hi haurà una celebració familiar, i a la nit, a partir de les 22.30 hores, tindran lloc les actuacions musicals de Innmir, Cinnamon o Boccachico.

Eugeni Alemany, presentador de 'Atrapa'm si pots'

Eugeni Alemany, presentador de ‘Atrapa’m si pots’ | À Punt

 

Qui preferisca quedar-se en casa i no menjar el raïm en la Plaça té l’opció de fer-ho a través d’À Punt, on trobarem a Carolina Ferre, conductora del programa vespertí ‘À Punt Directe’ i el conegut humorista Eugeni Alemany, presentador de l’espai ‘Trau la llengua’ i ‘Atrapa’m si pots’, el concurs de sobretaula sobre cultura general en clau d’humor. La nova Canal nou, amb a penes uns mesos de vida, es torba encara en fase de creixement, amb unes audiències molt baixetes, prop de l’1,5% amb un especial protagonisme dels informatius, entorn al 4% amb pics del 8% del share. À Punt Media de tota manera canalitza una part de la seua audiència a través d’Internet, des d’on es poden gaudir també de programes en directe, i a la carta. Des del passat juny, quan va començar les seues emissions de televisió, han reproduït 2 milions de vegades els seus continguts audiovisuals a través de les xarxes socials, i 2,9 milions a través de la web.

Aquesta elecció per a les campanades amb estos dos presentadors coneguts de l’antiga Canal 9 serà el reclam de la cadena per a captar al públic autòcton de la Comunitat Valenciana, per tal que vegen, després de sis anys, les campanades, en directe, en valencià.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulat de nou a Villena un clan familiar de quatre dones per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha desarticulat per segona vegada a Villena un clan familiar format per quatre dones acusat de vendre droga a la menuda i blanquejar els beneficis.

La Brigada antisuïcidis de la Policia i Raúl Mérida Gordillo, reconeguts amb els premis Units per la Pau

La Brigada antisuïcidis de la Policia Nacional i Raúl Mérida Gordillo reben els premis Units per la Pau del Rotary E-Club del Mediterrani en una gala solidària a Alacant.

Camps exigix a la Generalitat el detall dels gastos de Compromís en Les Corts

Francisco Camps reclama a la Presidència valenciana el desglossament dels gastos del grup Compromís i de Joan Baldoví en Les Corts després de la sol·licitud de la coalició sobre els comptes dels expresidents.

Wizz Air reforça la seua presència a Espanya amb noves rutes entre Torí i cinc ciutats

Wizz Air posarà en marxa a partir de setembre i octubre de 2026 cinc rutes entre Torí i València, Barcelona, Madrid, Màlaga i Bilbao, amb diverses freqüències setmanals i bitllets ja a la venda.

Hisenda retardarà en Renda Web les noves deduccions valencianes de sanitat, esport i música

Les noves deduccions valencianes per gastos sociosanitaris, esport i formació musical encara no es poden aplicar en Renda Web. Hisenda les activarà en les pròximes setmanes i aconsella esperar abans de presentar la declaració.

Pepe Mocholí, el veterà de la Marató de València que somia amb ser top 3 mundial als 80

Pepe Mocholí, històric corredor popular de 77 anys i pioner de la Marató de València, manté l'objectiu d'aconseguir una medalla mundial quan complisca 80 anys.

Mitjans terrestres rematen l’extinció de l’incendi forestal de Tibi a Alacant

Tres unitats terrestres i diversos equips de bombers forestals i del consorci provincial treballen en la fase final d'extinció de l'incendi declarat a Tibi, en la serra del Maigmó, que es va donar per controlat el dimecres a la vesprada.

Compromís exigix al Consell el detall dels gastos en dietes, allotjaments i gasolina dels expresidents

Compromís reclama al Consell totes les factures i tiquets de gasolina, dietes i allotjaments dels expresidents entre 2023 i 2026 i denuncia privilegis i falta de control del gasto.