Carolina Ferre i Eugeni Alemany seran els qui donaran les campanades de Cap d’Any

Carolina Ferre, presentadoora d''À Punt Directe'

Carolina Ferre, presentadoora d»À Punt Directe’ | À Punt

 

Carolina Ferre i Eugeni Alemany són els presentadors elegits per À Punt per a donar les campanades des de la nova televisió valenciana el dia de Cap d’Any. Així, sis anys després de l’últim Cap d’Any de Canal 9 (en 2012 perquè tancà en 2013), la televisió autonòmica recupera este important esdeveniment amb dos dels rostres més coneguts de la cadena- Ells dos donaran les campanades des de la Plaça de l’Ajuntament de València, on els últims anys el Consistori ha organitzat festes per a este dia tan assenyalat. També este Cap d’Any no ha sigut menys i València tindrà una sèrie d’actes per als veïns en la Plaça, amb motiu del canvi d’any, per quart any consecutiu. Les activitats donaran començament a les 11.00 hores del matí, a les 12.30 hores hi haurà una celebració familiar, i a la nit, a partir de les 22.30 hores, tindran lloc les actuacions musicals de Innmir, Cinnamon o Boccachico.

Eugeni Alemany, presentador de 'Atrapa'm si pots'

Eugeni Alemany, presentador de ‘Atrapa’m si pots’ | À Punt

 

Qui preferisca quedar-se en casa i no menjar el raïm en la Plaça té l’opció de fer-ho a través d’À Punt, on trobarem a Carolina Ferre, conductora del programa vespertí ‘À Punt Directe’ i el conegut humorista Eugeni Alemany, presentador de l’espai ‘Trau la llengua’ i ‘Atrapa’m si pots’, el concurs de sobretaula sobre cultura general en clau d’humor. La nova Canal nou, amb a penes uns mesos de vida, es torba encara en fase de creixement, amb unes audiències molt baixetes, prop de l’1,5% amb un especial protagonisme dels informatius, entorn al 4% amb pics del 8% del share. À Punt Media de tota manera canalitza una part de la seua audiència a través d’Internet, des d’on es poden gaudir també de programes en directe, i a la carta. Des del passat juny, quan va començar les seues emissions de televisió, han reproduït 2 milions de vegades els seus continguts audiovisuals a través de les xarxes socials, i 2,9 milions a través de la web.

Aquesta elecció per a les campanades amb estos dos presentadors coneguts de l’antiga Canal 9 serà el reclam de la cadena per a captar al públic autòcton de la Comunitat Valenciana, per tal que vegen, després de sis anys, les campanades, en directe, en valencià.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.