L'Ajuntament de Paterna, amb la col·laboració de les principals entitats festives i culturals del municipi, celebrarà aquest divendres una 'Carpa Jove' que oferirà més de 1.000 metres de variada oferta d'activitats per a xiquets i xiquetes. Així, a partir de les deu del matí i fins a les 14 hores, l'esplanada del cohetódromo acollirà una pista de curling, tallers i animacions infantils així com un concurs de dibuix infantil, del que eixirà la imatge que decorarà les papereres del municipi, explica el consistori en un comunicat.
Últimes notícies
Successos
CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu
CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.
Oratge
Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana
L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.
Política
Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes
Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.
Oratge
Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat
Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.
Economia
Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM
El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.
Medi ambient
Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo
La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.
Cultura
El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina
El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.
Cultura
Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà
Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.



