Mastodon
25.3 C
València
Diumenge, 14 setembre, 2025

L’emotiva carta de despedida de la mare de Marta Calvo

Marisol Buron amb la seua filla Marta Calvo, la xica presumptament assassinada per Jorge Ignacio P. J. en Manuel, la Ribera (València)

Mare i filla estaven molt unides | Facebook – Marisol Buron

‘Per Marta Calvo Buron’ és el nom d’un grup públic de Facebook, a on la mare de la xica, presumptament assassinada en Manuel, en la Ribera (València), ha publicat una emotiva carta de despedida per a la seua filla

 

«Puc plorar perquè se n’ha anat o riure perquè ha viscut. Puc tancar els ulls i resar per a que torne, o puc obrir-los i vore tot el que ha deixat. El meu cor pot estar buit perquè no la puc vore, o pot estar ple de l’amor que compartirem. Puc plorar, tancar la meua ment, sentir el buit, o puc fer el que li agradaria a Marta, somriure, obrir els ulls, estimar i seguir endavant… Et portaré en el meu cor, princesa. T’estima, la teua mami».

 

Han sigut moltes les reaccions al missatge de Marisol Buron, donant-li molt de suport i qualificant-la de mare coratge. 

 

Mare i filla estaven molt unides. És més, Marta li va enviar la seua ubicació a sa mare una volta va arribar a la casa de Manuel a on, presumptament, la jove va ser assassinada. Era una cosa que solia fer quan quedava amb desconeguts o xics que coneixia des de feia poc de temps.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.