L’emotiva carta de despedida de la mare de Marta Calvo

Marisol Buron amb la seua filla Marta Calvo, la xica presumptament assassinada per Jorge Ignacio P. J. en Manuel, la Ribera (València)

Mare i filla estaven molt unides | Facebook – Marisol Buron

‘Per Marta Calvo Buron’ és el nom d’un grup públic de Facebook, a on la mare de la xica, presumptament assassinada en Manuel, en la Ribera (València), ha publicat una emotiva carta de despedida per a la seua filla

 

«Puc plorar perquè se n’ha anat o riure perquè ha viscut. Puc tancar els ulls i resar per a que torne, o puc obrir-los i vore tot el que ha deixat. El meu cor pot estar buit perquè no la puc vore, o pot estar ple de l’amor que compartirem. Puc plorar, tancar la meua ment, sentir el buit, o puc fer el que li agradaria a Marta, somriure, obrir els ulls, estimar i seguir endavant… Et portaré en el meu cor, princesa. T’estima, la teua mami».

 

Han sigut moltes les reaccions al missatge de Marisol Buron, donant-li molt de suport i qualificant-la de mare coratge. 

 

Mare i filla estaven molt unides. És més, Marta li va enviar la seua ubicació a sa mare una volta va arribar a la casa de Manuel a on, presumptament, la jove va ser assassinada. Era una cosa que solia fer quan quedava amb desconeguts o xics que coneixia des de feia poc de temps.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.