L’emotiva carta de despedida de la mare de Marta Calvo

Marisol Buron amb la seua filla Marta Calvo, la xica presumptament assassinada per Jorge Ignacio P. J. en Manuel, la Ribera (València)

Mare i filla estaven molt unides | Facebook – Marisol Buron

‘Per Marta Calvo Buron’ és el nom d’un grup públic de Facebook, a on la mare de la xica, presumptament assassinada en Manuel, en la Ribera (València), ha publicat una emotiva carta de despedida per a la seua filla

 

«Puc plorar perquè se n’ha anat o riure perquè ha viscut. Puc tancar els ulls i resar per a que torne, o puc obrir-los i vore tot el que ha deixat. El meu cor pot estar buit perquè no la puc vore, o pot estar ple de l’amor que compartirem. Puc plorar, tancar la meua ment, sentir el buit, o puc fer el que li agradaria a Marta, somriure, obrir els ulls, estimar i seguir endavant… Et portaré en el meu cor, princesa. T’estima, la teua mami».

 

Han sigut moltes les reaccions al missatge de Marisol Buron, donant-li molt de suport i qualificant-la de mare coratge. 

 

Mare i filla estaven molt unides. És més, Marta li va enviar la seua ubicació a sa mare una volta va arribar a la casa de Manuel a on, presumptament, la jove va ser assassinada. Era una cosa que solia fer quan quedava amb desconeguts o xics que coneixia des de feia poc de temps.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.