17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

La mare de l’acusat de matar a Marta Calvo es va emportar roba i un iPad després del crim

Jorge Ignacio Palma

Jorge Ignacio P.J entrant al Jutjat número 6 d’Alzira | EFE

El presumpte autor de la mort de Marta Calvo, Jorge Ingacio P.J., va passar el cap de setmana posterior a l’assassinat amb sa mare, que va viatjar des de Mallorca a València per a celebrar l’aniversari del seu fill.

 

Però segons informacions del ‘Levante-EMV’, els investigadors sospiten de què sa mare podria haver ajudat al seu fill en l’eliminació de proves. I és que la dona des d’un primer moment va col·laborar amb el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil, tot i això, tot fa pensar que en el primer interrogatori va ocultar que eixe cap de setmana es va emportar roba, un iPad i un router del seu fill cap a Mallorca. És més, va declarar que en la casa que té el seu fill en Manuel no van entrar, que només van anar eixe cap de setmana per a pagar el lloguer mensual.

 

13 dies després, la dona va reconéixer que eixos objectes se’ls havia emportat de l’Olleria i que «per oblit» no ho havia dit abans. Després de presentar les prendes de roba als agents, estos han pogut comprovar com estaven perfectament netes, fet que fa sospitar que voldria eliminar restes que puguen incriminar al seu fill en el crim. Sa mare assegura que Jorge ja no les usava i que podrien servir-li a ella per al treball.

 

Pel que fa al router, ha explicat que el seu fill li va dir que donara de baixa la línia en la tenda d’Orange que té al costat de casa en Mallorca, encara que, segons les investigacions, no ho va fer en tots eixos dies. A demés, l’iPad, que podria tindre arxius compromesos i claus, se’l va emportar sa mare, segons declara, per a «entretindre’s». Els investigadors es centren ara en analitzar tots estos objectes per a poder trobar noves proves que incriminen al presumpte autor de la mort de Marta Calvo.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Camarero culpa al Govern del retard de la UME en la dana i evita opinar sobre Mazón

La vicepresidenta valenciana ha atribuït a Interior i Defensa el retard en el desplegament de la UME i ha eludit valorar a Carlos Mazón. També ha defés el seu paper en el Cecopi i ha marcat límits competencials sobre el 112 i la teleassistència.

El col·legi confirma que el tractament a la menor morta a Alzira el van realitzar professionals col·legiats

El Col·legi d'Odontòlegs de València confirma que el tractament i la sedació intravenosa a la menor van ser realitzats per professionals col·legiats. El cas roman sota investigació i una altra menor seguix ingressada.

La xiqueta de 4 anys ingressada després d’un tractament dental a Alzira passa a planta

La menor, ingressada des del dijous en l'UCI pediàtrica del Clínic de València després de ser atesa en una clínica dental d'Alzira, evoluciona bé i ha passat a planta. Policia i Sanitat investiguen per a aclarir què va ocórrer.

Un estudi detecta que la violència masclista dificulta la memòria verbal de les supervivents

Un treball de la Universitat de Granada conclou que les supervivents de violència masclista necessiten més esforç cerebral per a reconéixer paraules i comprenen pitjor en fases inicials d'aprenentatge.

Els Rei Jaume I criden a reforçar la competitivitat i alerten d’un retrocés a Europa

Els premiats han reclamat més ambició en I+D i una regulació que no frene la competitivitat. Advertixen de la concentració de poder en IA i del risc de decadència a Europa.

El 81% de sanitaris detecta més problemes en el desenrotllament infantil per l’excés de pantalles

Un estudi de AIJU conclou que la majoria de sanitaris observa un augment de problemes lligats a la sobreexposició a dispositius. El 91% dels menors supera el temps recomanat.

El València rep a un Bayern ferit però perillós

El València Basket rep al Bayern en la jornada 13 de l'Eurolliga amb millors sensacions i un rival tocat per tres derrotes seguides, però encara molt competitiu.

Bernabé ha desitjat que Camarero diga la veritat sobre la DANA en el Congrés

Pilar Bernabé ha instat a Susana Camarero a aportar una versió veraç en la comissió sobre la DANA en el Congrés i ha reclamat responsabilitats polítiques. Ha diferenciat entre la investigació judicial a Catarroja i les explicacions polítiques que, sosté, ha d'oferir el Consell.