13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

La mare de l’acusat de matar a Marta Calvo es va emportar roba i un iPad després del crim

Jorge Ignacio Palma

Jorge Ignacio P.J entrant al Jutjat número 6 d’Alzira | EFE

El presumpte autor de la mort de Marta Calvo, Jorge Ingacio P.J., va passar el cap de setmana posterior a l’assassinat amb sa mare, que va viatjar des de Mallorca a València per a celebrar l’aniversari del seu fill.

 

Però segons informacions del ‘Levante-EMV’, els investigadors sospiten de què sa mare podria haver ajudat al seu fill en l’eliminació de proves. I és que la dona des d’un primer moment va col·laborar amb el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil, tot i això, tot fa pensar que en el primer interrogatori va ocultar que eixe cap de setmana es va emportar roba, un iPad i un router del seu fill cap a Mallorca. És més, va declarar que en la casa que té el seu fill en Manuel no van entrar, que només van anar eixe cap de setmana per a pagar el lloguer mensual.

 

13 dies després, la dona va reconéixer que eixos objectes se’ls havia emportat de l’Olleria i que «per oblit» no ho havia dit abans. Després de presentar les prendes de roba als agents, estos han pogut comprovar com estaven perfectament netes, fet que fa sospitar que voldria eliminar restes que puguen incriminar al seu fill en el crim. Sa mare assegura que Jorge ja no les usava i que podrien servir-li a ella per al treball.

 

Pel que fa al router, ha explicat que el seu fill li va dir que donara de baixa la línia en la tenda d’Orange que té al costat de casa en Mallorca, encara que, segons les investigacions, no ho va fer en tots eixos dies. A demés, l’iPad, que podria tindre arxius compromesos i claus, se’l va emportar sa mare, segons declara, per a «entretindre’s». Els investigadors es centren ara en analitzar tots estos objectes per a poder trobar noves proves que incriminen al presumpte autor de la mort de Marta Calvo.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.

Emergències manté l’alerta roja per pluges en el litoral de València i demana evitar zones inundables

Es mantenen els avisos per pluges intenses en el litoral de València. Aemet preveu rebaixar a taronja a partir de les 06.00, però persistixen riscos per zones.

València suspén les classes en 32 centres i en tres pedanies del sud per l’alerta taronja

L'Ajuntament ha suspés l'activitat docent este dilluns en 32 centres situats en zones inundables i a la Torre, Castellar-Oliveral i Forn d'Alcedo per l'alerta taronja. En El Saler i Pinedo els centres obriran sense docència.

L’episodi de pluges ha deixat 146,4 l/m² a La Font d’en Carròs i ha motivat tancaments preventius

L'episodi de pluges ha descarregat amb especial intensitat en el litoral de València, amb un màxim de 146,4 l/m² a La Font d'en Carròs. Diversos municipis han tancat instal·lacions i han suspés activitats a l'aire lliure de manera preventiva.

La UPV suspén les classes presencials este dilluns a València i Gandia fins a les 14.00

La UPV ha suspés les classes presencials en Vera (València) i Gandia fins a les 14.00 d'este dilluns per l'alerta roja. Alcoi continua presencial amb opció en línia i revisió a les 9.00

Aemet manté l’avís roig en el litoral de València fins a les 6 del dilluns

Aemet manté l'avís roig per pluges molt intenses en la costa de València fins a les 6 del dilluns, amb el risc de mànegues marines i xicotets tornados. El litoral nord baixarà a taronja des de les 6 fins a les 12 del dilluns i hi haurà altres avisos a Castelló i Alacant.

Tempestes en terra esta tarde-nit i matinada, el més advers en el litoral de València segons Aemet

Aemet advertix que el tram més advers de l'episodi pot donar-se quan les tempestes es desenrotllen sobre terra entre la tard-nit del diumenge i la matinada en el litoral de València.

Ajornat el Llevant-Vila-real per alerta roja a València

El partit de la jornada 16 en el Ciutat de València, previst a les 18.30, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar nova data.