La mare de l’acusat de matar a Marta Calvo es va emportar roba i un iPad després del crim

Jorge Ignacio Palma

Jorge Ignacio P.J entrant al Jutjat número 6 d’Alzira | EFE

El presumpte autor de la mort de Marta Calvo, Jorge Ingacio P.J., va passar el cap de setmana posterior a l’assassinat amb sa mare, que va viatjar des de Mallorca a València per a celebrar l’aniversari del seu fill.

 

Però segons informacions del ‘Levante-EMV’, els investigadors sospiten de què sa mare podria haver ajudat al seu fill en l’eliminació de proves. I és que la dona des d’un primer moment va col·laborar amb el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil, tot i això, tot fa pensar que en el primer interrogatori va ocultar que eixe cap de setmana es va emportar roba, un iPad i un router del seu fill cap a Mallorca. És més, va declarar que en la casa que té el seu fill en Manuel no van entrar, que només van anar eixe cap de setmana per a pagar el lloguer mensual.

 

13 dies després, la dona va reconéixer que eixos objectes se’ls havia emportat de l’Olleria i que «per oblit» no ho havia dit abans. Després de presentar les prendes de roba als agents, estos han pogut comprovar com estaven perfectament netes, fet que fa sospitar que voldria eliminar restes que puguen incriminar al seu fill en el crim. Sa mare assegura que Jorge ja no les usava i que podrien servir-li a ella per al treball.

 

Pel que fa al router, ha explicat que el seu fill li va dir que donara de baixa la línia en la tenda d’Orange que té al costat de casa en Mallorca, encara que, segons les investigacions, no ho va fer en tots eixos dies. A demés, l’iPad, que podria tindre arxius compromesos i claus, se’l va emportar sa mare, segons declara, per a «entretindre’s». Els investigadors es centren ara en analitzar tots estos objectes per a poder trobar noves proves que incriminen al presumpte autor de la mort de Marta Calvo.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.