La mare de l’acusat de matar a Marta Calvo es va emportar roba i un iPad després del crim

Jorge Ignacio Palma

Jorge Ignacio P.J entrant al Jutjat número 6 d’Alzira | EFE

El presumpte autor de la mort de Marta Calvo, Jorge Ingacio P.J., va passar el cap de setmana posterior a l’assassinat amb sa mare, que va viatjar des de Mallorca a València per a celebrar l’aniversari del seu fill.

 

Però segons informacions del ‘Levante-EMV’, els investigadors sospiten de què sa mare podria haver ajudat al seu fill en l’eliminació de proves. I és que la dona des d’un primer moment va col·laborar amb el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil, tot i això, tot fa pensar que en el primer interrogatori va ocultar que eixe cap de setmana es va emportar roba, un iPad i un router del seu fill cap a Mallorca. És més, va declarar que en la casa que té el seu fill en Manuel no van entrar, que només van anar eixe cap de setmana per a pagar el lloguer mensual.

 

13 dies després, la dona va reconéixer que eixos objectes se’ls havia emportat de l’Olleria i que «per oblit» no ho havia dit abans. Després de presentar les prendes de roba als agents, estos han pogut comprovar com estaven perfectament netes, fet que fa sospitar que voldria eliminar restes que puguen incriminar al seu fill en el crim. Sa mare assegura que Jorge ja no les usava i que podrien servir-li a ella per al treball.

 

Pel que fa al router, ha explicat que el seu fill li va dir que donara de baixa la línia en la tenda d’Orange que té al costat de casa en Mallorca, encara que, segons les investigacions, no ho va fer en tots eixos dies. A demés, l’iPad, que podria tindre arxius compromesos i claus, se’l va emportar sa mare, segons declara, per a «entretindre’s». Els investigadors es centren ara en analitzar tots estos objectes per a poder trobar noves proves que incriminen al presumpte autor de la mort de Marta Calvo.

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.