5.3 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

La mare de l’acusat de matar a Marta Calvo es va emportar roba i un iPad després del crim

Jorge Ignacio Palma

Jorge Ignacio P.J entrant al Jutjat número 6 d’Alzira | EFE

El presumpte autor de la mort de Marta Calvo, Jorge Ingacio P.J., va passar el cap de setmana posterior a l’assassinat amb sa mare, que va viatjar des de Mallorca a València per a celebrar l’aniversari del seu fill.

 

Però segons informacions del ‘Levante-EMV’, els investigadors sospiten de què sa mare podria haver ajudat al seu fill en l’eliminació de proves. I és que la dona des d’un primer moment va col·laborar amb el grup d’Homicidis de la Guàrdia Civil, tot i això, tot fa pensar que en el primer interrogatori va ocultar que eixe cap de setmana es va emportar roba, un iPad i un router del seu fill cap a Mallorca. És més, va declarar que en la casa que té el seu fill en Manuel no van entrar, que només van anar eixe cap de setmana per a pagar el lloguer mensual.

 

13 dies després, la dona va reconéixer que eixos objectes se’ls havia emportat de l’Olleria i que «per oblit» no ho havia dit abans. Després de presentar les prendes de roba als agents, estos han pogut comprovar com estaven perfectament netes, fet que fa sospitar que voldria eliminar restes que puguen incriminar al seu fill en el crim. Sa mare assegura que Jorge ja no les usava i que podrien servir-li a ella per al treball.

 

Pel que fa al router, ha explicat que el seu fill li va dir que donara de baixa la línia en la tenda d’Orange que té al costat de casa en Mallorca, encara que, segons les investigacions, no ho va fer en tots eixos dies. A demés, l’iPad, que podria tindre arxius compromesos i claus, se’l va emportar sa mare, segons declara, per a «entretindre’s». Els investigadors es centren ara en analitzar tots estos objectes per a poder trobar noves proves que incriminen al presumpte autor de la mort de Marta Calvo.

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.