L’acusat de matar a Marta Calvo, pare d’una xiqueta

Presó sense fiança pel principal sospitós de l'assassinat de Marta Calvo

Jorge Ignacio, principal sospitós de l’assassinat de Marta Calvo | EFE

 

L’acusat de matar a Marta Calvo, Jorge Ignacio P.J. de 37 anys i d’origen colombià, és pare d’una xiqueta, ja que va mantindre una relació sentimental quan era molt jove amb una xica, segons ha explicat ‘Las Provincias’.

 

La filla, que és menor d’edat, està aïllada de totes estes informacions que giren sobre son pare, segons ha explicat la seua iaia per part de mare, Luz Ángela: «Ella no sap res i volem que siga d’esta forma pel seu bé». A demés, la iaia, que viu en Tolima –lloc a on va nàixer Jorge–, assegura estar «desconcertada» per totes les notícies que estan eixint a la llum, «tot açò és inaudit, gravíssim, no em crec el que està passant. La seua família és treballadora, amb molts principis i ell no tenia cap relació amb les drogues, era una persona molt normal».

 

Luz Ángela explica que Jorge, quan tenia 22 anys, va estar amb la seua filla, Lina Maria i «no van arribar a casar-se, només una relació molt bonica». Més tard es van separar i ell va decidir viatjar fins a Espanya, segons va explicar, per a estudiar en la universitat.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.

Elx i Getafe confirmen els seus onces: quatre canvis locals i onze azulón repetit

Elx i Getafe encaren el seu dol de LaLiga amb apostes oposades: els il·licitans introduïxen quatre canvis en l'onze inicial i el conjunt azulón repetix l'alineació que li va donar resultat en la jornada anterior.

Iker Losada entra com a novetat en el Llevant i Samu Costa torna al Mallorca

Llevant i Mallorca s'enfronten en el Ciutat de València en un dol clau per la permanència, amb l'entrada d'Iker Losada en l'atac local i el retorn de Samu Costa en els balears.

Alerta groga per tempestes a l’interior de València i Alacant i sud de Castelló

El Centre de Coordinació d'Emergències activa l'avís groc per tempestes i pluja forta a l'interior d'Alacant, l'interior de València i l'interior sud de Castelló, mentres la resta de la Comunitat Valenciana queda sense risc.

Awa Fam s’acomiada campiona del València Basket abans de partir a la WNBA

Awa Fam tanca la seua etapa al València Basket alçant la Lliga Femenina i posa rumb a la WNBA i al Project B, amb la ferma intenció de tornar al club taronja.

El quart títol de Lliga del València Basket arriba amb rècord històric de públic femení

El València Basket femení va conquistar la seua quarta Lliga i va firmar el rècord d'assistència en un partit com a local, amb 7.647 espectadors en el Roig Arena.