L’acusat de matar a Marta Calvo, pare d’una xiqueta

Presó sense fiança pel principal sospitós de l'assassinat de Marta Calvo

Jorge Ignacio, principal sospitós de l’assassinat de Marta Calvo | EFE

 

L’acusat de matar a Marta Calvo, Jorge Ignacio P.J. de 37 anys i d’origen colombià, és pare d’una xiqueta, ja que va mantindre una relació sentimental quan era molt jove amb una xica, segons ha explicat ‘Las Provincias’.

 

La filla, que és menor d’edat, està aïllada de totes estes informacions que giren sobre son pare, segons ha explicat la seua iaia per part de mare, Luz Ángela: «Ella no sap res i volem que siga d’esta forma pel seu bé». A demés, la iaia, que viu en Tolima –lloc a on va nàixer Jorge–, assegura estar «desconcertada» per totes les notícies que estan eixint a la llum, «tot açò és inaudit, gravíssim, no em crec el que està passant. La seua família és treballadora, amb molts principis i ell no tenia cap relació amb les drogues, era una persona molt normal».

 

Luz Ángela explica que Jorge, quan tenia 22 anys, va estar amb la seua filla, Lina Maria i «no van arribar a casar-se, només una relació molt bonica». Més tard es van separar i ell va decidir viatjar fins a Espanya, segons va explicar, per a estudiar en la universitat.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.