L’acusat de matar a Marta Calvo, pare d’una xiqueta

Presó sense fiança pel principal sospitós de l'assassinat de Marta Calvo

Jorge Ignacio, principal sospitós de l’assassinat de Marta Calvo | EFE

 

L’acusat de matar a Marta Calvo, Jorge Ignacio P.J. de 37 anys i d’origen colombià, és pare d’una xiqueta, ja que va mantindre una relació sentimental quan era molt jove amb una xica, segons ha explicat ‘Las Provincias’.

 

La filla, que és menor d’edat, està aïllada de totes estes informacions que giren sobre son pare, segons ha explicat la seua iaia per part de mare, Luz Ángela: «Ella no sap res i volem que siga d’esta forma pel seu bé». A demés, la iaia, que viu en Tolima –lloc a on va nàixer Jorge–, assegura estar «desconcertada» per totes les notícies que estan eixint a la llum, «tot açò és inaudit, gravíssim, no em crec el que està passant. La seua família és treballadora, amb molts principis i ell no tenia cap relació amb les drogues, era una persona molt normal».

 

Luz Ángela explica que Jorge, quan tenia 22 anys, va estar amb la seua filla, Lina Maria i «no van arribar a casar-se, només una relació molt bonica». Més tard es van separar i ell va decidir viatjar fins a Espanya, segons va explicar, per a estudiar en la universitat.

 

També pots llegir…

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.