10.7 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

L’acusat de matar a Marta Calvo, pare d’una xiqueta

Presó sense fiança pel principal sospitós de l'assassinat de Marta Calvo

Jorge Ignacio, principal sospitós de l’assassinat de Marta Calvo | EFE

 

L’acusat de matar a Marta Calvo, Jorge Ignacio P.J. de 37 anys i d’origen colombià, és pare d’una xiqueta, ja que va mantindre una relació sentimental quan era molt jove amb una xica, segons ha explicat ‘Las Provincias’.

 

La filla, que és menor d’edat, està aïllada de totes estes informacions que giren sobre son pare, segons ha explicat la seua iaia per part de mare, Luz Ángela: «Ella no sap res i volem que siga d’esta forma pel seu bé». A demés, la iaia, que viu en Tolima –lloc a on va nàixer Jorge–, assegura estar «desconcertada» per totes les notícies que estan eixint a la llum, «tot açò és inaudit, gravíssim, no em crec el que està passant. La seua família és treballadora, amb molts principis i ell no tenia cap relació amb les drogues, era una persona molt normal».

 

Luz Ángela explica que Jorge, quan tenia 22 anys, va estar amb la seua filla, Lina Maria i «no van arribar a casar-se, només una relació molt bonica». Més tard es van separar i ell va decidir viatjar fins a Espanya, segons va explicar, per a estudiar en la universitat.

 

També pots llegir…

 

 

Últimes notícies

Dos investigats per vendre cabdells de marihuana en un estanc de Xirivella (València)

La Guàrdia Civil investiga a dos persones per presumpte tràfic de drogues després de trobar cabdells i derivats de cànnabis a la venda en un estanc de Xirivella. Es van confiscar 37 envasos i 29 grams de resina; Sanitat analitzarà la substància intervinguda.

L’any en què la gestió de la dana va arrossegar a Carlos Mazón

2025 ha sigut l'any en què Carlos Mazón va deixar la Presidència de la Generalitat després de la gestió de la dana d'octubre de 2024. La pressió social, l'avanç judicial i un funeral d'Estat van marcar la seua eixida.

L’any en què la gestió de la dana va arrossegar a Carlos Mazón

2025 ha sigut l'any en què la gestió de la dana del 29 d'octubre de 2024 va acabar per forçar la dimissió de Carlos Mazón. La pressió social i l'avanç judicial van consolidar el seu desgast polític.

La Comunitat encara l’últim cap de setmana prenadalenc amb pluges possibles i boires

La mitat sud comença el dia amb ruixats, localment forts en el sud de València i nord d'Alacant, i bancs de boira a l'interior. El divendres continuarà nuvolós amb pluges disperses i vents del nord en el litoral.

La Diputació de València inaugura en el MuVIM l’exposició de Luis Vidal Corella

La Diputació de València ha inaugurat en el MuVIM una gran mostra dedicada a Luis Vidal Corella amb 200 imatges, 80 inèdites, sobre guerra i postguerra. L'exposició s'estructura en tres seccions i incorpora objectes originals, i podrà visitar-se fins al 29 de març de 2026.

El Racing tomba al Vila-real i es fica en octaus (2-1)

El Racing de Santander va véncer 2-1 al Vila-real en El Sardiner amb un doblet d'Arana i va segellar el seu passe a octaus de la Copa del Rei. Ayoze va retallar al final sense premi.

Emergències entrega a la jutgessa el primer esborrany del Es-Alert del dia de la DANA

La Subdirecció d'Emergències va remetre al jutjat l'esborrany del Es-Alert del 29 d'octubre de 2024, amb fitxa tècnica i mapa. L'avís final es va difondre a les 20.11 després del debat en el Cecopi.

1-0: la Cultural torna a octaus cinc anys després després d’eliminar al Llevant

La Cultural i Esportiva Lleonesa va superar al Llevant per 1-0 i tornarà als octaus de final cinc anys després. Un gol de Rafa Tresaco i la falta d'encert granota van decidir.