6.8 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

Troben restes biològiques en casa del sospitós de matar a Marta Calvo

ACTUALITZAT 15.15

La Guàrdia Civil ha detectat este dimarts restes biològiques en la vivenda de la localitat valenciana de Manuel, propietat del sospitós de matar a Marta Calvo. En concret, la detecció s’ha produït en el bany del pis, en el que hui està organitzat un nou registre molt minuciós. 

LOTERÍA DE NAVIDAD

Comprueba tu décimo (premios provisionales)

Información provisional ofrecida por SELAE. Los premios definitivos se confirmarán con el listado oficial.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, ha sigut un dels gossos el que ha detectat este material biològic en la casa, que hauria sigut l’escena del crim, i on se suposa que va ser esquarterat el cadàver de la jove. 

 

De moment, els efectius de la Guàrdia Civil, que es troben acompanyada del sospitós, que ha sigut excarcerat, no ha ordenat encara l’alçament del terreny.  

 

13.43 HORES.

La Guàrdia Civil està inspeccionant, de nou, la casa de la localitat valenciana de Manuel, en la Ribera, a on Jorge Ignacio P.J., el detingut per la mort de Marta Calvo, suposadament la va trossejar, segons han confirmat fonts judicials. Esta inspecció està sent «molt minuciosa» i se centra en el bany.

 

Les investigacions, en presència del detingut, s’estan centrant en el lavabo de la vivenda, a on la Guàrdia Civil pretén trobar qualsevol pista que els puga a dur a trobar el cos de la jove, a qui se li va perdre la pista el passat 7 de novembre, després de tindre una cita amb el mateix Jorge Ignacio P. J.

 

La inspecció ha sigut autoritzada per la titular del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira i, en esta diligència, està present l’investigat, Jorge Ignacio P. J.. La magistrada també ha acordat el seu trasllat des de la presó de Picassent fins a la que fora la seua vivenda en els últims mesos.

 

La família de Marta només vol trobar el cos

Els advocats han incidit en què totes les hipòtesis estan obertes, però és prompte per a avançar per quin delicte es formularà acusació, si homicidi o assassinat, atés que és un moment inicial de la instrucció.

 

Preguntats per si veuen penediment en el detingut, que en altres ocasions ha demanat perdó, han apuntat que no ha dit res, però tampoc aprecien «mostres de penediment». «L’important és que aparega el cos de Marta i que es puga aclarir la situació», assenyalen i, per a això, «les proves són les que han de parlar».

 

En estos moments, la família de Marta té esperança en què es trobe el seu cos i això «ajude a aclarir esta situació i angoixa en la que viu». Els advocats han demanat que es deixe treballar a la Guàrdia Civil en esta busca de proves i han agraït de nou el seu «minuciós i professional» treball.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen a un home per robar 8 tones de mandarines a les Alqueries

La Guàrdia Civil investiga a un home pel furt de 8.000 quilos de mandarines Leanri en dos finques de les Alqueries. La collita estava valorada en uns 8.800 euros.

El 78.477, primer quart premi, repartix 600.000 euros a Alaquàs, Mislata i València

El primer quart premi del sorteig ha deixat una sèrie en cada localitat. Cada administració ha venut deu dècims premiats amb 60.000 euros.

El 78477, quart premi de la Loteria de Nadal, deixa 200.000 euros a la Comunitat Valenciana

El número ha sigut premiat amb 20.000 euros al dècim en el Sorteig Extraordinari de Nadal celebrat este 22 de desembre

Fruites, flors, xocolate, oli, bolets i tòfones: regals gurmet per a Nadal

Els regals gurmet guanyen terreny per Nadal amb cistelles de fruites, tòfones, AOVE de collita primerenca, flors preservades i desdejunis a domicili. Són detalls elegants, compartibles i lleugers enfront de taules copioses.

El 70048, segon premi de la Loteria de Nadal, reparteix fortuna a Madrid

El número ha eixit premiat a les 09.21 hores amb 125.000 euros al dècim en el Sorteig de Nadal

Un guàrdia civil ha rescatat a un bebé tancat en un cotxe en l’aparcament del centre comercial Bonaire

Un guàrdia civil ha trencat una finestreta per a obrir un cotxe i rescatar a un bebé d'1 any en l'aparcament del centre comercial Bonaire. El menor va eixir il·lés.

La Comunitat Valenciana juga 425 milions en la Loteria de Nadal, un 0,67% menys que en 2024

La Comunitat Valenciana participa amb 425.409.780 euros en el sorteig, un 0,67% menys que en 2024. El gasto mitjà per habitant se situa en 78,41 euros.

Fred i gelades a l’interior obrin una setmana sense pluges en la Comunitat Valenciana

La setmana arranca amb ambient fred, gelades a l'interior i cels buidats que s'ennuvolen al final del dia. El dimarts augmenta la nuvolositat i puja la cota de neu.