14.1 C
València
Dilluns, 1 desembre, 2025

Troben restes biològiques en casa del sospitós de matar a Marta Calvo

ACTUALITZAT 15.15

La Guàrdia Civil ha detectat este dimarts restes biològiques en la vivenda de la localitat valenciana de Manuel, propietat del sospitós de matar a Marta Calvo. En concret, la detecció s’ha produït en el bany del pis, en el que hui està organitzat un nou registre molt minuciós. 

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, ha sigut un dels gossos el que ha detectat este material biològic en la casa, que hauria sigut l’escena del crim, i on se suposa que va ser esquarterat el cadàver de la jove. 

 

De moment, els efectius de la Guàrdia Civil, que es troben acompanyada del sospitós, que ha sigut excarcerat, no ha ordenat encara l’alçament del terreny.  

 

13.43 HORES.

La Guàrdia Civil està inspeccionant, de nou, la casa de la localitat valenciana de Manuel, en la Ribera, a on Jorge Ignacio P.J., el detingut per la mort de Marta Calvo, suposadament la va trossejar, segons han confirmat fonts judicials. Esta inspecció està sent «molt minuciosa» i se centra en el bany.

 

Les investigacions, en presència del detingut, s’estan centrant en el lavabo de la vivenda, a on la Guàrdia Civil pretén trobar qualsevol pista que els puga a dur a trobar el cos de la jove, a qui se li va perdre la pista el passat 7 de novembre, després de tindre una cita amb el mateix Jorge Ignacio P. J.

 

La inspecció ha sigut autoritzada per la titular del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira i, en esta diligència, està present l’investigat, Jorge Ignacio P. J.. La magistrada també ha acordat el seu trasllat des de la presó de Picassent fins a la que fora la seua vivenda en els últims mesos.

 

La família de Marta només vol trobar el cos

Els advocats han incidit en què totes les hipòtesis estan obertes, però és prompte per a avançar per quin delicte es formularà acusació, si homicidi o assassinat, atés que és un moment inicial de la instrucció.

 

Preguntats per si veuen penediment en el detingut, que en altres ocasions ha demanat perdó, han apuntat que no ha dit res, però tampoc aprecien «mostres de penediment». «L’important és que aparega el cos de Marta i que es puga aclarir la situació», assenyalen i, per a això, «les proves són les que han de parlar».

 

En estos moments, la família de Marta té esperança en què es trobe el seu cos i això «ajude a aclarir esta situació i angoixa en la que viu». Els advocats han demanat que es deixe treballar a la Guàrdia Civil en esta busca de proves i han agraït de nou el seu «minuciós i professional» treball.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.

Abascal qualifica de ‘estafa’ que el PP accepte les seues propostes a València i Guardiola les rebutge a Extremadura

Abascal ha avançat que Vox defendrà a Extremadura la mateixa agenda que en altres regions i ha titllat de 'estafa' que el PP l'accepte a València i la negue allí. També ha retret a Feijóo que no presente una moció de censura i preferisca convocar manifestacions.

El PP designa a Mazón com a portaveu de la Comissió de Reglament de Les Corts i cobrarà 634 euros més al mes

El PP ha designat a Carlos Mazón portaveu de la Comissió de Reglament de Les Corts, un càrrec amb un plus de 634,27 euros mensuals, prop de 8.879,78 a l'any. L'oposició ha criticat el nomenament i recorda que la comissió no aborda temes legislatius i no s'ha reunit en dos anys i mig.

La criminalitat puja un 2,3% en el tercer trimestre en la Comunitat Valenciana

La criminalitat ha pujat un 2,3% en la Comunitat Valenciana en el tercer trimestre respecte al mateix període de l'any anterior. Baixen diversos robatoris i homicidis consumats, però la cibercriminalidad creix amb força.

PP i Vox rebutgen la proposta de Zona de Baixes Emissions de l’oposició a València

El ple extraordinari ha rebutjat la moció de Compromís i PSPV per a implantar la ZBE en considerar-la inviable. L'oposició alerta de pèrdua d'ajudes i riscos per a la salut pública.

La causa de la dana incorporarà dos vídeos de l’entrada de Mazón al Centre d’Emergències

El jutjat de Catarroja afegirà a la causa penal dos gravacions que registren l'arribada de Carlos Mazón al CCE el 29 d'octubre. La diligència també comunica les transcripcions de dos testimonis i la personació de la defensa de Salomé Pradas.

Agricultura extrema la vigilància per la pesta porcina africana i el sector demana controlar el senglar

La Comunitat Valenciana intensifica la prevenció després del brot a Catalunya, sense casos detectats en el seu territori. El sector reclama més control del senglar.