Troben restes biològiques en casa del sospitós de matar a Marta Calvo

ACTUALITZAT 15.15

La Guàrdia Civil ha detectat este dimarts restes biològiques en la vivenda de la localitat valenciana de Manuel, propietat del sospitós de matar a Marta Calvo. En concret, la detecció s’ha produït en el bany del pis, en el que hui està organitzat un nou registre molt minuciós. 

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, ha sigut un dels gossos el que ha detectat este material biològic en la casa, que hauria sigut l’escena del crim, i on se suposa que va ser esquarterat el cadàver de la jove. 

 

De moment, els efectius de la Guàrdia Civil, que es troben acompanyada del sospitós, que ha sigut excarcerat, no ha ordenat encara l’alçament del terreny.  

 

13.43 HORES.

La Guàrdia Civil està inspeccionant, de nou, la casa de la localitat valenciana de Manuel, en la Ribera, a on Jorge Ignacio P.J., el detingut per la mort de Marta Calvo, suposadament la va trossejar, segons han confirmat fonts judicials. Esta inspecció està sent «molt minuciosa» i se centra en el bany.

 

Les investigacions, en presència del detingut, s’estan centrant en el lavabo de la vivenda, a on la Guàrdia Civil pretén trobar qualsevol pista que els puga a dur a trobar el cos de la jove, a qui se li va perdre la pista el passat 7 de novembre, després de tindre una cita amb el mateix Jorge Ignacio P. J.

 

La inspecció ha sigut autoritzada per la titular del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira i, en esta diligència, està present l’investigat, Jorge Ignacio P. J.. La magistrada també ha acordat el seu trasllat des de la presó de Picassent fins a la que fora la seua vivenda en els últims mesos.

 

La família de Marta només vol trobar el cos

Els advocats han incidit en què totes les hipòtesis estan obertes, però és prompte per a avançar per quin delicte es formularà acusació, si homicidi o assassinat, atés que és un moment inicial de la instrucció.

 

Preguntats per si veuen penediment en el detingut, que en altres ocasions ha demanat perdó, han apuntat que no ha dit res, però tampoc aprecien «mostres de penediment». «L’important és que aparega el cos de Marta i que es puga aclarir la situació», assenyalen i, per a això, «les proves són les que han de parlar».

 

En estos moments, la família de Marta té esperança en què es trobe el seu cos i això «ajude a aclarir esta situació i angoixa en la que viu». Els advocats han demanat que es deixe treballar a la Guàrdia Civil en esta busca de proves i han agraït de nou el seu «minuciós i professional» treball.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.