Troben restes biològiques en casa del sospitós de matar a Marta Calvo

ACTUALITZAT 15.15

La Guàrdia Civil ha detectat este dimarts restes biològiques en la vivenda de la localitat valenciana de Manuel, propietat del sospitós de matar a Marta Calvo. En concret, la detecció s’ha produït en el bany del pis, en el que hui està organitzat un nou registre molt minuciós. 

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, ha sigut un dels gossos el que ha detectat este material biològic en la casa, que hauria sigut l’escena del crim, i on se suposa que va ser esquarterat el cadàver de la jove. 

 

De moment, els efectius de la Guàrdia Civil, que es troben acompanyada del sospitós, que ha sigut excarcerat, no ha ordenat encara l’alçament del terreny.  

 

13.43 HORES.

La Guàrdia Civil està inspeccionant, de nou, la casa de la localitat valenciana de Manuel, en la Ribera, a on Jorge Ignacio P.J., el detingut per la mort de Marta Calvo, suposadament la va trossejar, segons han confirmat fonts judicials. Esta inspecció està sent «molt minuciosa» i se centra en el bany.

 

Les investigacions, en presència del detingut, s’estan centrant en el lavabo de la vivenda, a on la Guàrdia Civil pretén trobar qualsevol pista que els puga a dur a trobar el cos de la jove, a qui se li va perdre la pista el passat 7 de novembre, després de tindre una cita amb el mateix Jorge Ignacio P. J.

 

La inspecció ha sigut autoritzada per la titular del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira i, en esta diligència, està present l’investigat, Jorge Ignacio P. J.. La magistrada també ha acordat el seu trasllat des de la presó de Picassent fins a la que fora la seua vivenda en els últims mesos.

 

La família de Marta només vol trobar el cos

Els advocats han incidit en què totes les hipòtesis estan obertes, però és prompte per a avançar per quin delicte es formularà acusació, si homicidi o assassinat, atés que és un moment inicial de la instrucció.

 

Preguntats per si veuen penediment en el detingut, que en altres ocasions ha demanat perdó, han apuntat que no ha dit res, però tampoc aprecien «mostres de penediment». «L’important és que aparega el cos de Marta i que es puga aclarir la situació», assenyalen i, per a això, «les proves són les que han de parlar».

 

En estos moments, la família de Marta té esperança en què es trobe el seu cos i això «ajude a aclarir esta situació i angoixa en la que viu». Els advocats han demanat que es deixe treballar a la Guàrdia Civil en esta busca de proves i han agraït de nou el seu «minuciós i professional» treball.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.