Troben restes biològiques en casa del sospitós de matar a Marta Calvo

ACTUALITZAT 15.15

La Guàrdia Civil ha detectat este dimarts restes biològiques en la vivenda de la localitat valenciana de Manuel, propietat del sospitós de matar a Marta Calvo. En concret, la detecció s’ha produït en el bany del pis, en el que hui està organitzat un nou registre molt minuciós. 

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, ha sigut un dels gossos el que ha detectat este material biològic en la casa, que hauria sigut l’escena del crim, i on se suposa que va ser esquarterat el cadàver de la jove. 

 

De moment, els efectius de la Guàrdia Civil, que es troben acompanyada del sospitós, que ha sigut excarcerat, no ha ordenat encara l’alçament del terreny.  

 

13.43 HORES.

La Guàrdia Civil està inspeccionant, de nou, la casa de la localitat valenciana de Manuel, en la Ribera, a on Jorge Ignacio P.J., el detingut per la mort de Marta Calvo, suposadament la va trossejar, segons han confirmat fonts judicials. Esta inspecció està sent «molt minuciosa» i se centra en el bany.

 

Les investigacions, en presència del detingut, s’estan centrant en el lavabo de la vivenda, a on la Guàrdia Civil pretén trobar qualsevol pista que els puga a dur a trobar el cos de la jove, a qui se li va perdre la pista el passat 7 de novembre, després de tindre una cita amb el mateix Jorge Ignacio P. J.

 

La inspecció ha sigut autoritzada per la titular del Jutjat d’Instrucció número 6 d’Alzira i, en esta diligència, està present l’investigat, Jorge Ignacio P. J.. La magistrada també ha acordat el seu trasllat des de la presó de Picassent fins a la que fora la seua vivenda en els últims mesos.

 

La família de Marta només vol trobar el cos

Els advocats han incidit en què totes les hipòtesis estan obertes, però és prompte per a avançar per quin delicte es formularà acusació, si homicidi o assassinat, atés que és un moment inicial de la instrucció.

 

Preguntats per si veuen penediment en el detingut, que en altres ocasions ha demanat perdó, han apuntat que no ha dit res, però tampoc aprecien «mostres de penediment». «L’important és que aparega el cos de Marta i que es puga aclarir la situació», assenyalen i, per a això, «les proves són les que han de parlar».

 

En estos moments, la família de Marta té esperança en què es trobe el seu cos i això «ajude a aclarir esta situació i angoixa en la que viu». Els advocats han demanat que es deixe treballar a la Guàrdia Civil en esta busca de proves i han agraït de nou el seu «minuciós i professional» treball.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ezequiel Ponce torna a l’Elx amb contracte fins 2027

L’argentí Ezequiel Ponce torna a l’Elx després del seu pas pel Houston Dynamo i firma fins juny de 2027, ampliable dos anys més.

Alerta taronja per pluges fortes a l’interior de Castelló i València este dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat per a dissabte l’alerta taronja per pluges i tronades a l’interior nord de Castelló i per pluges a l’interior nord de València, a més de diverses alertes grogues per pluja, tronades i temperatures altes al litoral.

Foios estrena un gran mural en homenatge a Ferran Torres al poliesportiu municipal

Foios ha estrenat un mural gegant al poliesportiu municipal dedicat a Ferran Torres, autor del gol que va donar a Espanya el seu segon Mundial. L’Ajuntament també ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

El PSPV acusa el Consell de encarir de nou la vivenda protegida i fer-la inassolible

El PSPV-PSOE ha acusat el Consell del PP d’haver encarit de nou el mòdul de vivenda protegida a la Comunitat Valenciana fins als 2.568 euros per metre quadrat, fet que, segons el partit, la fa cada vegada més inassolible per a famílies, jóvens i classes mitjanes. Els socialistes critiquen també l’oportunitat de la publicació en ple període vacacional i reclamen al president Juanfran Pérez Llorca que revertisca l’augment i revise la seua política d’habitatge.

Així funcionarà la nova política d’entrades del Levante al Ciutat de València

El Levante ha estrenat una política d’entrades amb preus dinàmics i avantatges per als aficionats amb Carnet Simpatizante, així com descomptes per als abonats. El club també incentiva que els socis alliberen el seient quan no puguen acudir.

Polònia serà el país convidat al València Design Fest 2026 amb una gran mostra artesanal

València Design Fest tornarà del 10 de setembre al 15 d’octubre de 2026 amb Polònia com a país convidat i una extensa programació centrada en l’artesania contemporània, el disseny i l’intercanvi professional.

Els zoològics ibèrics detecten canvis en el comportament animal durant l’eclipsi solar

Diversos parcs zoològics d’Espanya i Portugal han registrat canvis en la conducta d’elefants, monos, aus i cérvols durant l’eclipsi solar, amb reagrupaments, fugides i vocalitzacions inusuals. Els centres han participat en un projecte coordinat per a estudiar la resposta dels animals a la baixada de llum.

147 atencions oftalmològiques en la Comunitat Valenciana després de l’eclipsi solar

Els centres de salut i hospitals de la Comunitat Valenciana han atés 147 persones per molèsties oculars relacionades amb l’eclipsi solar, cap d’elles amb necessitat d’ingrés.