Jorge va estar amb una altra xica abans de matar a Marta Calvo

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

Esta setmana la Guàrdia Civil ha pres declaració a una tercera víctima del presumpte autor de la desaparició de Marta Calvo. A esta cal afegir altres dos, una xica que va perdre el coneixement després d’ingerir una beguda que li va donar Jorge i una altra que ha declarat davant dels investigadors.

 

Segons informa el ‘Levante-EMV’, esta tercera víctima pot ser un testimoni clau en la investigació. Segons relata la supervivent, el dia 7 de novembre —el dia de la desaparició de Marta Calvo—, Jorge Ignacio P.J hauria contractat els seus servicis sexuals i li hauria demanat que hi haguera cocaïna en l’acte sexual, una manera d’actuar que ja havia fet anteriorment amb altres xiques.

 

En la seua declaració la xica ha explicat que «Jorge estava molt violent, em va insistir que prenguera cocaïna i que me la ficara per la boca i en els genitals mentres ell només bevia aigua». Després d’estos fets, la jove va decidir enviar-lo de sa casa. Va ser en eixe moment quan Jorge va contactar amb Marta Calvo, en sa casa de Manuel, per a procedir de la mateixa manera: tindre sexe amb cocaïna

 

Jorge va intentar contractar tres servicis sexuals després de matar a Marta Calvo

La matinada del 7 de novembre, en la que Marta va desaparéixer, la jove li va enviar la ubicació a sa mare, tal com feia cada volta que quedava amb desconeguts. Per això, els agents van demanar a la jutgessa la intervenció de les comunicacions i en la investigació del trànsit de telefonades van descobrir que Jorge hauria cridat a tres números diferents d’una casa de cites.

 

Segons pareix, només tres dies després matar, trossejar i tirar a Marta en diferents contenedors, el diumenge 10 de novembre va tornar a intentar contractar servicis sexuals pagats amb ‘festa blanca’, com ja ha fet en anteriors ocasions amb altres víctimes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.