Jorge va estar amb una altra xica abans de matar a Marta Calvo

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

Esta setmana la Guàrdia Civil ha pres declaració a una tercera víctima del presumpte autor de la desaparició de Marta Calvo. A esta cal afegir altres dos, una xica que va perdre el coneixement després d’ingerir una beguda que li va donar Jorge i una altra que ha declarat davant dels investigadors.

 

Segons informa el ‘Levante-EMV’, esta tercera víctima pot ser un testimoni clau en la investigació. Segons relata la supervivent, el dia 7 de novembre —el dia de la desaparició de Marta Calvo—, Jorge Ignacio P.J hauria contractat els seus servicis sexuals i li hauria demanat que hi haguera cocaïna en l’acte sexual, una manera d’actuar que ja havia fet anteriorment amb altres xiques.

 

En la seua declaració la xica ha explicat que «Jorge estava molt violent, em va insistir que prenguera cocaïna i que me la ficara per la boca i en els genitals mentres ell només bevia aigua». Després d’estos fets, la jove va decidir enviar-lo de sa casa. Va ser en eixe moment quan Jorge va contactar amb Marta Calvo, en sa casa de Manuel, per a procedir de la mateixa manera: tindre sexe amb cocaïna

 

Jorge va intentar contractar tres servicis sexuals després de matar a Marta Calvo

La matinada del 7 de novembre, en la que Marta va desaparéixer, la jove li va enviar la ubicació a sa mare, tal com feia cada volta que quedava amb desconeguts. Per això, els agents van demanar a la jutgessa la intervenció de les comunicacions i en la investigació del trànsit de telefonades van descobrir que Jorge hauria cridat a tres números diferents d’una casa de cites.

 

Segons pareix, només tres dies després matar, trossejar i tirar a Marta en diferents contenedors, el diumenge 10 de novembre va tornar a intentar contractar servicis sexuals pagats amb ‘festa blanca’, com ja ha fet en anteriors ocasions amb altres víctimes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Part de Mestalla entra al minut 19 entre crits contra Lim

La Curva Nord ha accedit a Mestalla al minut 19 del Valencia-Barcelona, després d’una protesta fora de l’estadi i entre forts càntics contra Peter Lim i la seua gestió del club.

Llíria encapçala un primer diumenge de setembre tòrrid amb quasi 40 graus

La Comunitat Valenciana ha viscut un primer diumenge de setembre excepcionalment calorós, amb 39,2 graus a Llíria i rècord de 38,4 graus a l’aeroport de València-Manises.

Aemet alerta per calor extrem amb avis groc en València i Alacant

Aemet ha activat l’avís groc per calor este dilluns en tot la província de València i el litoral d’Alacant, amb temperatures que poden arribar fins als 38 graus.

Zaplana i Rus esperen el Suprem mentre Oltra aguarda la data del seu juí

El curs judicial a la Comunitat Valenciana arranca marcat pels recursos al Suprem d’Eduardo Zaplana i Alfonso Rus i pel juí pendent de Mónica Oltra per un presumpte encobriment d’abusos sexuals.

El Vila-real visita Dortmund en Champions amb Foyth descartat i Romero en dubte

El Vila-real arriba al debut en la Lliga de Campions contra el Borussia Dortmund sense haver guanyat encara en lliga i amb la baixa segura de Juan Foyth i el dubte de Carlos Romero.

El nou Valencia Basket de Xavi Albert debuta en pretemporada contra el Casademont Zaragoza

El Valencia Basket d’Xavi Albert disputa dilluns a Benicarló el seu primer amistós oficial de pretemporada contra el Casademont Zaragoza, amb fins a nou fitxatges i algunes baixes destacades.

Cap de setmana amb cels rasos i calor al sud de Castelló i prelitoral de València

El primer cap de setmana de setembre es tanca amb estabilitat, cels poc nuvolosos i temperatures altes a l’interior i prelitoral de València i al sud de Castelló, segons l’Aemet. Les màximes baixen a Castelló però tornen a pujar a València i al sud d’Alacant a l’inici de setmana.

Les obres d’emergència en els col·legis afectats per la dana ja estan acabades

La Generalitat ha conclòs les obres d’emergència en més de 60 centres educatius de la província de València afectats per la dana d’octubre de 2024, amb una inversió superior als 21,5 milions d’euros.