Jorge va estar amb una altra xica abans de matar a Marta Calvo

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

Esta setmana la Guàrdia Civil ha pres declaració a una tercera víctima del presumpte autor de la desaparició de Marta Calvo. A esta cal afegir altres dos, una xica que va perdre el coneixement després d’ingerir una beguda que li va donar Jorge i una altra que ha declarat davant dels investigadors.

 

Segons informa el ‘Levante-EMV’, esta tercera víctima pot ser un testimoni clau en la investigació. Segons relata la supervivent, el dia 7 de novembre —el dia de la desaparició de Marta Calvo—, Jorge Ignacio P.J hauria contractat els seus servicis sexuals i li hauria demanat que hi haguera cocaïna en l’acte sexual, una manera d’actuar que ja havia fet anteriorment amb altres xiques.

 

En la seua declaració la xica ha explicat que «Jorge estava molt violent, em va insistir que prenguera cocaïna i que me la ficara per la boca i en els genitals mentres ell només bevia aigua». Després d’estos fets, la jove va decidir enviar-lo de sa casa. Va ser en eixe moment quan Jorge va contactar amb Marta Calvo, en sa casa de Manuel, per a procedir de la mateixa manera: tindre sexe amb cocaïna

 

Jorge va intentar contractar tres servicis sexuals després de matar a Marta Calvo

La matinada del 7 de novembre, en la que Marta va desaparéixer, la jove li va enviar la ubicació a sa mare, tal com feia cada volta que quedava amb desconeguts. Per això, els agents van demanar a la jutgessa la intervenció de les comunicacions i en la investigació del trànsit de telefonades van descobrir que Jorge hauria cridat a tres números diferents d’una casa de cites.

 

Segons pareix, només tres dies després matar, trossejar i tirar a Marta en diferents contenedors, el diumenge 10 de novembre va tornar a intentar contractar servicis sexuals pagats amb ‘festa blanca’, com ja ha fet en anteriors ocasions amb altres víctimes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.