Jorge va estar amb una altra xica abans de matar a Marta Calvo

Jorge, sospitos desaparició de Marta Calvo

Jorge, sospitós de la desaparició de Marta Calvo | Twitter

 

Esta setmana la Guàrdia Civil ha pres declaració a una tercera víctima del presumpte autor de la desaparició de Marta Calvo. A esta cal afegir altres dos, una xica que va perdre el coneixement després d’ingerir una beguda que li va donar Jorge i una altra que ha declarat davant dels investigadors.

 

Segons informa el ‘Levante-EMV’, esta tercera víctima pot ser un testimoni clau en la investigació. Segons relata la supervivent, el dia 7 de novembre —el dia de la desaparició de Marta Calvo—, Jorge Ignacio P.J hauria contractat els seus servicis sexuals i li hauria demanat que hi haguera cocaïna en l’acte sexual, una manera d’actuar que ja havia fet anteriorment amb altres xiques.

 

En la seua declaració la xica ha explicat que «Jorge estava molt violent, em va insistir que prenguera cocaïna i que me la ficara per la boca i en els genitals mentres ell només bevia aigua». Després d’estos fets, la jove va decidir enviar-lo de sa casa. Va ser en eixe moment quan Jorge va contactar amb Marta Calvo, en sa casa de Manuel, per a procedir de la mateixa manera: tindre sexe amb cocaïna

 

Jorge va intentar contractar tres servicis sexuals després de matar a Marta Calvo

La matinada del 7 de novembre, en la que Marta va desaparéixer, la jove li va enviar la ubicació a sa mare, tal com feia cada volta que quedava amb desconeguts. Per això, els agents van demanar a la jutgessa la intervenció de les comunicacions i en la investigació del trànsit de telefonades van descobrir que Jorge hauria cridat a tres números diferents d’una casa de cites.

 

Segons pareix, només tres dies després matar, trossejar i tirar a Marta en diferents contenedors, el diumenge 10 de novembre va tornar a intentar contractar servicis sexuals pagats amb ‘festa blanca’, com ja ha fet en anteriors ocasions amb altres víctimes.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.

Una marxa recorre València contra el genocidi en Palestina i reclama boicot a Israel

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar el genocidi en Palestina, reclamar el boicot a Israel i exigir polítiques fermes de dret a la vivenda.

Corberán insistix que el València ha d’anar pels tres punts davant la Reial Societat

Carlos Corberán subratlla que, malgrat que al València li basta un punt per a la salvació matemàtica, l'equip té la responsabilitat de buscar la victòria davant la Reial Societat.

Troben morts a un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores

Un agent de la Guàrdia Civil, la seua dona i el seu fill han sigut trobats morts en una vivenda de la caserna de Dolores, a Alacant, on residia la família. L'Ajuntament ha decretat tres dies de dol oficial i ha suspés tots els actes festius previstos.

Jean Montero, MVP dels quarts de l’Eurolliga i líder del València Basket cap a la Final Four

Jean Montero ha sigut triat MVP dels quarts de final de l'Eurolliga després de liderar la històrica remuntada del València Basket davant el Panathinaikos i classificar a l'equip per a la Final Four.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Bilbao que defén el seu octau lloc

València Basket rep al Surne Bilbao Basket en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en l'horitzó, mentres el conjunt basc baralla per afermar la seua presència en el playoff.