L’acusat de matar a Marta Calvo: «Vaig trossejar el cadàver per a que no em vegueren els veïns»

Jorge Ignacio Marta Calvo

Els investigadors han trobat restes de pell en la dutxa de la casa de Jorge Ignacio en Manuel | FACEBOOK

La inspecció feta este dimarts per agents de la Guàrdia Civil en la casa de Manuel, en la Ribera (València), a on, presumptament, Jorge Ignacio P. J., l’acusat de matar a Marta Calvo, va trossejar el cos de la jove, ha permés trobar restes de pell, que ara es compararan amb l’ADN de la xica.

 

Segons han assenyalat fonts pròximes a la investigació, les restes van ser trobades en una canonada de la casa que el detingut tenia llogada en Manuel i han sigut enviats a Madrid per a que s’analitzen i es comprove si coincidixen amb l’ADN de la jove.

 

Els resultats de les proves poden tardar entre dotze i quinze dies, han assenyalat les mateixes fonts, pel que, mentrestant, este dimecres es prosseguirà amb la busca de restes del cos de Marta en l’abocador de Dos Aguas, ja que segons la confessió del detingut va distribuir les seues restes en diferents contenidors.

 

«Vaig trossejar el cadàver perquè no podia traure’l sense que em vegueren els veïns»

Segons arreplega ‘Las Provincias’, Jorge Ignacio P. J. ha afirmat en una nova declaració que el cos de Marta «estava rígid» quan el va abraçar en despertar-se i va «trossejar el cadàver perquè no podria traure’l sense que em vegueren els veïns».

 

El primer que va fer el detingut i acusat d’haver matat a Marta Calvo va ser tirar el mòbil, el bolso i la roba de la jove en un contenidor prop d’una gasolinera de la Llosa de Ranes, en la Costera (València). Després, va anar a un supermercat de l’Olleria, en la Vall d’Albaida (València), a on va comprar bolses de fem i guants de làtex. I, més tard, anà a una ferreteria a comprar dos serres.

 

Segons el mateix acusat, va trossejar el cos de Marta en la dutxa de la casa de Manuel, a on s’han trobat les restes de pell, nuet i amb guants de làtex per a no deixar proves. El dia 8 de novembre, un dia després de la desaparició de Marta, Jorge es va alçar sobre les set del matí i va eixir de sa casa amb tres bolses de fem que va tirar en un contenidor del centre d’Alzira, en la Ribera. Després, va tornar a Manuel a per tres bolses més, que va tirar en Alzira, tot i que esta volta en els afores. Més tard, anà de nou a sa casa a per més bolses, que tirà en un contenidor de Silla, en l’Horta de València.

 

D’altra banda, Jorge Ignacio P. J. es va desfer de les dos serres que va utilitzar per a trossejar el cos en Massanassa, també en l’Horta, i després comprà un líquid per a desembossar les canonades i no deixar cap resta de la jove, tot i que, finalment, els especialistes de criminalística de a Guàrdia Civil han pogut trobar les pistes que podrien corroborar la versió de l’Acusat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.