S’estén a Madrid, Catalunya i Itàlia la investigació sobre el presumpte assassí de Marta Calvo

La Policia Nacional investiga cinc casos en els que podria haver-se seguit la mateixa manera d’actuar que amb Marta Calvo, la xica trossejada en Manuel, en la Ribera (València), en llocs a on es va moure el presumpte assassí, com Catalunya, Madrid i Itàlia.

 

D’esta manera ho ha explicat el delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, qui ha precisat que, «davant un ‘modus operandi’ que pot paréixer repetitiu», s’estan analitzant «diferents casos», no només en el territori valencià, sinó en llocs a on va poder estar l’acusat, Jorge Ignacio P.J.

 

El delegat del Govern ha precisat que el cap superior de Policia de la Comunitat Valenciana ha traslladat esta informació a la Policia, tant de Catalunya com de Madrid, i també hi ha hagut contacte amb les autoritats italianes.

 

L’objectiu, ha assenyalat Fulgencio, és que es revisen casos que poden «tindre similitud» amb el de Marta Calvo i, si es tracta d’investigacions tancades o arxivades provisionalment, se sol·licite a l’autoritat judicial la reobertura dels procediments.

 

«Això tindrà una trajectòria d’investigació lenta i pausada, cal fer-ho amb les degudes garanties», ha afirmat Fulgencio, qui preguntat sobre si s’investiga el paper de la mare del detingut en el cas de Marta Calvo, ha contestat que mai es descarten «possibles col·laboracions» i per això cal determinar-ho, «no només de la mare, sinó d’alguna persona més».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dituro reclama a l’Elx màxima concentració per a rebre a l’Atlètic

Matías Dituro insistix que l'Elx ha de concentrar tota l'energia en el dol davant l'Atlètic de Madrid i valora l'impacte anímic de la recent victòria enfront del València.

Luis Castro se centra en guanyar més que els seus rivals per a assegurar la permanència

Luis Castro insistix que el Llevant ha de sumar més victòries que els seus rivals directes per la permanència i alerta del bon moment del Getafe abans del seu dol en el Ciutat de València.

El València suma dotze jornades de Lliga sense empatar després de caure davant l’Elx

El València encadena dotze partits de Lliga sense empatar després de perdre per 1-0 en el camp de l'Elx, iguala la seua segona millor ratxa sense taules en Primera i s'acosta al topall històric del club.

Ilia Topuria celebra el rècord de públic del WOW 29 en el Roig Arena

Ilia Topuria es va mostrar emocionat després de reunir més de 14.000 aficionats en el Roig Arena durant el WOW 29, un rècord d'assistència a Espanya que definix com un altre somni fet realitat.

Lucas Beltrán assumix la derrota del València i demana estar més forts que mai

Lucas Beltrán assumix la derrota del València en el camp de l'Elx, lamenta les ocasions fallades i reclama al vestuari responsabilitat, caràcter i unió amb l'afició.

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.