S’estén a Madrid, Catalunya i Itàlia la investigació sobre el presumpte assassí de Marta Calvo

La Policia Nacional investiga cinc casos en els que podria haver-se seguit la mateixa manera d’actuar que amb Marta Calvo, la xica trossejada en Manuel, en la Ribera (València), en llocs a on es va moure el presumpte assassí, com Catalunya, Madrid i Itàlia.

 

D’esta manera ho ha explicat el delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, qui ha precisat que, «davant un ‘modus operandi’ que pot paréixer repetitiu», s’estan analitzant «diferents casos», no només en el territori valencià, sinó en llocs a on va poder estar l’acusat, Jorge Ignacio P.J.

 

El delegat del Govern ha precisat que el cap superior de Policia de la Comunitat Valenciana ha traslladat esta informació a la Policia, tant de Catalunya com de Madrid, i també hi ha hagut contacte amb les autoritats italianes.

 

L’objectiu, ha assenyalat Fulgencio, és que es revisen casos que poden «tindre similitud» amb el de Marta Calvo i, si es tracta d’investigacions tancades o arxivades provisionalment, se sol·licite a l’autoritat judicial la reobertura dels procediments.

 

«Això tindrà una trajectòria d’investigació lenta i pausada, cal fer-ho amb les degudes garanties», ha afirmat Fulgencio, qui preguntat sobre si s’investiga el paper de la mare del detingut en el cas de Marta Calvo, ha contestat que mai es descarten «possibles col·laboracions» i per això cal determinar-ho, «no només de la mare, sinó d’alguna persona més».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.

Desallotgen 80 veïns per un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap de València, ha obligat a desallotjar 80 veïns de dos blocs per la gran quantitat de fum, sense causar ferits. La Policia investiga si el foc ha sigut intencionat, coincidint amb un desnonament judicial previst per a este dijous al matí.