S’estén a Madrid, Catalunya i Itàlia la investigació sobre el presumpte assassí de Marta Calvo

La Policia Nacional investiga cinc casos en els que podria haver-se seguit la mateixa manera d’actuar que amb Marta Calvo, la xica trossejada en Manuel, en la Ribera (València), en llocs a on es va moure el presumpte assassí, com Catalunya, Madrid i Itàlia.

 

D’esta manera ho ha explicat el delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, qui ha precisat que, «davant un ‘modus operandi’ que pot paréixer repetitiu», s’estan analitzant «diferents casos», no només en el territori valencià, sinó en llocs a on va poder estar l’acusat, Jorge Ignacio P.J.

 

El delegat del Govern ha precisat que el cap superior de Policia de la Comunitat Valenciana ha traslladat esta informació a la Policia, tant de Catalunya com de Madrid, i també hi ha hagut contacte amb les autoritats italianes.

 

L’objectiu, ha assenyalat Fulgencio, és que es revisen casos que poden «tindre similitud» amb el de Marta Calvo i, si es tracta d’investigacions tancades o arxivades provisionalment, se sol·licite a l’autoritat judicial la reobertura dels procediments.

 

«Això tindrà una trajectòria d’investigació lenta i pausada, cal fer-ho amb les degudes garanties», ha afirmat Fulgencio, qui preguntat sobre si s’investiga el paper de la mare del detingut en el cas de Marta Calvo, ha contestat que mai es descarten «possibles col·laboracions» i per això cal determinar-ho, «no només de la mare, sinó d’alguna persona més».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís tanca files amb Mónica Oltra i l’assenyala com a futura alcaldessa de València

Joan Baldoví i Papi Robles destaquen el consens intern en Compromís perquè Mónica Oltra encapçale la candidatura a l'Alcaldia de València i descarten una fractura en la coalició.

PSPV i Compromís reclamen que Barcala, Camarero, Mazón i Pérez Llorca declaren en la comissió de VPP d’Alacant

PSPV i Compromís registren en Les Corts un pla de treball que exigix la compareixença de Barcala, Camarero, Mazón i Pérez Llorca en la comissió sobre l'adjudicació irregular de VPP a Alacant.

València declara ZAS en Russafa i endurix les normes per a l’hostaleria i la neteja urbana

L'Ajuntament de València aprova la declaració de zona acústicament saturada en Russafa, amb límits a l'hostaleria i l'oci nocturn, i una nova ordenança que endurix les multes per embrutar la via pública.

Etta Eyong afronta un retorn amarg a la Ceràmica sense marcar des d’octubre

Etta Eyong torna a la Ceràmica com a davanter del Llevant en la seua pitjor ratxa golejadora, més de sis mesos sense veure porta en LaLiga després d'un inici explosiu amb Vila-real i Llevant. El seu paper actual, a l'ombra d'altres atacants, contrasta amb el protagonisme que va tindre al principi de la temporada.

Salva Gomar seguirà al capdavant de la FFCV fins a 2030 després de ser reelegit

Salva Gomar ha sigut reelegit president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana per al període 2026-2030, encadenant així el seu tercer mandat al capdavant de l'organisme federatiu.

El ple d’Alacant tomba les propostes de Vox i PP sobre prioritat nacional i immigració

L'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat les declaracions institucionals de Vox sobre prioritat nacional i la del PP que demanava una immigració legal, ordenada i segura, després d'un intens debat polític en el ple.

Últim dia d’aturs en FGV mentres els maquinistes advertixen que el conflicte continua obert

El segon calendari d'aturs dels maquinistes d'FGV acaba este dijous, però el sindicat SEMAF advertix que el conflicte continua i prepara noves protestes per a juny i estiu.

Una fundació desplega biblioteques de muntanya perquè cap xiquet es quede sense llegir

La Fundació Art i Paraula impulsa xicotetes biblioteques de muntanya en zones rurals aïllades de diverses comunitats autònomes, amb quasi dos-cents llibres per punt i el suport de voluntaris. El seu fundador, José María Goñi, aspira a crear un centenar en tota Espanya i al fet que els ajuntaments acaben implicant-se en el projecte.