S’estén a Madrid, Catalunya i Itàlia la investigació sobre el presumpte assassí de Marta Calvo

La Policia Nacional investiga cinc casos en els que podria haver-se seguit la mateixa manera d’actuar que amb Marta Calvo, la xica trossejada en Manuel, en la Ribera (València), en llocs a on es va moure el presumpte assassí, com Catalunya, Madrid i Itàlia.

 

D’esta manera ho ha explicat el delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, qui ha precisat que, «davant un ‘modus operandi’ que pot paréixer repetitiu», s’estan analitzant «diferents casos», no només en el territori valencià, sinó en llocs a on va poder estar l’acusat, Jorge Ignacio P.J.

 

El delegat del Govern ha precisat que el cap superior de Policia de la Comunitat Valenciana ha traslladat esta informació a la Policia, tant de Catalunya com de Madrid, i també hi ha hagut contacte amb les autoritats italianes.

 

L’objectiu, ha assenyalat Fulgencio, és que es revisen casos que poden «tindre similitud» amb el de Marta Calvo i, si es tracta d’investigacions tancades o arxivades provisionalment, se sol·licite a l’autoritat judicial la reobertura dels procediments.

 

«Això tindrà una trajectòria d’investigació lenta i pausada, cal fer-ho amb les degudes garanties», ha afirmat Fulgencio, qui preguntat sobre si s’investiga el paper de la mare del detingut en el cas de Marta Calvo, ha contestat que mai es descarten «possibles col·laboracions» i per això cal determinar-ho, «no només de la mare, sinó d’alguna persona més».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.

Ivace+i impulsa un projecte per a convertir residus ceràmics en nous paviments d’alt valor

La Conselleria d'Indústria finança a través de Ivace+i Innovació el projecte INVICTE, que transforma residus de rajoles ceràmiques en tintes i esmalts per a paviments d'alt desgast, reduint l'impacte ambiental del sector.

Catalá llança en el Congrés una ofensiva per a reactivar el soterrament de Serradora

L'alcaldessa María José Catalá impulsa sis iniciatives en el Congrés per a desbloquejar el soterrament de les vies de Serradora i exigir explicacions al Ministeri de Transports per la paralització del projecte.

Demanen 7 anys i mig de presó a un assessor per quedar-se 1,7 milions en falsificar pagarés

La fiscalia sol·licita set anys i mig de presó per a un assessor fiscal acusat d'apropiació indeguda i falsedat mercantil per desviar 1,7 milions d'euros després de la mort de l'empresari al qual assessorava.

Esmorzaret, el receptari que reivindica l’esmorzar valencià a través de l’entrepà

El llibre Esmorzaret recopila 45 receptes d'entrepans i reivindica l'esmorzar valencià com a ritual propi, des del gasto inicial fins al cremaet final.

Mor una dona atropellada en la V-31 a l’altura de Beniparrell

Una dona de 49 anys ha mort després de ser atropellada en la V-31 a l'altura de Beniparrell. El succés va ocórrer de matinada i una altra persona va resultar il·lesa.

Més de 500 jóvens s’incorporen al camp valencià amb ajudes de la Generalitat

La Generalitat impulsa la incorporació de 548 jóvens i nous agricultors i ramaders al camp valencià amb una convocatòria rècord de més de 27 milions d'euros en ajudes.

La guerra d’arcabusseria posa fi als Moros i Cristians d’Alcoi

Les festes de Moros i Cristians d'Alcoi conclouen amb el Dia del Alardo, una intensa jornada de trets d'arcabusseria, ambaixades i l'Aparició de Sant Jordiet sobre el castell.