S’estén a Madrid, Catalunya i Itàlia la investigació sobre el presumpte assassí de Marta Calvo

La Policia Nacional investiga cinc casos en els que podria haver-se seguit la mateixa manera d’actuar que amb Marta Calvo, la xica trossejada en Manuel, en la Ribera (València), en llocs a on es va moure el presumpte assassí, com Catalunya, Madrid i Itàlia.

 

D’esta manera ho ha explicat el delegat del Govern a la Comunitat Valenciana, Juan Carlos Fulgencio, qui ha precisat que, «davant un ‘modus operandi’ que pot paréixer repetitiu», s’estan analitzant «diferents casos», no només en el territori valencià, sinó en llocs a on va poder estar l’acusat, Jorge Ignacio P.J.

 

El delegat del Govern ha precisat que el cap superior de Policia de la Comunitat Valenciana ha traslladat esta informació a la Policia, tant de Catalunya com de Madrid, i també hi ha hagut contacte amb les autoritats italianes.

 

L’objectiu, ha assenyalat Fulgencio, és que es revisen casos que poden «tindre similitud» amb el de Marta Calvo i, si es tracta d’investigacions tancades o arxivades provisionalment, se sol·licite a l’autoritat judicial la reobertura dels procediments.

 

«Això tindrà una trajectòria d’investigació lenta i pausada, cal fer-ho amb les degudes garanties», ha afirmat Fulgencio, qui preguntat sobre si s’investiga el paper de la mare del detingut en el cas de Marta Calvo, ha contestat que mai es descarten «possibles col·laboracions» i per això cal determinar-ho, «no només de la mare, sinó d’alguna persona més».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La vaga indefinida del professorat valencià enceta la cinquena setmana amb una nova reunió clau

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic no universitari valencià entra este dilluns en la cinquena setmana, amb 21 dies lectius de mobilitzacions i una nova mesa sectorial clau entre Educació i sindicats, mentre l’acampada al centre de València complix una setmana.

L’acampada educativa torna al centre de la plaça de la Verge de València després del Corpus

L’acampada de docents en suport a la vaga indefinida del professorat públic ha tornat al centre de la plaça de la Verge de València una vegada acabats els actes del Corpus, després d’haver-se desplaçat uns dies a un lateral per facilitar la celebració de la festa.

El Barça apallissa el Bidasoa a Alacant i alça la seua trentena Copa del Rei

El Barça d handbol revalida per tretzé any consecutiu la Copa del Rei després de destrossar el Bidasoa Irún al Centre de Tecnificació d Alacant amb un contundent 17-37 i un inici de partit demolidor.

Més de 200 agents participen en un macrooperatiu antipirateria al voltant del Martínez Valero

Més de dos-cents agents de la Policia Nacional han desplegat este diumenge un ampli dispositiu antipirateria al mercat dominical dels voltants de l'estadi Martínez Valero d'Elx, centrat en falsificacions vinculades al Mundial de futbol dels Estats Units, Mèxic i Canadà.

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.