Les restes trobades en el cotxe del presumpte assassí de Marta Calvo no revelen noves pistes del cas

 

Les restes biològiques trobades en el cotxe propietat de Jorge Ignacio P.J., presumpte autor de l’assassinat de Marta Calvo i d’altres dos dones, a demés d’altres homicidis en grau de temptativa, han resultat irrellevants des del punt de vista de la investigació policial.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, fonts coneixedores de la investigació han revelat que les proves que van trobar gossos especialitzats de la Guàrdia Civil en la detecció de restes humanes el mes de novembre passat no han aportat cap llum sobre este cas.

 

El vehicle en qüestió és un Volkswagen Passat que el sospitós, segons els investigadors, podria haver usat per a traslladar el cos de Marta Calvo i del que va tractar de desfer-se després de la mort de la jove.

 

Jorge Ignacio afirma que Marta Calvo va morir accidentalment

La Guàrdia Civil va sol·licitar el mes d’octubre passat al titular del Jutjat d’Instrucció número 20 de València -que dirigix la investigació per la mort de Marta Calvo i altres dos dones, que es retardarà una declaració de l’acusat precisament per a disposar de més temps per a fer esta investigació en el cotxe.

 

El detingut, que es va entregar el 4 de desembre de 2019 en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), sosté que la mort de la jove va ser un accident després d’haver mantingut una relació sexual amb consum de cocaïna, i que va procedir a desmembrar el cos, i que el va deixar en diferents contenidors.

 

No han trobat cap resta humana de Marta Calvo

Després de huit mesos de cerca i milers de tones de fem revisades, la Guàrdia Civil -i el personal contractat per a això- no van trobar cap resta humana en l’abocador de Dos Aguas, que rep els contenidors de l’Olleria i Alzira, a on suposadament l’autor confés del crim va tirar les restes del cos de Calvo.

 

Jorge Ignacio P.J., és d’origen colombià, té antecedents per narcotràfic i es trobava en situació irregular en Espanya quan suposadament va cometre el crim. A demés, està investigat per la defunció d’altres dos dones i una temptativa d’homicidi, i ha sigut denunciat per altres xiques per la pràctica de relacions sexuals amb cocaïna, una substància que podia haver sigut determinant en la intoxicació fatal de les xiques.

 

Els investigadors tampoc han trobat evidències criminals en el contingut d’un iPad que la mare del sospitós va retirar de la casa de Jorge Ignacio P.J. després del suposat crim i que posteriorment va entregar als investigadors.

 

Les víctimes asseguren que Jorge els va oferir una beguda sospitosa

Després de les declaracions, el mes de desembre passat, de diferents dones que presumptament van ser intoxicades pel sospitós, però que van sobreviure, les defenses investiguen ara la possible presència d’algun altre tòxic, a demés de la cocaïna, en les seues analítiques.

 

Algunes víctimes van declarar que el presumpte assassí de Marta Calvo els va oferir una beguda amb alguna classe de substància que els va afectar física i mentalment abans de mantindre relacions sexuals.

 

Ara, els agents tracten de comparar els informes i analítiques de sang fetes en els centres sanitaris en els que van ser ateses tant a les supervivents com a les víctimes mortals, per si hi haguera evidència d’algun altre producte que poguera haver anul·lat la voluntat d’estes xiques.

Últimes notícies

Detingut a Alcoi per empadronar estrangers irregulars per 250 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi un home de 59 anys acusat d’empadronar estrangers en situació irregular al seu domicili per 250 euros. L’investigat hauria col·laborat en la permanència il·legal mitjançant empadronaments ficticis per a facilitar tràmits de documentació.

Un avi s’enfronta a 30 anys de presó per abusos sexuals als seus cinc néts a l’Horta Nord

Un home octogenari serà jutjat a València acusat d’abusar sexualment dels seus cinc néts menors durant més d’una dècada. La mateixa setmana, l’Audiència Provincial també jutjarà casos d’agressió sexual, homicidi en grau de temptativa i frau a la Seguretat Social.

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.