Les restes trobades en el cotxe del presumpte assassí de Marta Calvo no revelen noves pistes del cas

 

Les restes biològiques trobades en el cotxe propietat de Jorge Ignacio P.J., presumpte autor de l’assassinat de Marta Calvo i d’altres dos dones, a demés d’altres homicidis en grau de temptativa, han resultat irrellevants des del punt de vista de la investigació policial.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, fonts coneixedores de la investigació han revelat que les proves que van trobar gossos especialitzats de la Guàrdia Civil en la detecció de restes humanes el mes de novembre passat no han aportat cap llum sobre este cas.

 

El vehicle en qüestió és un Volkswagen Passat que el sospitós, segons els investigadors, podria haver usat per a traslladar el cos de Marta Calvo i del que va tractar de desfer-se després de la mort de la jove.

 

Jorge Ignacio afirma que Marta Calvo va morir accidentalment

La Guàrdia Civil va sol·licitar el mes d’octubre passat al titular del Jutjat d’Instrucció número 20 de València -que dirigix la investigació per la mort de Marta Calvo i altres dos dones, que es retardarà una declaració de l’acusat precisament per a disposar de més temps per a fer esta investigació en el cotxe.

 

El detingut, que es va entregar el 4 de desembre de 2019 en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), sosté que la mort de la jove va ser un accident després d’haver mantingut una relació sexual amb consum de cocaïna, i que va procedir a desmembrar el cos, i que el va deixar en diferents contenidors.

 

No han trobat cap resta humana de Marta Calvo

Després de huit mesos de cerca i milers de tones de fem revisades, la Guàrdia Civil -i el personal contractat per a això- no van trobar cap resta humana en l’abocador de Dos Aguas, que rep els contenidors de l’Olleria i Alzira, a on suposadament l’autor confés del crim va tirar les restes del cos de Calvo.

 

Jorge Ignacio P.J., és d’origen colombià, té antecedents per narcotràfic i es trobava en situació irregular en Espanya quan suposadament va cometre el crim. A demés, està investigat per la defunció d’altres dos dones i una temptativa d’homicidi, i ha sigut denunciat per altres xiques per la pràctica de relacions sexuals amb cocaïna, una substància que podia haver sigut determinant en la intoxicació fatal de les xiques.

 

Els investigadors tampoc han trobat evidències criminals en el contingut d’un iPad que la mare del sospitós va retirar de la casa de Jorge Ignacio P.J. després del suposat crim i que posteriorment va entregar als investigadors.

 

Les víctimes asseguren que Jorge els va oferir una beguda sospitosa

Després de les declaracions, el mes de desembre passat, de diferents dones que presumptament van ser intoxicades pel sospitós, però que van sobreviure, les defenses investiguen ara la possible presència d’algun altre tòxic, a demés de la cocaïna, en les seues analítiques.

 

Algunes víctimes van declarar que el presumpte assassí de Marta Calvo els va oferir una beguda amb alguna classe de substància que els va afectar física i mentalment abans de mantindre relacions sexuals.

 

Ara, els agents tracten de comparar els informes i analítiques de sang fetes en els centres sanitaris en els que van ser ateses tant a les supervivents com a les víctimes mortals, per si hi haguera evidència d’algun altre producte que poguera haver anul·lat la voluntat d’estes xiques.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.