Anuncios

Les restes trobades en el cotxe del presumpte assassí de Marta Calvo no revelen noves pistes del cas

 

Les restes biològiques trobades en el cotxe propietat de Jorge Ignacio P.J., presumpte autor de l’assassinat de Marta Calvo i d’altres dos dones, a demés d’altres homicidis en grau de temptativa, han resultat irrellevants des del punt de vista de la investigació policial.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, fonts coneixedores de la investigació han revelat que les proves que van trobar gossos especialitzats de la Guàrdia Civil en la detecció de restes humanes el mes de novembre passat no han aportat cap llum sobre este cas.

Anuncios

 

El vehicle en qüestió és un Volkswagen Passat que el sospitós, segons els investigadors, podria haver usat per a traslladar el cos de Marta Calvo i del que va tractar de desfer-se després de la mort de la jove.

 

Jorge Ignacio afirma que Marta Calvo va morir accidentalment

La Guàrdia Civil va sol·licitar el mes d’octubre passat al titular del Jutjat d’Instrucció número 20 de València -que dirigix la investigació per la mort de Marta Calvo i altres dos dones, que es retardarà una declaració de l’acusat precisament per a disposar de més temps per a fer esta investigació en el cotxe.

 

El detingut, que es va entregar el 4 de desembre de 2019 en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), sosté que la mort de la jove va ser un accident després d’haver mantingut una relació sexual amb consum de cocaïna, i que va procedir a desmembrar el cos, i que el va deixar en diferents contenidors.

 

No han trobat cap resta humana de Marta Calvo

Després de huit mesos de cerca i milers de tones de fem revisades, la Guàrdia Civil -i el personal contractat per a això- no van trobar cap resta humana en l’abocador de Dos Aguas, que rep els contenidors de l’Olleria i Alzira, a on suposadament l’autor confés del crim va tirar les restes del cos de Calvo.

 

Jorge Ignacio P.J., és d’origen colombià, té antecedents per narcotràfic i es trobava en situació irregular en Espanya quan suposadament va cometre el crim. A demés, està investigat per la defunció d’altres dos dones i una temptativa d’homicidi, i ha sigut denunciat per altres xiques per la pràctica de relacions sexuals amb cocaïna, una substància que podia haver sigut determinant en la intoxicació fatal de les xiques.

 

Els investigadors tampoc han trobat evidències criminals en el contingut d’un iPad que la mare del sospitós va retirar de la casa de Jorge Ignacio P.J. després del suposat crim i que posteriorment va entregar als investigadors.

 

Les víctimes asseguren que Jorge els va oferir una beguda sospitosa

Després de les declaracions, el mes de desembre passat, de diferents dones que presumptament van ser intoxicades pel sospitós, però que van sobreviure, les defenses investiguen ara la possible presència d’algun altre tòxic, a demés de la cocaïna, en les seues analítiques.

 

Algunes víctimes van declarar que el presumpte assassí de Marta Calvo els va oferir una beguda amb alguna classe de substància que els va afectar física i mentalment abans de mantindre relacions sexuals.

 

Ara, els agents tracten de comparar els informes i analítiques de sang fetes en els centres sanitaris en els que van ser ateses tant a les supervivents com a les víctimes mortals, per si hi haguera evidència d’algun altre producte que poguera haver anul·lat la voluntat d’estes xiques.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Llorca reclama una Europa que escolte el camp valencià i no reste competitivitat

Juanfran Pérez Llorca reivindica una Europa unida i solidària que protegisca agricultors, ramaders, pescadors i indústria valenciana enfront de normatives que reduïsquen la seua competitivitat.

El Consell defén que complix la llei en la regularització d’immigrants enfront de les crítiques del PSPV

El Consell sosté que col·labora lleialment amb el procés de regularització d'immigrants i que complix les seues obligacions legals, malgrat considerar que la mesura és una imposició unilateral del Govern central.

Aïllada en un hospital d’Alacant una persona per possible cas de hantavirus vinculat al creuer

Una persona a Alacant ha sigut ingressada i aïllada per símptomes compatibles amb hantavirus després d'haver estat en contacte amb la dona morta a Johannesburg vinculada al creuer.

Sarabia subratlla la importància del dol davant l’Alabés però insistix que no serà definitiu

Eder Sarabia recalca que el xoc enfront de l'Esportiu Alabés és un dels més importants en la lluita per la permanència, encara que no decidix encara el futur de l'Elx. El tècnic manté la confiança en l'equip i avisa que eixiran a guanyar, no a especular amb l'empat.

València preveu reobrir al trànsit al setembre les avingudes Giorgeta i Pérez Galdós

L'Ajuntament de València preveu reobrir al trànsit al setembre les avingudes Giorgeta i Pérez Galdós i completar la urbanització i el mobiliari urbà a la fi d'any.

Sindicats i famílies carreguen contra la carta de Ortí i criden a buidar els centres en la vaga indefinida

Sindicats docents i associacions de famílies denuncien la carta enviada per la consellera Carmen Ortí i criden a donar suport a la vaga indefinida i a buidar els centres educatius.

Fam, Carrera i Fiebich queden congelades en la WNBA per a acabar la Lliga i Cazorla és acomiadada

Seattle Storm i Nova York Liberty han congelat els drets de Awa Fam, Raquel Carrera i Leo Fiebich per a permetre'ls acabar la Lliga Femenina, mentres que Maite Cazorla ha sigut tallada per Atlanta Dream després de la pretemporada.

Quatre detinguts a València per estafar més de 13.000 euros com a falsos revisors del gas

La Policia Nacional ha detingut a València a quatre persones acusades d'estafar més de 13.000 euros a víctimes vulnerables fent-se passar per revisors del gas.
Anuncios