Les restes trobades en el cotxe del presumpte assassí de Marta Calvo no revelen noves pistes del cas

 

Les restes biològiques trobades en el cotxe propietat de Jorge Ignacio P.J., presumpte autor de l’assassinat de Marta Calvo i d’altres dos dones, a demés d’altres homicidis en grau de temptativa, han resultat irrellevants des del punt de vista de la investigació policial.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, fonts coneixedores de la investigació han revelat que les proves que van trobar gossos especialitzats de la Guàrdia Civil en la detecció de restes humanes el mes de novembre passat no han aportat cap llum sobre este cas.

 

El vehicle en qüestió és un Volkswagen Passat que el sospitós, segons els investigadors, podria haver usat per a traslladar el cos de Marta Calvo i del que va tractar de desfer-se després de la mort de la jove.

 

Jorge Ignacio afirma que Marta Calvo va morir accidentalment

La Guàrdia Civil va sol·licitar el mes d’octubre passat al titular del Jutjat d’Instrucció número 20 de València -que dirigix la investigació per la mort de Marta Calvo i altres dos dones, que es retardarà una declaració de l’acusat precisament per a disposar de més temps per a fer esta investigació en el cotxe.

 

El detingut, que es va entregar el 4 de desembre de 2019 en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), sosté que la mort de la jove va ser un accident després d’haver mantingut una relació sexual amb consum de cocaïna, i que va procedir a desmembrar el cos, i que el va deixar en diferents contenidors.

 

No han trobat cap resta humana de Marta Calvo

Després de huit mesos de cerca i milers de tones de fem revisades, la Guàrdia Civil -i el personal contractat per a això- no van trobar cap resta humana en l’abocador de Dos Aguas, que rep els contenidors de l’Olleria i Alzira, a on suposadament l’autor confés del crim va tirar les restes del cos de Calvo.

 

Jorge Ignacio P.J., és d’origen colombià, té antecedents per narcotràfic i es trobava en situació irregular en Espanya quan suposadament va cometre el crim. A demés, està investigat per la defunció d’altres dos dones i una temptativa d’homicidi, i ha sigut denunciat per altres xiques per la pràctica de relacions sexuals amb cocaïna, una substància que podia haver sigut determinant en la intoxicació fatal de les xiques.

 

Els investigadors tampoc han trobat evidències criminals en el contingut d’un iPad que la mare del sospitós va retirar de la casa de Jorge Ignacio P.J. després del suposat crim i que posteriorment va entregar als investigadors.

 

Les víctimes asseguren que Jorge els va oferir una beguda sospitosa

Després de les declaracions, el mes de desembre passat, de diferents dones que presumptament van ser intoxicades pel sospitós, però que van sobreviure, les defenses investiguen ara la possible presència d’algun altre tòxic, a demés de la cocaïna, en les seues analítiques.

 

Algunes víctimes van declarar que el presumpte assassí de Marta Calvo els va oferir una beguda amb alguna classe de substància que els va afectar física i mentalment abans de mantindre relacions sexuals.

 

Ara, els agents tracten de comparar els informes i analítiques de sang fetes en els centres sanitaris en els que van ser ateses tant a les supervivents com a les víctimes mortals, per si hi haguera evidència d’algun altre producte que poguera haver anul·lat la voluntat d’estes xiques.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.