Les restes trobades en el cotxe del presumpte assassí de Marta Calvo no revelen noves pistes del cas

 

Les restes biològiques trobades en el cotxe propietat de Jorge Ignacio P.J., presumpte autor de l’assassinat de Marta Calvo i d’altres dos dones, a demés d’altres homicidis en grau de temptativa, han resultat irrellevants des del punt de vista de la investigació policial.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, fonts coneixedores de la investigació han revelat que les proves que van trobar gossos especialitzats de la Guàrdia Civil en la detecció de restes humanes el mes de novembre passat no han aportat cap llum sobre este cas.

 

El vehicle en qüestió és un Volkswagen Passat que el sospitós, segons els investigadors, podria haver usat per a traslladar el cos de Marta Calvo i del que va tractar de desfer-se després de la mort de la jove.

 

Jorge Ignacio afirma que Marta Calvo va morir accidentalment

La Guàrdia Civil va sol·licitar el mes d’octubre passat al titular del Jutjat d’Instrucció número 20 de València -que dirigix la investigació per la mort de Marta Calvo i altres dos dones, que es retardarà una declaració de l’acusat precisament per a disposar de més temps per a fer esta investigació en el cotxe.

 

El detingut, que es va entregar el 4 de desembre de 2019 en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), sosté que la mort de la jove va ser un accident després d’haver mantingut una relació sexual amb consum de cocaïna, i que va procedir a desmembrar el cos, i que el va deixar en diferents contenidors.

 

No han trobat cap resta humana de Marta Calvo

Després de huit mesos de cerca i milers de tones de fem revisades, la Guàrdia Civil -i el personal contractat per a això- no van trobar cap resta humana en l’abocador de Dos Aguas, que rep els contenidors de l’Olleria i Alzira, a on suposadament l’autor confés del crim va tirar les restes del cos de Calvo.

 

Jorge Ignacio P.J., és d’origen colombià, té antecedents per narcotràfic i es trobava en situació irregular en Espanya quan suposadament va cometre el crim. A demés, està investigat per la defunció d’altres dos dones i una temptativa d’homicidi, i ha sigut denunciat per altres xiques per la pràctica de relacions sexuals amb cocaïna, una substància que podia haver sigut determinant en la intoxicació fatal de les xiques.

 

Els investigadors tampoc han trobat evidències criminals en el contingut d’un iPad que la mare del sospitós va retirar de la casa de Jorge Ignacio P.J. després del suposat crim i que posteriorment va entregar als investigadors.

 

Les víctimes asseguren que Jorge els va oferir una beguda sospitosa

Després de les declaracions, el mes de desembre passat, de diferents dones que presumptament van ser intoxicades pel sospitós, però que van sobreviure, les defenses investiguen ara la possible presència d’algun altre tòxic, a demés de la cocaïna, en les seues analítiques.

 

Algunes víctimes van declarar que el presumpte assassí de Marta Calvo els va oferir una beguda amb alguna classe de substància que els va afectar física i mentalment abans de mantindre relacions sexuals.

 

Ara, els agents tracten de comparar els informes i analítiques de sang fetes en els centres sanitaris en els que van ser ateses tant a les supervivents com a les víctimes mortals, per si hi haguera evidència d’algun altre producte que poguera haver anul·lat la voluntat d’estes xiques.

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.