Cas Samuel Luiz: La Policia no descarta noves detencions per l’assassinat

 

Agents de la Policia Nacional han detingut fins al moment a sis persones presumptament relacionades amb l’agressió en la qual van posar fi a la vida de Samuel Luiz a la Corunya.

 

Les diligències d’investigació realitzades fins al moment –declaracions testificals, reconeixements fotogràfics, visionat de càmeres, etc. han conduït als investigadors fins a aquestes sis persones, de les quals tres han ingressat a la presó, dos menors d’edat en un centre d’internament tancat i una altra ha quedat en llibertat amb càrrecs i mesures cautelars. Els agents no descarten que de l’anàlisi del material obtingut, així com de noves dades recaptades, puguen produir-se més detencions.

 

L’agressió va començar quan la víctima es trobava amb una amiga realitzant una videoconferència. Llavors, va ser increpada per un dels detinguts, que estava en els voltants amb una xica, al mateix temps que li’ls va repetir que deixarà de gravar-los, amenaçant-los i afegint simultàniament l’insult de «maricó».

 

Un jove va defensar a Samuel 

Tot seguit es va dirigir cap a ell i li va agarrar fortament pel coll en diverses ocasions, espentant-li i arribant a tirar-li al sòl moment en què va començar a pegar-li punyades en la cara. La xica que acompanyava a l’agressor va espentar a l’amiga de la víctima, arribant aquesta a caure’s a terra al mateix temps que encoratjava al seu amic perquè continuarà amb l’agressió. A continuació un jove de raça negra que passava pel lloc els va separar i va defensar a Samuel perquè no li continuaren pegant, deixant l’agressor de colpejar-li.

 

No obstant això, instants després l’agressió va continuar, sent Samuel agredit per diversos joves fins que va ser auxiliat per diverses persones que passaven per allí, que van requerir els serveis d’emergència. Els autors van escapar pels carrers pròxims del lloc.

 

Per la investigació s’ha pogut establir la participació de nombroses persones que formen part d’un mateix grup de coneguts o amics i que es trobaven en el lloc dels fets, alguns dels quals van participar activament en l’agressió. Durant uns minuts els colps no van cessar a pesar que diverses persones van tractar sense èxit que deixaren de pegar-li. Així mateix, diversos testimonis refereixen que una persona portava a la seua mà una navalla que va traure de la butxaca dels pantalons i que donava puntades a la víctima mentre estava en sòl.

Últimes notícies

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.