Cas Samuel Luiz: La Policia no descarta noves detencions per l’assassinat

 

Agents de la Policia Nacional han detingut fins al moment a sis persones presumptament relacionades amb l’agressió en la qual van posar fi a la vida de Samuel Luiz a la Corunya.

 

Les diligències d’investigació realitzades fins al moment –declaracions testificals, reconeixements fotogràfics, visionat de càmeres, etc. han conduït als investigadors fins a aquestes sis persones, de les quals tres han ingressat a la presó, dos menors d’edat en un centre d’internament tancat i una altra ha quedat en llibertat amb càrrecs i mesures cautelars. Els agents no descarten que de l’anàlisi del material obtingut, així com de noves dades recaptades, puguen produir-se més detencions.

 

L’agressió va començar quan la víctima es trobava amb una amiga realitzant una videoconferència. Llavors, va ser increpada per un dels detinguts, que estava en els voltants amb una xica, al mateix temps que li’ls va repetir que deixarà de gravar-los, amenaçant-los i afegint simultàniament l’insult de «maricó».

 

Un jove va defensar a Samuel 

Tot seguit es va dirigir cap a ell i li va agarrar fortament pel coll en diverses ocasions, espentant-li i arribant a tirar-li al sòl moment en què va començar a pegar-li punyades en la cara. La xica que acompanyava a l’agressor va espentar a l’amiga de la víctima, arribant aquesta a caure’s a terra al mateix temps que encoratjava al seu amic perquè continuarà amb l’agressió. A continuació un jove de raça negra que passava pel lloc els va separar i va defensar a Samuel perquè no li continuaren pegant, deixant l’agressor de colpejar-li.

 

No obstant això, instants després l’agressió va continuar, sent Samuel agredit per diversos joves fins que va ser auxiliat per diverses persones que passaven per allí, que van requerir els serveis d’emergència. Els autors van escapar pels carrers pròxims del lloc.

 

Per la investigació s’ha pogut establir la participació de nombroses persones que formen part d’un mateix grup de coneguts o amics i que es trobaven en el lloc dels fets, alguns dels quals van participar activament en l’agressió. Durant uns minuts els colps no van cessar a pesar que diverses persones van tractar sense èxit que deixaren de pegar-li. Així mateix, diversos testimonis refereixen que una persona portava a la seua mà una navalla que va traure de la butxaca dels pantalons i que donava puntades a la víctima mentre estava en sòl.

Últimes notícies

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.

Rodríguez alerta que el municipalisme ja no fa gràcia als grans partits i “comença a fer por”

El secretari general d’Ens Uneix, Jorge Rodríguez, defensa a El Palomar que el municipalisme ja no “fa gràcia” als partits tradicionals i reivindica el dret a competir amb igual dignitat. El president d’Unión Municipalista, David García, assegura que este espai supera ja les 60 alcaldies a la Comunitat Valenciana.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres semblants a l’any passat

L’Operació Pas de l’Estret ha superat els 458.000 passatgers i els 115.000 vehicles des del 15 de juny, amb un lleu descens respecte al mateix període de 2025 però amb un dispositiu que està funcionant amb fluïdesa als ports i a la frontera del Tarajal.