Més de 80 casos i quatre morts en una residència d’ancians de Benidorm a on ja s’havia administrat la vacuna

 

S’han registrat més de 80 casos positius de coronavirus en la residència d’ancians de Foietes de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), amb més de 65 residents i uns 20 treballadors. Però el fet sorprenent és que estes persones van ser vacundes el passat 4 de gener. I almenys quatre usuaris haurien perdut la vida a causa del virus.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els ancians es troben confinats alguns d’ells sense símptomes i uns sis usuaris han hagut de ser ingressats. 

 

Pel que pareix, alguns dies abans de la vacunació es van fer proves PCR a una gran part de residents per sospitar d’algun possible positiu i el resultat va ser negatiu. I és que, segons informa la gerent del departament, els positius van eixir dies després d’administrar la vacuna, per això s’han descartat els possibles vincles entre els dos fets. 

 

Algunes fonts asseguren que el brot ja estava actiu abans de l’arribada de les vacunes, però es va detectar amb posterioritat. A demés, recorden que l’efectivitat de la vacuna es majorar quan s’han injectat les dos dosis i no evita al 100% el contagi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes de 6.000 €/hectàrea per a replantar cultius permanents

La Generalitat llança una línia de 26,7 milions, a 6.000 euros per hectàrea, per a agricultors amb pèrdues per la DANA de 2024. Exigirà densitat mínima per cultiu i se suma a inversions en camins, canalitzacions i regadiu.

Activistes porten làpides en la plaça de bous de València per a denunciar el suport del Consell a la tauromàquia

Un centenar d'activistes de AnimaNaturalis i CAS ha protestat enfront de la plaça de bous de València amb làpides amb noms de bous morts. Han demanat la fi de les ajudes públiques i de les corregudes.

Corberán demana un València protagonista i avisa de l’empremta de Quique davant l’Alabés

Corberán va afrontar la visita de l'Alabés amb Quique en la banqueta subratllant la identitat del València. Busquen encadenar dos victòries; Beltrán és baixa i Saravia entra.

El València vol afermar la seua escalada davant un Alabés amb l’estrena de Quique a Mestalla

El València busca enllaçar la seua segona victòria per a prendre aire respecte al descens davant un Alabés que inicia etapa amb Quique Sánchez Flores. Les baixes i les possibles estrenes marquen un dol directe a Mestalla

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.