13.1 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Més de 80 casos i quatre morts en una residència d’ancians de Benidorm a on ja s’havia administrat la vacuna

 

S’han registrat més de 80 casos positius de coronavirus en la residència d’ancians de Foietes de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), amb més de 65 residents i uns 20 treballadors. Però el fet sorprenent és que estes persones van ser vacundes el passat 4 de gener. I almenys quatre usuaris haurien perdut la vida a causa del virus.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els ancians es troben confinats alguns d’ells sense símptomes i uns sis usuaris han hagut de ser ingressats. 

 

Pel que pareix, alguns dies abans de la vacunació es van fer proves PCR a una gran part de residents per sospitar d’algun possible positiu i el resultat va ser negatiu. I és que, segons informa la gerent del departament, els positius van eixir dies després d’administrar la vacuna, per això s’han descartat els possibles vincles entre els dos fets. 

 

Algunes fonts asseguren que el brot ja estava actiu abans de l’arribada de les vacunes, però es va detectar amb posterioritat. A demés, recorden que l’efectivitat de la vacuna es majorar quan s’han injectat les dos dosis i no evita al 100% el contagi.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.