Més de 80 casos i quatre morts en una residència d’ancians de Benidorm a on ja s’havia administrat la vacuna

 

S’han registrat més de 80 casos positius de coronavirus en la residència d’ancians de Foietes de Benidorm, en la Marina Baixa (Alacant), amb més de 65 residents i uns 20 treballadors. Però el fet sorprenent és que estes persones van ser vacundes el passat 4 de gener. I almenys quatre usuaris haurien perdut la vida a causa del virus.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els ancians es troben confinats alguns d’ells sense símptomes i uns sis usuaris han hagut de ser ingressats. 

 

Pel que pareix, alguns dies abans de la vacunació es van fer proves PCR a una gran part de residents per sospitar d’algun possible positiu i el resultat va ser negatiu. I és que, segons informa la gerent del departament, els positius van eixir dies després d’administrar la vacuna, per això s’han descartat els possibles vincles entre els dos fets. 

 

Algunes fonts asseguren que el brot ja estava actiu abans de l’arribada de les vacunes, però es va detectar amb posterioritat. A demés, recorden que l’efectivitat de la vacuna es majorar quan s’han injectat les dos dosis i no evita al 100% el contagi.

Últimes notícies

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.