Els ajuntaments arreu de Castelló han condemnat hui el crim masclista perpetrat este matí a Vinaròs amb minuts de silenci per mostrar la seua repulsa cap a este tipus d'actes masclistes. La Diputació ha celebrat un minut de silenci a les portes del Palau Provincial, on el president Javier Moliner ha declarat la seua condemna i repulsa per part de tot el Govern de la província contra «estos covards que emparats per una supremacia masclista intolerable exercixen la violència contra les dones». Els minuts de silenci s'han celebrat en altres ajuntaments en solidaritat amb les famílies. Com ja va informar este diari, el crim masclista s'ha perpetrat este matí quan l'exparella sentimental de la dona, de nacionalitat alemanya va dirigir-se a la casa i li va disparar amb una arma de foc en el cap, a continuació es va suïcidar ell amb la mateixa arma. Amb este crim, ja són 45 les dones assassinades en el que portem d'any a Espanya, i la sisena víctima en la Comunitat Valenciana. A més, el crim s'ha perpetrat en vísperes del Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra la Dona que es commemora el 25 de novembre.
Castelló i nombrosos ajuntaments condemnen l’assassinat masclista de Vinaròs
Últimes notícies
Esports
Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà
El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.
Social
Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola
Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.
Successos
Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat
Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.
Esports
Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte
Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.
Successos
La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta
La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.
Oratge
Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa
Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.
Successos
La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O
La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.
Esports
València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona
L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.







