Castelló i nombrosos ajuntaments condemnen l’assassinat masclista de Vinaròs

Els ajuntaments arreu de Castelló han condemnat hui el crim masclista perpetrat este matí a Vinaròs amb minuts de silenci per mostrar la seua repulsa cap a este tipus d'actes masclistes. La Diputació ha celebrat un minut de silenci a les portes del Palau Provincial, on el president Javier Moliner ha declarat la seua condemna i repulsa per part de tot el Govern de la província contra «estos covards que emparats per una supremacia masclista intolerable exercixen la violència contra les dones». Els minuts de silenci s'han celebrat en altres ajuntaments en solidaritat amb les famílies. Com ja va informar este diari, el crim masclista s'ha perpetrat este matí quan l'exparella sentimental de la dona, de nacionalitat alemanya va dirigir-se a la casa i li va disparar amb una arma de foc en el cap, a continuació es va suïcidar ell amb la mateixa arma. Amb este crim, ja són 45 les dones assassinades en el que portem d'any a Espanya, i la sisena víctima en la Comunitat Valenciana. A més, el crim s'ha perpetrat en vísperes del Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra la Dona que es commemora el 25 de novembre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.