Els ajuntaments arreu de Castelló han condemnat hui el crim masclista perpetrat este matí a Vinaròs amb minuts de silenci per mostrar la seua repulsa cap a este tipus d'actes masclistes. La Diputació ha celebrat un minut de silenci a les portes del Palau Provincial, on el president Javier Moliner ha declarat la seua condemna i repulsa per part de tot el Govern de la província contra «estos covards que emparats per una supremacia masclista intolerable exercixen la violència contra les dones». Els minuts de silenci s'han celebrat en altres ajuntaments en solidaritat amb les famílies. Com ja va informar este diari, el crim masclista s'ha perpetrat este matí quan l'exparella sentimental de la dona, de nacionalitat alemanya va dirigir-se a la casa i li va disparar amb una arma de foc en el cap, a continuació es va suïcidar ell amb la mateixa arma. Amb este crim, ja són 45 les dones assassinades en el que portem d'any a Espanya, i la sisena víctima en la Comunitat Valenciana. A més, el crim s'ha perpetrat en vísperes del Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra la Dona que es commemora el 25 de novembre.
1 minutde lectura
Castelló i nombrosos ajuntaments condemnen l’assassinat masclista de Vinaròs
Per València Diari
Últimes notícies
Esports
Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut
El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.
Economia
El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació
Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.
Esports
Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades
José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.
Comunitat Valenciana
Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud
El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.
Esports
Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret
L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.
Esports
El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens
El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.
Esports
Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial
El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.
Successos
Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O
Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.








