16.9 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Castelló i nombrosos ajuntaments condemnen l’assassinat masclista de Vinaròs

Els ajuntaments arreu de Castelló han condemnat hui el crim masclista perpetrat este matí a Vinaròs amb minuts de silenci per mostrar la seua repulsa cap a este tipus d'actes masclistes. La Diputació ha celebrat un minut de silenci a les portes del Palau Provincial, on el president Javier Moliner ha declarat la seua condemna i repulsa per part de tot el Govern de la província contra «estos covards que emparats per una supremacia masclista intolerable exercixen la violència contra les dones». Els minuts de silenci s'han celebrat en altres ajuntaments en solidaritat amb les famílies. Com ja va informar este diari, el crim masclista s'ha perpetrat este matí quan l'exparella sentimental de la dona, de nacionalitat alemanya va dirigir-se a la casa i li va disparar amb una arma de foc en el cap, a continuació es va suïcidar ell amb la mateixa arma. Amb este crim, ja són 45 les dones assassinades en el que portem d'any a Espanya, i la sisena víctima en la Comunitat Valenciana. A més, el crim s'ha perpetrat en vísperes del Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra la Dona que es commemora el 25 de novembre.

Últimes notícies

Presó per al segon detingut pel tiroteig mortal de Xirivella

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a un home de 65 anys pel tiroteig mortal ocorregut el 4 de setembre a Xirivella. És el pare del primer arrestat i els dos romanen investigats en una causa sota secret de sumari.

Controlat l’incendi en una nau industrial d’Alzira després de diversos desallotjaments preventius

El foc declarat en una nau sense activitat que emmagatzemava cartó i bidons va quedar controlat a les 22.32. Els bombers mantenen treballs amb quatre dotacions.

Camps s’oferix al PP per a ser candidat a la Generalitat i afirma que aconseguiria majoria absoluta

Camps ha presentat el seu equip de campanya i ha defés que la seua proposta és realista: s'ha oferit per a liderar el PPCV i aspirar a la Presidència amb majoria absoluta. Ha demanat un congrés urgent i massiu per a triar candidatura i reactivar la militància.

Metges exigixen atenció de qualitat en la tercera jornada de vaga en la Comunitat Valenciana

Metges de la Comunitat Valenciana s'han concentrat en la tercera jornada de vaga per a exigir menys sobrecàrrega i més mitjans. Sanitat i sindicats han fixat una nova reunió el 17 de desembre mentres discrepen sobre el seguiment.

El Nou Mestalla tindrà seients més grans i amb més espai entre aficionats

El València ha triat a Daplast com a proveïdor de butaques del Nou Mestalla. Les noves places seran més àmplies, amb major separació lateral i passadissos més amples.

Del Moral dirigix la sessió del Llevant, encara sense els quatre lesionats

El Llevant va tornar al treball per a preparar el partit del diumenge davant el Vila-real. Dela, Matías Moreno, Espí i Pablo Martínez no van completar la sessió i Del Moral parlarà el dissabte a les 12.30.

Copete i Diakhaby completen l’entrenament amb el València i apunten al Metropolità

Els centrals Copete i Diakhaby van completar la sessió del dijous amb el València abans de visitar a l'Atlètic. Corberán valora defensa de cinc per la baixa de Tárrega.

El Vila-real iguala la seua pitjor ratxa europea sense guanyar i frega l’eliminació en Champions

Derrota 2-3 davant el Copenhaguen que deixa a l'equip amb opcions mínimes i firma sis partits sense guanyar a Europa, la seua pitjor seqüència històrica igualada. L'equip talla una sequera de 317 minuts sense marcar, insuficient per a canviar la dinàmica.