Els ajuntaments arreu de Castelló han condemnat hui el crim masclista perpetrat este matí a Vinaròs amb minuts de silenci per mostrar la seua repulsa cap a este tipus d'actes masclistes. La Diputació ha celebrat un minut de silenci a les portes del Palau Provincial, on el president Javier Moliner ha declarat la seua condemna i repulsa per part de tot el Govern de la província contra «estos covards que emparats per una supremacia masclista intolerable exercixen la violència contra les dones». Els minuts de silenci s'han celebrat en altres ajuntaments en solidaritat amb les famílies. Com ja va informar este diari, el crim masclista s'ha perpetrat este matí quan l'exparella sentimental de la dona, de nacionalitat alemanya va dirigir-se a la casa i li va disparar amb una arma de foc en el cap, a continuació es va suïcidar ell amb la mateixa arma. Amb este crim, ja són 45 les dones assassinades en el que portem d'any a Espanya, i la sisena víctima en la Comunitat Valenciana. A més, el crim s'ha perpetrat en vísperes del Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra la Dona que es commemora el 25 de novembre.
Anuncios
1 minutde lectura
Castelló i nombrosos ajuntaments condemnen l’assassinat masclista de Vinaròs
Per València Diari
Anuncios
Últimes notícies
Salut
Sanitat envia al Centre Nacional de Microbiologia la mostra de la pacient en estudi per hantavirus a Alacant
Sanitat ha remés al Centre Nacional de Microbiologia la mostra d'una dona de 32 anys ingressada en aïllament a l'Hospital de Sant Joan d'Alacant després de volar amb una passatgera morta per hantavirus.
Oratge
Dissabte de ruixats forts i possible graníssol a la província d’Alacant
La Comunitat Valenciana afronta un dissabte molt nuvolós, amb ruixats localment forts i tempestes, sense descartar graníssol menut en punts d'Alacant, i temperatures mínimes en ascens.
Cultura
Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música
Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.
Esports
El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic
El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.
Esports
Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos
València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.
Salut
Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer
Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.
Esports
Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa
El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.
Salut
Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya
Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.
Anuncios







