Els ajuntaments arreu de Castelló han condemnat hui el crim masclista perpetrat este matí a Vinaròs amb minuts de silenci per mostrar la seua repulsa cap a este tipus d'actes masclistes. La Diputació ha celebrat un minut de silenci a les portes del Palau Provincial, on el president Javier Moliner ha declarat la seua condemna i repulsa per part de tot el Govern de la província contra «estos covards que emparats per una supremacia masclista intolerable exercixen la violència contra les dones». Els minuts de silenci s'han celebrat en altres ajuntaments en solidaritat amb les famílies. Com ja va informar este diari, el crim masclista s'ha perpetrat este matí quan l'exparella sentimental de la dona, de nacionalitat alemanya va dirigir-se a la casa i li va disparar amb una arma de foc en el cap, a continuació es va suïcidar ell amb la mateixa arma. Amb este crim, ja són 45 les dones assassinades en el que portem d'any a Espanya, i la sisena víctima en la Comunitat Valenciana. A més, el crim s'ha perpetrat en vísperes del Dia Internacional de l'Eliminació de la Violència contra la Dona que es commemora el 25 de novembre.
Castelló i nombrosos ajuntaments condemnen l’assassinat masclista de Vinaròs
Últimes notícies
Local
Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març
El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.
Oratge
La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral
Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.
Economia
Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus
La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.
Economia
Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques
La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.
Esports
De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket
L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.
Esports
Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket
Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.
Esports
Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket
La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.
Esports
Del somni a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket
L’eixida de Pedro Martínez cap al Real Madrid tanca una segona etapa al Valencia Basket marcada, com la primera, per l’eufòria inicial, els títols i una ruptura controvertida amb el club i l’afició.







