Desmantellen un punt de venda de droga dins d’un domicili a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 40 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de contra la salut pública, després de desmantellar un punt de venda de droga a l’interior del seu domicili, en el qual pel que sembla el sospitós distribuïa la substancia estupefaent a terceres persones, entre elles algunes menors d’edat.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tindre coneixement sobre la possible existència d’un punt negre de venda de substància estupefaent en el domicili d’un home. Després de realitzar les indagacions, els policies van comprovar que fins a l’habitatge acudien joves que pel que sembla després d’adquirir la droga, abandonaven ràpidament el lloc.

 

Durant l’operatiu policial, els investigadors van observar que alguns dels compradors eren menors d’edat, identificant a un d’ells que va ser entregat als seus pares. Per tals fets, els investigadors van realitzar el registre de la casa, que va permetre de manera voluntària l’habitant.

 

Ja a l’interior del domicili, els agents van localitzar una trentena de plantes de marihuana, a més de més de 600 grams en cabdells; també van intervindre 100 grams de pel que sembla haixix, 2.000 euros en efectiu, tres bàscules de precisió; entre altres efectes usats per al cultiu, il·luminació i ventilació de les plantes. Per tals fets, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L‘arrestat ha passat a disposició judicial. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.

Denuncien a un coordinador de seguretat per no auxiliar a un vigilant amb símptomes d’infart en FGV

Alternativa Sindical denúncia a un coordinador de seguretat d'FGV per una presumpta omision de socors a un vigilant que sufria sintomas d'infart en el lloc de comandament de València.

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.