Desmantellen un punt de venda de droga dins d’un domicili a Gandia

Agents de la Policia Nacional han detingut a Gandia (València) a un home de 40 anys d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte de contra la salut pública, després de desmantellar un punt de venda de droga a l’interior del seu domicili, en el qual pel que sembla el sospitós distribuïa la substancia estupefaent a terceres persones, entre elles algunes menors d’edat.

 

Les investigacions es van iniciar quan els agents van tindre coneixement sobre la possible existència d’un punt negre de venda de substància estupefaent en el domicili d’un home. Després de realitzar les indagacions, els policies van comprovar que fins a l’habitatge acudien joves que pel que sembla després d’adquirir la droga, abandonaven ràpidament el lloc.

 

Durant l’operatiu policial, els investigadors van observar que alguns dels compradors eren menors d’edat, identificant a un d’ells que va ser entregat als seus pares. Per tals fets, els investigadors van realitzar el registre de la casa, que va permetre de manera voluntària l’habitant.

 

Ja a l’interior del domicili, els agents van localitzar una trentena de plantes de marihuana, a més de més de 600 grams en cabdells; també van intervindre 100 grams de pel que sembla haixix, 2.000 euros en efectiu, tres bàscules de precisió; entre altres efectes usats per al cultiu, il·luminació i ventilació de les plantes. Per tals fets, els agents han detingut a l’home com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. L‘arrestat ha passat a disposició judicial. 

Anuncios

Últimes notícies

Detingut a Alginet per una onada d’estirades a ancianes a Benifaió i Carlet

Un home de 44 anys ha sigut detingut a Alginet acusat d'almenys cinc robatoris amb violència a ancianes a Benifaió i Carlet, a més de diversos robatoris en vehicles durant les Falles.

El Suprem encara l’última sessió del juí a Ábalos, Koldo García i Aldama per presumpta corrupció

El Tribunal Suprem celebra la catorzena i previsiblement última sessió del juí per presumpta corrupció a José Luis Ábalos, la seua exasesor Koldo García i l'empresari Víctor de Aldama, centrada en els informes finals d'acusacions i defenses.

Baixen les temperatures i s’esperen ruixats a l’interior de la Comunitat Valenciana este dimecres

Este dimecres descendixen les temperatures en la Comunitat Valenciana i es preveuen ruixats febles, puntualment moderats amb tempesta a l'interior del terç nord, a més de canvis en el vent i l'estat de la mar.

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió provoca retards als trens de rodalia i mitjana distància

Un robatori de cable entre Algemesí i Benifaió està provocant retards de fins a 18 minuts en trens de rodalia i mitjana distància, que només poden circular per una via en este tram.

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.