Cau una banda internacional de tràfic de drogues que operava des d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional i de les Policies d’Holanda i Bèlgica, baix la coordinació d’EUROJUST, han detingut a 16 persones, d’edats compreses entre els 25 i els 68 anys, en una acció internacional contra una xarxa delictiva presumptament dedicada al tràfic de drogues.

 

Els arrestats introduïen, a través de ports espanyols, cocaïna camuflada en contenidors de fruita i la distribuïen en diferents països d’Europa, principalment en Holanda. L’operació s’ha fet de manera simultània en diferents localitats d’Espanya, Països Baixos, Bèlgica, Hongria i Eslovàquia, a on s’han intervingut estupefaents, armes de foc i diners en efectiu.

 

En Espanya s’han practicat 17 registres en cases i locals de negoci o seus socials vinculats amb l’organització en Alacant i en les localitats malaguenyes de Mijas, Benalmàdena i Torremolinos. En l’operatiu, els agents han decomissat 70.000 euros en efectiu i joies per valor de 400.000 euros, a demés de 22 cotxes, tres motocicletes i una embarcació valorats en 3.600.000 euros. També han sigut intervingudes 5 armes curtes simulades, diferents carregadors i un jupetí balístic.

 

La titular del Jutjat Central d’Instrucció 3, que investiga en secret esta causa des de 2017 a instàncies de la Fiscalia Antidroga, atribuïx als arrestats, la majoria de nacionalitat holandesa, delictes de tràfic de drogues i blanqueig de capitals en el si d’organització criminal. La investigació es troba oberta i no es descarten noves detencions ni confiscacions.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig