Una dona ha caigut des d'un pont situat a l'entrada del terme municipal d'Azuébar, a l'Alt Palància, en direcció a Soneja. La dona s'ha precipitat des d'una altura d'uns cinc metres de manera accidental, segons sembla i ha resultat ferida. S'ha alertat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l'accident una dotació de bombers del parc de l'Alt Palància que van desplaçar la ferida fins a una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que s'havia traslladat també. La dona, de 35 anys, es trobava conscient durant la caiguda i va ser ingressada en l'hospital de Sagunt amb pronòstic reservat. Segons s'ha informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l'avís es va rebre al voltant de les 21.30 hores, quan una persona que passava pel lloc, va alertar de l'accident en vore la dona a terra. La Guàrdia Civil, que també es va mobilitzar, no ha pogut esclarir encara la causa de la caiguda, sobre la qual han iniciat una investigació.
Últimes notícies
Esports
2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga
Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.
Esports
Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca
Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.
Esports
Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)
Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.
Successos
Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca
Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.
Oratge
Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h
Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.
Política
Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional
El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.
Successos
La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar
Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.
Esports
El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa
El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.



