16.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Cau una dona per un pont a una altura de cinc metres en Azuébar, a l’Alt Palància

Una dona ha caigut des d'un pont situat a l'entrada del terme municipal d'Azuébar, a l'Alt Palància, en direcció a Soneja. La dona s'ha precipitat des d'una altura d'uns cinc metres de manera accidental, segons sembla i ha resultat ferida. S'ha alertat a Emergències que ha desplaçat fins al lloc de l'accident una dotació de bombers del parc de l'Alt Palància que van desplaçar la ferida fins a una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) que s'havia traslladat també. La dona, de 35 anys, es trobava conscient durant la caiguda i va ser ingressada en l'hospital de Sagunt amb pronòstic reservat. Segons s'ha informat des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló, l'avís es va rebre al voltant de les 21.30 hores, quan una persona que passava pel lloc, va alertar de l'accident en vore la dona a terra. La Guàrdia Civil, que també es va mobilitzar, no ha pogut esclarir encara la causa de la caiguda, sobre la qual han iniciat una investigació.

Últimes notícies

Camarero demana defendre a Europa el taulell de Castelló per a protegir l’ocupació

Susana Camarero ha reclamat al Govern que s'alie amb Castelló i defenga a Europa al sector tauleller davant la directiva d'emissions, pel seu impacte en costos, competitivitat i ocupació.

El PSOE tanca files amb Puente i defén una gestió rigorosa després de l’accident de Adamuz

El PSOE ha recolzat l'actuació d'Óscar Puente després de l'accident de Adamuz i la situació de Rodalies, reivindicant transparència, dades i atenció a les víctimes.

La Generalitat retira més de 840 tones d’enderrocs a Xirivella i dona per finalitzat el pla de suport

La Generalitat ha culminat la retirada de més de 840 tones de restes a Xirivella i tanca la fase de suport per a la gestió de residus de les riuades. L'actuació ha suposat 125.000 euros dins d'un pla que aconseguix a 19 municipis.

El PP acusa a Morant d’ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV

El PP ha acusat a Diana Morant de tindre un problema d'ego i imposició per la seua falta de lideratge en el PSPV i ha defés l'agenda institucional de Pérez Llorca. Els populars han subratllat que la líder socialista no és diputada autonòmica i han condicionat la seua valoració de les 26 propostes del PSPV al fet que incloguen un fons d'anivellament i avanços en el 'finançament just'.

El detingut per la mort d’un menor a Sueca passarà el dimarts a disposició judicial

L'home de 48 anys que es va entregar i va confessar l'homicidi d'un menor de 13 anys a Sueca passarà a disposició judicial el dimarts. L'autòpsia i el suport emocional en l'institut centren la resposta institucional.

La Diputació de València reclama un calendari per a transferir l’Hospital General a la Generalitat

Vicent Mompó ha demanat fixar terminis i crear una comissió mixta per a integrar l'Hospital General en la xarxa autonòmica. També ha defés mesures per a la llengua i la pilota i ha anomenat a la coordinació institucional.

El PSPV oferirà a Pérez Llorca 26 mesures urgents en finançament, educació i vivenda

El PSPV-PSOE presentarà a Juanfran Pérez Llorca un paquet de 26 propostes urgents que abasten reformes institucionals, finançament, educació, vivenda i sanitat.

L’estand valencià en Fitur supera 100.000 visites en cap de setmana i suma 206.796 en total

Més de 100.000 persones han passat per l'estand de la Comunitat Valenciana durant el cap de setmana en Fitur. En els cinc dies del certamen s'han registrat 206.796 visites, amb rècord de reunions i alta interacció digital.