Cau la nòria de la platja de Gandia per les fortes ratxes de vent

 

Les fortes ratxes de vent, que van aconseguir els 75 quilòmetres per hora a la comarca de la Safor (València), van tombar aquest diumenge la nòria de la fira de la ciutat de Gandia, provocant dos ferits lleus que van ser traslladats a l’hospital.

 

Fons municipals de Gandia han informat que la primera persona ferida és un home que va rebre un colp d’un objecte que es va enlairar dins de Gandilàndia per la rebentada. La segona, una dona que hi estava fora i va ser impactada per un cartell que s’havia envolat. 

 

Fonts del Consorci Provincial de Bombers han explicat que aquest és un dels molts incidents que el vent ha provocat en la zona, on aquest cap de setmana també han atés la caiguda d’un arbre i un cartell, entre altres avisos.

 

La caiguda de la nòria, situada en la zona recreativa Gandilandia de la citada localitat, va tindre lloc a les 18.30 hores i fins al lloc dels fets es va desplaçar una dotació i un vehicle de comandament, que van acordonar la zona. El recinte firal estava tancat en el moment de l’accident, però tenia previst obrir les portes a les 19.00 hores. A hores d’ara, el consistori encara avalua els danys materials.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.