Anuncios

Cau la nòria de la platja de Gandia per les fortes ratxes de vent

 

Les fortes ratxes de vent, que van aconseguir els 75 quilòmetres per hora a la comarca de la Safor (València), van tombar aquest diumenge la nòria de la fira de la ciutat de Gandia, provocant dos ferits lleus que van ser traslladats a l’hospital.

 

Fons municipals de Gandia han informat que la primera persona ferida és un home que va rebre un colp d’un objecte que es va enlairar dins de Gandilàndia per la rebentada. La segona, una dona que hi estava fora i va ser impactada per un cartell que s’havia envolat. 

Anuncios

 

Fonts del Consorci Provincial de Bombers han explicat que aquest és un dels molts incidents que el vent ha provocat en la zona, on aquest cap de setmana també han atés la caiguda d’un arbre i un cartell, entre altres avisos.

 

La caiguda de la nòria, situada en la zona recreativa Gandilandia de la citada localitat, va tindre lloc a les 18.30 hores i fins al lloc dels fets es va desplaçar una dotació i un vehicle de comandament, que van acordonar la zona. El recinte firal estava tancat en el moment de l’accident, però tenia previst obrir les portes a les 19.00 hores. A hores d’ara, el consistori encara avalua els danys materials.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.
Anuncios