Cau la nòria de la platja de Gandia per les fortes ratxes de vent

 

Les fortes ratxes de vent, que van aconseguir els 75 quilòmetres per hora a la comarca de la Safor (València), van tombar aquest diumenge la nòria de la fira de la ciutat de Gandia, provocant dos ferits lleus que van ser traslladats a l’hospital.

 

Fons municipals de Gandia han informat que la primera persona ferida és un home que va rebre un colp d’un objecte que es va enlairar dins de Gandilàndia per la rebentada. La segona, una dona que hi estava fora i va ser impactada per un cartell que s’havia envolat. 

 

Fonts del Consorci Provincial de Bombers han explicat que aquest és un dels molts incidents que el vent ha provocat en la zona, on aquest cap de setmana també han atés la caiguda d’un arbre i un cartell, entre altres avisos.

 

La caiguda de la nòria, situada en la zona recreativa Gandilandia de la citada localitat, va tindre lloc a les 18.30 hores i fins al lloc dels fets es va desplaçar una dotació i un vehicle de comandament, que van acordonar la zona. El recinte firal estava tancat en el moment de l’accident, però tenia previst obrir les portes a les 19.00 hores. A hores d’ara, el consistori encara avalua els danys materials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ábalos s’enfronta hui a les acusacions de Aldama en la recta final del juí de les màscares

El juí a José Luis Ábalos pels presumptes tripijocs en contractes de màscares entra en la seua fase decisiva amb la declaració de l'exministre, que respondrà a les greus acusacions del comisionista Víctor de Aldama.

Més calor i risc de tempestes en l’inici de maig en la Comunitat Valenciana

La primera setmana completa de maig arriba a la Comunitat Valenciana amb un notable repunt de les màximes, fins a 27 graus en el centre, i risc de ruixats tempestuosos a l'interior.

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.