Cau la nòria de la platja de Gandia per les fortes ratxes de vent

 

Les fortes ratxes de vent, que van aconseguir els 75 quilòmetres per hora a la comarca de la Safor (València), van tombar aquest diumenge la nòria de la fira de la ciutat de Gandia, provocant dos ferits lleus que van ser traslladats a l’hospital.

 

Fons municipals de Gandia han informat que la primera persona ferida és un home que va rebre un colp d’un objecte que es va enlairar dins de Gandilàndia per la rebentada. La segona, una dona que hi estava fora i va ser impactada per un cartell que s’havia envolat. 

 

Fonts del Consorci Provincial de Bombers han explicat que aquest és un dels molts incidents que el vent ha provocat en la zona, on aquest cap de setmana també han atés la caiguda d’un arbre i un cartell, entre altres avisos.

 

La caiguda de la nòria, situada en la zona recreativa Gandilandia de la citada localitat, va tindre lloc a les 18.30 hores i fins al lloc dels fets es va desplaçar una dotació i un vehicle de comandament, que van acordonar la zona. El recinte firal estava tancat en el moment de l’accident, però tenia previst obrir les portes a les 19.00 hores. A hores d’ara, el consistori encara avalua els danys materials.

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU