Cau a un pou de sa casa que no sabia que existia en Ibi

Pozo ciego

Cau a un pou de sa casa que no sabia que existia | València Diari

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant van rescatar este passat diumenge a una dona que havia caigut en un pou situat en el pati de sa casa en Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant).

 

Pel que pareix, l’avís el va donar el seu marit al 112 cap a les 9.23 hores del diumenge. Efectius de la Policia Local, Guàrdia Civil, sanitaris i bombers es van traslladar fins al lloc. L’home va explicar que la seua dona estava dins d’un pou en un pati interior, que desconeixia com havia passat la caiguda i que, a més, la família desconeixia l’existència del pou.

 

Els bombers del parc de Cocentaina van posar en marxa un operatiu de rescat amb escales especials per a traure a la ferida, que es trobava en un espai a uns quatre metres de profunditat i 1,2 metres de diàmetre. La dona va ser rescatada a les 10.23 hores i traslladada a l’hospital d’Alcoi amb algunes ferides i dolors en diferents parts del cos.

 

Els actuals propietaris desconeixien que existira este pou en el lloc, usat antigament en les cases i que amb el pas dels anys podria haver perdut consistència el material que es va usar per a tapar-lo. Els bombers van sanejar la zona, que ha quedat precintada, fins que es farà la seua reparació i assegurament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Reuvers confia en rematar la Lliga Endesa en el quart partit al Palau

L’ala-pivot del Valencia Basket Nate Reuvers assegura que l’equip arriba al quart partit de la final de la Lliga Endesa amb bones sensacions i amb la intenció de sentenciar el títol al Palau Blaugrana, sense esperar un cinqué duel al Roig Arena.

Dos menors rescatats d’una vivenda en flames a Borriana

Dos menors han sigut rescatats hui d’una vivenda unifamiliar de tres plantes a Borriana després que s’haja declarat un incendi al forat de l’escala. Han eixit il·lesos gràcies a la intervenció de la Guàrdia Civil, la Policia Local i els Bombers de Castelló.

Nit de Sant Joan 2026 a la Comunitat: una de les més càlides des que hi ha registres

La Nit de Sant Joan de 2026 a la Comunitat Valenciana serà la segona més càlida registrada, amb calor nocturn excepcional, mínimes de fins a 24 graus i sense pluja prevista.

Localitzen mort un home dins dun cotxe en un centre comercial de Xàtiva

La Policia Nacional ha obert una investigació després de trobar el cadàver dun home de 52 anys, sense signes aparents de violència, dins dun cotxe estacionat en un centre comercial de Xàtiva.

Bernabé retreu la corrupció del PP valencià en plena polèmica pel cas Ábalos

Pilar Bernabé ha recordat que en la Comunitat Valenciana hi ha 185 condemnats per corrupció del PP i ha criticat que molts continuen ocupant càrrecs, en resposta a preguntes sobre la sentència contra José Luis Ábalos.

Nous vols directes d’estiu entre Castelló i Palma amb Air Nostrum

Air Nostrum recupera des del 17 de juliol la connexió directa d’estiu entre Castelló i Palma amb dos vols setmanals i preus a partir de 37 euros per trajecte.

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.