9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Cau a un pou de sa casa que no sabia que existia en Ibi

Pozo ciego

Cau a un pou de sa casa que no sabia que existia | València Diari

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant van rescatar este passat diumenge a una dona que havia caigut en un pou situat en el pati de sa casa en Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant).

 

Pel que pareix, l’avís el va donar el seu marit al 112 cap a les 9.23 hores del diumenge. Efectius de la Policia Local, Guàrdia Civil, sanitaris i bombers es van traslladar fins al lloc. L’home va explicar que la seua dona estava dins d’un pou en un pati interior, que desconeixia com havia passat la caiguda i que, a més, la família desconeixia l’existència del pou.

 

Els bombers del parc de Cocentaina van posar en marxa un operatiu de rescat amb escales especials per a traure a la ferida, que es trobava en un espai a uns quatre metres de profunditat i 1,2 metres de diàmetre. La dona va ser rescatada a les 10.23 hores i traslladada a l’hospital d’Alcoi amb algunes ferides i dolors en diferents parts del cos.

 

Els actuals propietaris desconeixien que existira este pou en el lloc, usat antigament en les cases i que amb el pas dels anys podria haver perdut consistència el material que es va usar per a tapar-lo. Els bombers van sanejar la zona, que ha quedat precintada, fins que es farà la seua reparació i assegurament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.