Cau a un pou de sa casa que no sabia que existia en Ibi

Pozo ciego

Cau a un pou de sa casa que no sabia que existia | València Diari

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant van rescatar este passat diumenge a una dona que havia caigut en un pou situat en el pati de sa casa en Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant).

 

Pel que pareix, l’avís el va donar el seu marit al 112 cap a les 9.23 hores del diumenge. Efectius de la Policia Local, Guàrdia Civil, sanitaris i bombers es van traslladar fins al lloc. L’home va explicar que la seua dona estava dins d’un pou en un pati interior, que desconeixia com havia passat la caiguda i que, a més, la família desconeixia l’existència del pou.

 

Els bombers del parc de Cocentaina van posar en marxa un operatiu de rescat amb escales especials per a traure a la ferida, que es trobava en un espai a uns quatre metres de profunditat i 1,2 metres de diàmetre. La dona va ser rescatada a les 10.23 hores i traslladada a l’hospital d’Alcoi amb algunes ferides i dolors en diferents parts del cos.

 

Els actuals propietaris desconeixien que existira este pou en el lloc, usat antigament en les cases i que amb el pas dels anys podria haver perdut consistència el material que es va usar per a tapar-lo. Els bombers van sanejar la zona, que ha quedat precintada, fins que es farà la seua reparació i assegurament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.