11.6 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Cau a un pou de sa casa que no sabia que existia en Ibi

Pozo ciego

Cau a un pou de sa casa que no sabia que existia | València Diari

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant van rescatar este passat diumenge a una dona que havia caigut en un pou situat en el pati de sa casa en Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant).

 

Pel que pareix, l’avís el va donar el seu marit al 112 cap a les 9.23 hores del diumenge. Efectius de la Policia Local, Guàrdia Civil, sanitaris i bombers es van traslladar fins al lloc. L’home va explicar que la seua dona estava dins d’un pou en un pati interior, que desconeixia com havia passat la caiguda i que, a més, la família desconeixia l’existència del pou.

 

Els bombers del parc de Cocentaina van posar en marxa un operatiu de rescat amb escales especials per a traure a la ferida, que es trobava en un espai a uns quatre metres de profunditat i 1,2 metres de diàmetre. La dona va ser rescatada a les 10.23 hores i traslladada a l’hospital d’Alcoi amb algunes ferides i dolors en diferents parts del cos.

 

Els actuals propietaris desconeixien que existira este pou en el lloc, usat antigament en les cases i que amb el pas dels anys podria haver perdut consistència el material que es va usar per a tapar-lo. Els bombers van sanejar la zona, que ha quedat precintada, fins que es farà la seua reparació i assegurament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.