11.6 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Cau a un pou de sa casa que no sabia que existia en Ibi

Pozo ciego

Cau a un pou de sa casa que no sabia que existia | València Diari

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant van rescatar este passat diumenge a una dona que havia caigut en un pou situat en el pati de sa casa en Ibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant).

 

Pel que pareix, l’avís el va donar el seu marit al 112 cap a les 9.23 hores del diumenge. Efectius de la Policia Local, Guàrdia Civil, sanitaris i bombers es van traslladar fins al lloc. L’home va explicar que la seua dona estava dins d’un pou en un pati interior, que desconeixia com havia passat la caiguda i que, a més, la família desconeixia l’existència del pou.

 

Els bombers del parc de Cocentaina van posar en marxa un operatiu de rescat amb escales especials per a traure a la ferida, que es trobava en un espai a uns quatre metres de profunditat i 1,2 metres de diàmetre. La dona va ser rescatada a les 10.23 hores i traslladada a l’hospital d’Alcoi amb algunes ferides i dolors en diferents parts del cos.

 

Els actuals propietaris desconeixien que existira este pou en el lloc, usat antigament en les cases i que amb el pas dels anys podria haver perdut consistència el material que es va usar per a tapar-lo. Els bombers van sanejar la zona, que ha quedat precintada, fins que es farà la seua reparació i assegurament.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.