Cauen dos bandes criminals que traficaven droga en localitats valencianes

 

Agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Alfafar, en l’Horta (València), en el marc de l’operació ‘HEVANSA’, han procedit a la detenció de 10 persones integrants d’una organització criminal dedicada al tràfic de drogues, principalment de cocaïna i altres substàncies com la metamfetamina. 

 

Igualment, s’ha fet una important investigació patrimonial dels objectius de l’operació, conseguint determinar múltiples actius econòmics fruits de l’activitat delictiva. Als detinguts de l’operació, se’ls ha pogut imputar el delicte de blanqueig de capitals.

 

Durant l’explotació de l’operació ‘HEVANSA’, durant els dies del 17 fins al 20 de març, s‘han fet 4 entrades i registres judicials en cases i 3 registres més en trasters i garatges, procedint a la detenció de 10 persones pertanyents a les organitzacions criminals.

 

Les investigacions van començar octubre

Els investigadors van començar les perquisicions a l’octubre de 2020, en relació a la venda de drogues d’una persona amb residència en Massanassa, en l’Horta. A causa de les investigacions es va obtindre un patrimoni indiciari que ha permés el descobriment dels delictes per part d’este i altres venedors, i el descobriment d’una persona que formava part de l’escaló superior de l’organització i que la dirigia.

 

Durant el transcurs de l’operació s’han confiscat més de 350 grams de cocaïna de gran puresa, amb un valor superior als 25.000 euros, 50 grams de Metamfetamines, Cànnabis, MDMA-Extasis, un revòlver amb munició, una escopeta d’aire comprimit, matxets de gran grandària, 1 vehicle i més de 2.500 euros en metàl·lic.

 

En les cases on s’han fet els registres s’han localitzat, a més tots els mitjans necessaris per a la venda de substàncies a la menuda, entre altres, cables de precinte i bàscules de precisió. En l’explotació de l’operació, van participar un total de 60 agents de la Guàrdia Civil coordinats des del Lloc Principal de la Guàrdia Civil d’Alfafar-Catarroja, pertanyents a eixa mateixa Unitat, al Grup de Reserva i Seguretat GRS3 de València, a la USECIC de València, a la USECIA de Paiporta i al Servei Cinològic de València amb la intervenció d’un gos de detecció de drogues.

 

L’Operació s’ha saldat amb la total desarticulació de l’organització criminal que operava en localitats de la província de València, en la venda i distribució de substàncies estupefaents. Els detinguts són 7 hòmens i 3 dones d’edats compreses entre 36 i 56 anys. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Catarroja. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.

Munilla equipara avortament i guerra i acusa la política de calcigar l’ètica

El bisbe d'Orihuela-Alacant, José Ignacio Munilla, equipara la condemna moral de l'avortament i de la guerra i critica que es pretenga blindar l'avortament en la Constitució en un context que definix com de politica que calciga l'ètica.