Cauen dos bandes criminals que traficaven droga en localitats valencianes

 

Agents de l’Àrea d’Investigació de la Guàrdia Civil d’Alfafar, en l’Horta (València), en el marc de l’operació ‘HEVANSA’, han procedit a la detenció de 10 persones integrants d’una organització criminal dedicada al tràfic de drogues, principalment de cocaïna i altres substàncies com la metamfetamina. 

 

Igualment, s’ha fet una important investigació patrimonial dels objectius de l’operació, conseguint determinar múltiples actius econòmics fruits de l’activitat delictiva. Als detinguts de l’operació, se’ls ha pogut imputar el delicte de blanqueig de capitals.

 

Durant l’explotació de l’operació ‘HEVANSA’, durant els dies del 17 fins al 20 de març, s‘han fet 4 entrades i registres judicials en cases i 3 registres més en trasters i garatges, procedint a la detenció de 10 persones pertanyents a les organitzacions criminals.

 

Les investigacions van començar octubre

Els investigadors van començar les perquisicions a l’octubre de 2020, en relació a la venda de drogues d’una persona amb residència en Massanassa, en l’Horta. A causa de les investigacions es va obtindre un patrimoni indiciari que ha permés el descobriment dels delictes per part d’este i altres venedors, i el descobriment d’una persona que formava part de l’escaló superior de l’organització i que la dirigia.

 

Durant el transcurs de l’operació s’han confiscat més de 350 grams de cocaïna de gran puresa, amb un valor superior als 25.000 euros, 50 grams de Metamfetamines, Cànnabis, MDMA-Extasis, un revòlver amb munició, una escopeta d’aire comprimit, matxets de gran grandària, 1 vehicle i més de 2.500 euros en metàl·lic.

 

En les cases on s’han fet els registres s’han localitzat, a més tots els mitjans necessaris per a la venda de substàncies a la menuda, entre altres, cables de precinte i bàscules de precisió. En l’explotació de l’operació, van participar un total de 60 agents de la Guàrdia Civil coordinats des del Lloc Principal de la Guàrdia Civil d’Alfafar-Catarroja, pertanyents a eixa mateixa Unitat, al Grup de Reserva i Seguretat GRS3 de València, a la USECIC de València, a la USECIA de Paiporta i al Servei Cinològic de València amb la intervenció d’un gos de detecció de drogues.

 

L’Operació s’ha saldat amb la total desarticulació de l’organització criminal que operava en localitats de la província de València, en la venda i distribució de substàncies estupefaents. Els detinguts són 7 hòmens i 3 dones d’edats compreses entre 36 i 56 anys. Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció número 4 de Catarroja. 

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.