La desgarradora imatge de dos cavalls a punt d’ofegar-se en Algemesí per les fortes pluges

 

Les pluges torrencials que començaren esta passada nit afecten a tot el territori valencià i estan deixant imàtgens molt impactants. El temps en València està deixant precipitacions de més de 200 litres per metre quadrat en algunes zones del territori.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la comarca de la Ribera (València), ha sigut la més afectada per les pluges i part de les imàtgens més impactants d’inundacions de carrers i carreteres i danys en el camp valencià s’estan produint en les localitats d’esta zona.

 

Una de les imàtgens que més ha impactat han sigut gravades per RadioTelevisió Espanyola (RTVE). Este mitjà ha gravat com dos cavalls estaven a punt d’ofegarse en el riu Magro, en la localitat d’Algemesí

 

En el vídeo es pot vore com dos cavalls blancs lluiten contra la gran corrent d’aigua que recorre el cabal del riu. Ràpidament, els veïns han donat avis a la Policia Local. A hores d’ara, les autoritats han confirmat que els dos cavalls han sigut rescatats en bon estat. 

 

Últimes notícies

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.

Nova marxa a Paiporta contra Mazón per la gestió de la DANA del 2024

Entitats socials i associacions de víctimes han convocat el 28 de juny una nova manifestació a Paiporta, considerada zona zero de la DANA del 29 d’octubre de 2024, per a exigir responsabilitats a Carlos Mazón.

Les crítiques del PP a Zapatero després de la imputació de les seues filles pel cas Plus Ultra

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha assegurat a Alacant que la imputació de les filles de José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus Ultra el retrata com a persona i polític, i ha vinculat també Pedro Sánchez amb la suposada trama de comissions.

Tellado demana ajornar el congrés del PPCV i prioritzar la gestió de la Generalitat

El secretari general del PP, Miguel Tellado, ha remarcat a Alacant que el congrés del PPCV continua sense data perquè considera que ara s'ha de prioritzar la gestió del Govern de la Generalitat.

La cinquena setmana de vaga mèdica tanca amb xifres enfrontades a la Comunitat Valenciana

La cinquena setmana de vaga de metges i facultatius en la sanitat pública valenciana acaba amb un seguiment del 80 % segons el sindicat mèdic CESM CV i del 7,47 % segons la Conselleria de Sanitat, amb talls de trànsit davant hospitals de València i concentracions en centres d’Alacant.