La desgarradora imatge de dos cavalls a punt d’ofegar-se en Algemesí per les fortes pluges

 

Les pluges torrencials que començaren esta passada nit afecten a tot el territori valencià i estan deixant imàtgens molt impactants. El temps en València està deixant precipitacions de més de 200 litres per metre quadrat en algunes zones del territori.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la comarca de la Ribera (València), ha sigut la més afectada per les pluges i part de les imàtgens més impactants d’inundacions de carrers i carreteres i danys en el camp valencià s’estan produint en les localitats d’esta zona.

 

Una de les imàtgens que més ha impactat han sigut gravades per RadioTelevisió Espanyola (RTVE). Este mitjà ha gravat com dos cavalls estaven a punt d’ofegarse en el riu Magro, en la localitat d’Algemesí

 

En el vídeo es pot vore com dos cavalls blancs lluiten contra la gran corrent d’aigua que recorre el cabal del riu. Ràpidament, els veïns han donat avis a la Policia Local. A hores d’ara, les autoritats han confirmat que els dos cavalls han sigut rescatats en bon estat. 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Temps estable en la Comunitat Valenciana abans d’un San José més fresc i amb possibles pluges

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de temps estable amb augment de nuvolositat abans del dia de San José, quan s'esperen un descens de temperatures i pluges febles en alguns punts.

El camp espanyol afronta fins a 100 milions de sobrecost per la guerra amb un fort impacte en la Comunitat Valenciana

La guerra contra l'Iran ha disparat els costos del camp espanyol entre 41 i 99 milions d'euros en poques setmanes, amb gasoil i fertilitzants com a principals responsables i un fort impacte en cereals, cítrics i ramaderia.

La Comunitat Valenciana tanca un hivern molt càlid i humit, amb rècord de falta de sol

L'hivern 2025-2026 en la Comunitat Valenciana ha sigut molt càlid i humit, amb 1,3 graus més de temperatura mitjana i un 53% més de pluja que la mitjana climàtica, i la menor insolació des de 2010.

El Congrés tombarà la proposta del PP per a ampliar la presó permanent revisable

El Congrés preveu rebutjar la proposta del PP per a estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver, malgrat el suport de Vox i UPN i a la pressió de familiars de víctimes com la mare de Marta Calvo.

Llevant i Real Oviedo es juguen la vida en la Finalissima per la permanència

Llevant i Real Oviedo es mesuren en el Ciutat de València en un dol directe per la permanència, marcat per les urgències en la taula i la ratxa golejadora de Carlos Espí.

El València Basket lliga a Nate Reuvers fins a 2028 després de la seua explosió en l’Eurolliga

El València Basket amplia fins a 2028 el contracte de Nate Reuvers, pivot estatunidenc amb passaport hongarés, consolidat com un dels pilars interiors de l'equip en Eurolliga i acb.

Ugrinic i Cömert recuperen lloc amb Suïssa després de brillar al València

Filip Ugrinic i Eray Cömert tornen a la selecció de Suïssa per a dos amistosos davant Alemanya i Noruega, impulsats pel seu protagonisme recent al València.

Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia lideren l’augment del gasto educatiu en 2024

El gasto públic en educació va aconseguir en 2024 els 71.348 milions d'euros, un 4,8% més que en 2023, amb Comunitat Valenciana i Regió de Múrcia al capdavant dels increments autonòmics.