La desgarradora imatge de dos cavalls a punt d’ofegar-se en Algemesí per les fortes pluges

 

Les pluges torrencials que començaren esta passada nit afecten a tot el territori valencià i estan deixant imàtgens molt impactants. El temps en València està deixant precipitacions de més de 200 litres per metre quadrat en algunes zones del territori.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la comarca de la Ribera (València), ha sigut la més afectada per les pluges i part de les imàtgens més impactants d’inundacions de carrers i carreteres i danys en el camp valencià s’estan produint en les localitats d’esta zona.

 

Una de les imàtgens que més ha impactat han sigut gravades per RadioTelevisió Espanyola (RTVE). Este mitjà ha gravat com dos cavalls estaven a punt d’ofegarse en el riu Magro, en la localitat d’Algemesí

 

En el vídeo es pot vore com dos cavalls blancs lluiten contra la gran corrent d’aigua que recorre el cabal del riu. Ràpidament, els veïns han donat avis a la Policia Local. A hores d’ara, les autoritats han confirmat que els dos cavalls han sigut rescatats en bon estat. 

 

Últimes notícies

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica

Diana Morant formalitza la seua candidatura i assegura que seguirà com a ministra

Diana Morant ha registrat la seua candidatura a les primàries del PSPV per a optar a la Presidència de la Generalitat i ha confirmat que, per ara, mantindrà el seu càrrec de ministra perquè es considera útil per a la Comunitat Valenciana.

Calatrava se’n va a l’Espanyol: traspàs rècord del Castelló per més de 5 milions

El CD Castellón ha venut el centrecampista Álex Calatrava a l’Espanyol per més de 5 milions d’euros, el major traspàs en 104 anys d’història del club.