La desgarradora imatge de dos cavalls a punt d’ofegar-se en Algemesí per les fortes pluges

 

Les pluges torrencials que començaren esta passada nit afecten a tot el territori valencià i estan deixant imàtgens molt impactants. El temps en València està deixant precipitacions de més de 200 litres per metre quadrat en algunes zones del territori.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la comarca de la Ribera (València), ha sigut la més afectada per les pluges i part de les imàtgens més impactants d’inundacions de carrers i carreteres i danys en el camp valencià s’estan produint en les localitats d’esta zona.

 

Una de les imàtgens que més ha impactat han sigut gravades per RadioTelevisió Espanyola (RTVE). Este mitjà ha gravat com dos cavalls estaven a punt d’ofegarse en el riu Magro, en la localitat d’Algemesí

 

En el vídeo es pot vore com dos cavalls blancs lluiten contra la gran corrent d’aigua que recorre el cabal del riu. Ràpidament, els veïns han donat avis a la Policia Local. A hores d’ara, les autoritats han confirmat que els dos cavalls han sigut rescatats en bon estat. 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Potries aspira a Capital Europea de la Cultura 2031 amb un model rural i participatiu

Potries ultima la seua candidatura per a 2031 i la defendrà l'11 de març davant el Ministeri. Amb fort suport institucional, situa la cultura en el centre del seu desenrotllament.

Mor un motorista atropellat per diversos vehicles en l’A-70 d’Alacant

Un home de 35 anys ha mort en l'A-70 d'Alacant després de caure de la moto i ser atropellat per diversos vehicles entre els km 19 i 20. Els sanitaris només han pogut confirmar el decés.

María José San Román obri La Barra del Gurmet a l’Esplanada amb concepte de barra

La xef inaugura La Barra del Gurmet a l'Esplanada d'Espanya amb un format de barra, disseny inspirat en el mosaic del passeig i servicis de desdejuni, cocteleria, menjars i sopars.

Ruixats localment forts i tempesta en el litoral de Castelló i puja la cota de neu a 1.600 m

Cel nuvolós este diumenge amb precipitacions irregulars i tempestes de matinada en el litoral de Castelló. La cota de neu ascendix de 1.200-1.400 m a 1.600 m.

Detinguts huit membres d’una xarxa que robava i extorquia a empresaris asiàtics i planejava un segrest a València

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat una xarxa assentada a Madrid que atacava a empresaris d'Àsia oriental. Se'ls atribuïx un robatori amb violència a Cantàbria i la planificació d'un segrest a València.

Morant ha defés que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i la ciència ho avala

Diana Morant ha sostingut que la violència de gènere afecta a les dones per ser-ho i que la ciència ho recolza. En el 8M ha demanat mantindre la mobilització per la igualtat i combatre el negacionismo, recordant tres assassinats a la província de Castelló.

Pérez Llorca advoca per la igualtat més enllà de pancartes en la Romeria dels Canyes

El president ha cridat a treballar per la igualtat més enllà d'eslògans en la Romeria dels Canyes i ha reivindicat la cooperació entre institucions.

1-1: Joel Roca empata en el 93 i frena el somni de permanència del Llevant

Un tret de Joel Roca, desviat i validat pel VAR, va evitar la victòria local en el Ciutat després del 1-0 de Carlos Espí. La roja a Olasagasti va canviar el guió.