La desgarradora imatge de dos cavalls a punt d’ofegar-se en Algemesí per les fortes pluges

 

Les pluges torrencials que començaren esta passada nit afecten a tot el territori valencià i estan deixant imàtgens molt impactants. El temps en València està deixant precipitacions de més de 200 litres per metre quadrat en algunes zones del territori.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la comarca de la Ribera (València), ha sigut la més afectada per les pluges i part de les imàtgens més impactants d’inundacions de carrers i carreteres i danys en el camp valencià s’estan produint en les localitats d’esta zona.

 

Una de les imàtgens que més ha impactat han sigut gravades per RadioTelevisió Espanyola (RTVE). Este mitjà ha gravat com dos cavalls estaven a punt d’ofegarse en el riu Magro, en la localitat d’Algemesí

 

En el vídeo es pot vore com dos cavalls blancs lluiten contra la gran corrent d’aigua que recorre el cabal del riu. Ràpidament, els veïns han donat avis a la Policia Local. A hores d’ara, les autoritats han confirmat que els dos cavalls han sigut rescatats en bon estat. 

 

Últimes notícies

La plantilla de CaixaBank secunda una vaga per a denunciar la pressió comercial

La plantilla de CaixaBank protagonitza una jornada de vaga coincidint amb la junta d'accionistes a València per a denunciar la pressió comercial i reclamar canvis en l'organització del treball.

Paiporta llança ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana

L'Ajuntament de Paiporta aprova per unanimitat una línia extraordinària d'ajudes per a reparar els ascensors danyats per la dana, prioritzant als col·lectius més vulnerables.

València desbloqueja 9.000 m² en Patraix per a construir 644 vivendes públiques

L'Ajuntament de València recupera nou parcel·les bloquejades des de 2015 en el barri de Patraix per a alçar 644 vivendes de protecció pública en edificis de fins a nou plantes.

La UPV crea un biomarcador que mesura l’agressivitat del glioblastoma amb ressonància magnètica

Investigadors de la Universitat Politècnica de València desenrotllen un biomarcador d'imatge que quantifica el creixement del glioblastoma i prediu de manera independent la supervivència dels pacients.

Suspesa la primera vaga en Groundforce i les primeres jornades en Menzies però arranca un atur indefinit

Els sindicats suspenen la primera jornada de vaga en Groundforce i els dos primers dies d'aturs en Menzies, però mantenen des del dilluns una vaga indefinida en 12 aeroports espanyols.

La Comunitat Valenciana frega el ple en turisme rural per Setmana Santa amb un 72% d’ocupació

El turisme rural en la Comunitat Valenciana aconseguix un 72% d'ocupació per Setmana Santa, en línia amb Andalusia, en un context marcat per la pujada del carburant, la incertesa internacional i la cautela en el gasto familiar.

Detingut un metge d’un centre de salut de Cullera per agressió sexual a dos pacients

La Guàrdia Civil ha detingut a un metge d'un centre de salut de Cullera per dos presumptes delictes d'agressió sexual a pacients, després de la denúncia inicial d'una dona i la posterior localització d'una altra possible víctima.

Dissabte amb ratxes de vent molt forts a Castelló i risc de pluges en el nord d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes de vent molt forts del nord-oest a Castelló i l'interior nord de València, amb possibilitat de pluges febles en el litoral nord d'Alacant.