Tot i que hui a gran part d'Espanya establiments i restaurants estan tancats amb motiu del dia del pont de la Constitució Espanyola, a la ciutat de València hi ha diversos centres comercials que sí que estaran durant la jornada de hui oberts. És, per tant, un dels moments en què els valencians aprofiten per a fer les primeres compres nadalenques. Així, els centres comercials que hui estan oberts són: Heron City, Bonaire (encara que sols es podrà accedir als locals d'oci i restauració) i l'Arena Multiespacio. Per la seua part, el Corte Inglés, Aqua Multiespacio, Nuevo Centro i Saler estaran tancats.
Últimes notícies
Oratge
Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes
Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.
Local
La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea
La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.
Oratge
La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar
La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.
Oratge
Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa
Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.
Successos
La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual
La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Ciència i tecnologia
La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià
La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.
Política
Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri
Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.
Successos
La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques
La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.
Anuncios







