20.7 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

‘El Chicle’ serà investigat per haver violat la seua cunyada quan era menor

 

Més de quatre mesos després de confessar l’assassinat de Diana Quer, ‘El Chicle’ continua al focus de la notícia. Ja des de la presó, ara l’agressor gallec s’haurà d’enfrontar a una segona recerca, després que s’haja reobert el cas sobre la presumpta violació que este va dur a terme sobre la germana de la seua dona, quan esta encara era menor.  

  

  

  

En aquest context, el Tribunal Superior de Xustiza de Galícia, instal·lat al Jutjat d’Instrucció número 2 de Noia, ha optat per reobrir un cas, on la mateixa germana de Rosario Rodríguez havia interposat una denúncia contra ‘El Chicle’ per haver abusat sexualment d’ella quan encara era menor.

 

 

Ara, doncs, la justícia haurà de dictar el seu veredicte. De moment, ja se sap que ‘El Chicle’, a la presó des que va acceptar haver assassinat la jove Diana Quer, s’haurà d’enfrontar a un delicte contra la llibertat sexual

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Benicàssim homenatja a Ana amb un minut de silenci després del seu assassinat masclista

Benicàssim ha guardat un minut de silenci per Ana, infermera de 64 anys assassinada per la seua exparella en el centre de salut. El municipi ha decretat dos dies de dol i ha anomenat a no normalitzar la violència.

Dos adjudicataris de VPP investigades a Alacant renuncien a les vivendes

Dos dels 140 beneficiaris de les VPP de la platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde anuncia inspeccions, una comissió municipal i col·laboració amb la justícia.

València guarda un minut de silenci per l’últim assassinat masclista

L'Ajuntament de València ha guardat un minut de silenci a les 12 en repulsa per l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys a Benicàssim. El crim, comés per la seua exparella de 70 anys, la convertix en la sèptima víctima mortal de 2026.

Pérez Llorca assegura que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després del cas d’Alacant

Pérez Llorca ha defés que la Generalitat controla i intensifica la inspecció en l'adjudicació de vivendes protegides després del cas d'Alacant. Ha demanat tranquil·litat i ha reivindicat els avanços del Pla Viu.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere

El president ha reclamat unitat i comprensió per a combatre la violència de gènere i ha evitat entrar en dogmes ideològics, després del crim masclista de Benicàssim.

Avís groc el dimecres per ratxes de 80 km/h a l’interior d’Alacant i València

Aemet ha establit per a la vesprada del dimecres l'avís groc a l'interior d'Alacant i València per ratxes de fins a 80 km/h. També hi haurà avís per fenòmens costaners en el litoral sud de Castelló i en el nord de València amb vent de 50-60 km/h.

La plantilla de Aemet a València exigix millors retribucions i reforços

Treballadors i sindicats han exigit en una concentració millores salarials, més ocupació pública i una negociació real, davant vacants i sobrecàrrega de torns.

Dos adjudicataris renuncien a les vivendes públiques investigades a Alacant

Dos dels 140 adjudicataris de VPP a la Platja de Sant Joan han renunciat. L'alcalde demana que els qui van rebre una vivenda de manera il·legítima la retornen.