Christian Brueckner, el pedòfil que podria haver matat a Madeleine McCann

 

La Fiscalia alemanya va sorprendre a tot el món el passat dimecres, 3 de juny, en afirmar que creuen que Madeleine McCann, la xiqueta de quatre anys que va desaparéixer l’any 2007 en l’Algarve portugués, està morta

 

La policia alemanya i la britànica van informar conjuntament que actualment hi ha un home sospitós de la desaparició i mort de la menuda, un ciutadà alemany que en el moment dels fets vivia en la mateixa zona a on estiuejava la família McCann i que té un llarg historial de delictes sexuals i pedòfils

 

Qui és Christian B, el sospitós de matar a Madeleine?

El principal sospitós del crim és un home de 43 anys que actualment està en una presó alemanya i que té un llarg historial de delictes sexuals. Segons ha explicat ‘The Telegraph’, Christian és un home blanc, ros, amb una altura que ronda els 1,82 metres i una constitució prima. En el moment en què va desaparéixer la xiqueta, el 2007, l’home tindria uns 30 anys. 

 

El sospitós és alemany, però amb 18 anys se’n va anar a viure a Portugal i es va establir a només tres kilòmetres de Praia da Luz, a on es van produir els fets. Allà va treballar durant anys venent cotxes i drogues, però també robava, especialment en zones amb molts turistes. Una de les zones que més freqüentava era precisament la urbanització a on la família McCann va anar de vacacions l’any 2007 i a on va desaparéixer la menuda Madeleine. 

 

A demés, el seu historial delictiu inclou també delictes de caràcter sexual, com ara la violació d’una dona de 72 anys, també turista, i que l’ha portat a ser condemnat, juntament amb altres delictes, i estar actualment en la presó. Les dones i els menors d’edat eren les seues principals víctimes. 

 

Christian B. ha estat diferents anys entrant i eixinr de la presó per delictes de tràfic de drogues i d’abusos infantils a xiquetes menudes. De fet, el 2017, quan el cas va tornar a prendre força després de l’esforç dels seus pares per seguir investigant, el sospitós hauria confessat a un amic que coneixia tots els detalls de la desaparició de la xiqueta, i fins i tot li hauria ensenyat un vídeo d’una violació, motiu pel que el seu amic va anar a explicar-ho a la policia. 

 

L’home va ser extradit el 2017, després de què un jutjat alemany el condemnara a 15 mesos de presó per abusos sexuals a un xiquet. L’estiu del 2018, ja lliure, l’home se n’anà a Milan, però tornà a ser detingut i extraditat per un delicte de violació i extorsió a una turista nord-americana en la zona de Praia da Luz, només un any i mig abans de la desaparició de Madeleine. 

 

Novetats del cas Madeleine

El principal motiu per fer-lo sospitós del cas és que el sospitós va parlar de Madeleine McCann en un xat i que, uns 30 minuts abans de la seua desaparició, l’última volta que sos pares van vore a la xiqueta, estava prop de la zona

 

La descripció de l’home en aquell moment, de monyo curt i clar, coincidixen a demés amb les primeres sospites de la policia britànica, ja que després de la desaparició de la xiqueta van seguir la pista a un home a qui havien vist diferents voltes prop de l’apartament

 

De moment, les autoritats alemanyes ja tracten el cas com un assassinat, però des de Regne Unit encara mantenen l’esperança i l’investiguen com una desaparició. De fet, hi ha qui creu que la menuda està viva i viu en Alemanya sense conéixer res del seu passat. 

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.