16.9 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Un ciclista ferit greu en xocar contra un cotxe en Almenara

 

Este divendres de matí, cap a les 12.00 hores, s’ha produït un accident de trànsit en xocar una bici contra un cotxe en el camí Casaña de la localitat d’Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), en el que un ciclista de 66 anys ha acabat greument ferit.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Una volta allí, l’equip mèdic del SAMU ha assistit a l’home, qui presentava ferides greus a causa d’un fort colp al cap.

 

Després de ser estabilitzat, el ciclista ha sigut traslladat fins a l’hospital Universitari la Plana de Vila-real. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

El Nou Mestalla tindrà seients més grans i amb més espai entre aficionats

El València ha triat a Daplast com a proveïdor de butaques del Nou Mestalla. Les noves places seran més àmplies, amb major separació lateral i passadissos més amples.

Del Moral dirigix la sessió del Llevant, encara sense els quatre lesionats

El Llevant va tornar al treball per a preparar el partit del diumenge davant el Vila-real. Dela, Matías Moreno, Espí i Pablo Martínez no van completar la sessió i Del Moral parlarà el dissabte a les 12.30.

Copete i Diakhaby completen l’entrenament amb el València i apunten al Metropolità

Els centrals Copete i Diakhaby van completar la sessió del dijous amb el València abans de visitar a l'Atlètic. Corberán valora defensa de cinc per la baixa de Tárrega.

El Vila-real iguala la seua pitjor ratxa europea sense guanyar i frega l’eliminació en Champions

Derrota 2-3 davant el Copenhaguen que deixa a l'equip amb opcions mínimes i firma sis partits sense guanyar a Europa, la seua pitjor seqüència històrica igualada. L'equip talla una sequera de 317 minuts sense marcar, insuficient per a canviar la dinàmica.

CHS plantejarà noves restriccions al regadiu davant el mal inici de l’any hidrològic

La CHS portarà el 15 de desembre a la Comissió de Desembassament noves limitacions per a regs tradicionals i no tradicionals per pluges un 50% menors. Malgrat això, l'organisme no preveu problemes de subministrament fins a 2027 gràcies a les reserves i al transvasament.

La comissió de Cultura de València aprovarà el canvi de nom a València/Valéncia

La comissió de Cultura de l'Ajuntament de València aprovarà el 16 de desembre el canvi de denominació oficial a la versió bilingüe València/Valéncia. Després d'este pas, l'expedient anirà al Ple i després al Consell, que decidix els noms oficials.

Troben el cadàver d’un jove sintecho de 21 anys en el centre de València

Un jove de 21 anys que vivia al carrer ha sigut trobat mort en Marqués de Sotelo a primera hora. La primera inspecció no aprecia criminalitat.

Mompó i Catalá, sobre Camps: qualsevol militant pot presentar el seu projecte i toca unitat

Mompó i Catalá han recolzat el dret de la militància del PP a presentar projectes després del moviment de Francisco Camps. Els dos han demanat unitat i respecte als temps interns.