Mastodon
29.1 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Un ciclista ferit en xocar amb un cotxe en Sant Vicent del Raspeig

Rotonda d'eixida de l'AP-7 cap a Sant Vicent del Raspeig (Alacant)

L’accident s’ha produït en una rotonda | Google Maps

 

Un ciclista ha resultat ferit este dimarts en un accident en Sant Vicent del Raspeig, en la comarca de l’Alacantí (Alacant). En el succés, que s’ha produït este dimarts cap a les nou de la nit, s’han vist implicats un cotxe i una bicicleta.

 

Només rebre l’avís, el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), que s’ha traslladat fins a la rotonda de l’eixida del Moralet de l’AP-7.

 

En arribar, l’equip mèdic del SAMU ha atés al ciclista, de 27 anys, per politraumatisme i, després de fer-li diferents maniobres d’estabilització, l’ha traslladat a l’Hospital General Universitari d’Alacant en l’ambulància de suport vital avançat.

Últimes notícies

El BOE publica el conveni del torró i massapans 2025 amb pujada salarial del 3% retroactiva

Les taules salarials del conveni estatal del torró i massapans per a 2025 fixen una alça del 3% amb efectes des de l'1 de gener. Hi haurà ajust per IPC de fins a 1 punt.

Donya Sofia recolza a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía ha inaugurat a Elx el Congrés Internacional sobre Malalties Neurodegeneratives, que reunix fins al dia 18 a una trentena d'experts. El fòrum aborda avanços en biomarcadores, teràpies gèniques, neuroimatgeria i enfocament sociosanitari.

El Consell demana a la DGT un tràmit extraordinari per a donar de baixa cotxes desapareguts per la DANA

El Consell sol·licita un procediment extraordinari per a donar de baixa definitiva vehicles arrossegats per la DANA del 29 d'octubre i que els seus titulars conserven ajudes i indemnitzacions.

Donya Sofia abrigalla a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía recolza la inauguració del ICND a Elx, un cim que reunix referents internacionals per a presentar avanços en diagnòstic i teràpies. El programa aborda biomarcadores, genètica, neuroimatgeria, inflamació i medicina de precisió, amb la veu de pacients i famílies.

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén el seu pla

Compromís porta a la Fiscalia presumptes gastos sense expedient en 2024 per 1,17 milions en el IVASS. L'institut replica que ja aplica un pla i digitalització.

Ruixats amb tempesta a l’interior de Castelló i màximes a l’alça a València

Baixa probabilitat de ruixats amb tempesta a la vesprada a l'interior nord de Castelló. Les màximes pugen a l'interior de València i el vent rola a este.

Compromís porta a la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén un pla d’acció

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS en 2024 per gastos sense contracte, recolzada en una auditoria desfavorable. L'institut respon que en 2025 va activar un pla d'acció i una inversió en digitalització per a corregir deficiències històriques.

Pedro Sánchez anunciarà el dijous inversions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

La visita de Pedro Sánchez a l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández servirà per a avançar l'ampliació i les inversions incloses en el DAURA III 2027-31.