Ciclista multat per posar un motor i un depòsit a la seua bicicleta en Torrevieja

 

Agents de l’Equip d’Atestats de l’Agrupació de Trànsit de la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), han interceptat a un ciclista de 41 anys que tenia acoplat en el quadre de la bicicleta un motor de combustió interna i un depòsit de gasolina ocult baix una samarreta per a passar desapercebut. Per tals fets, l’home s’enfronta a multes de 1.400 euros, a demés de que la causa ha sigut traslladada al jutjat d’Instrucció 1 de Torrevieja.

 

Els efectius es trobaven en la carretera CV-905, en el seu pas per la localitat, quan van observar com un ciclista es desplaçava, de manera inusual, de pressa i sense pedalar en un tram en pendent, un fet que els va posar en alerta quan van escoltar, a demés, que emetia el so característic d’un motor de baixa cilindrada.

 

En este moment, quan el ciclista es va adonar de la presència de la Guàrdia Civil, va apagar el motor ràpidament i va començar a pedalar, pel que van procedir a donar-li l’alt, segons ha informat l’institut armat en un comunicat. Una volta van interceptar a este, els efectius van determinar que el manillar estava modificat tant en el puny amb l’acople de l’accelerador com una doble maneta esquerra de fre.

 

Per tot això, els agents van procedir a la retirada del vehicle i a la seua posterior anàlisi en les instal·lacions de la ITV a fi de conéixer les característiques del mateix per a elaborar el pertinent informe pericial.

 

Fins a 1.400 euros de multa

El mateix ha indicat que es tractava d’un motor de dos temps alimentat per gasolina amb una cilindrada de 49 centímetres cúbics i que en la seua construcció podria superar els 50 quilòmetres per hora.

 

Igualment, s’ha esclarit que l’home no tenia llicència i de permís de circulació, pel que s’ha posat el cas en coneixement del Jutjat d’Instrucció núm. 1 de Torrevieja. D’igual forma, en tractar-se d’un vehicle de motor, també se li van formular les corresponents sancions administratives per no tindre matriculació, assegurança i inspecció tècnica.

 

La Guàrdia Civil ha assenyalat que estes tres sancions poden arribar a suposar un muntant econòmic total de fins a 1.400 euros. Una volta finalitzat el procés de comprovacions de les característiques es va procedir a retornar el vehicle al seu propietari.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ábalos es prepara per a declarar en el Suprem acusat de corrupció pels contractes de màscares

José Luis Ábalos afronta esta setmana la seua primera declaració davant el Tribunal Suprem després de cinc mesos a la presó preventiva per presumpta corrupció en contractes de màscares durant la pandèmia.

Els agents de l’UCO defenen davant el Suprem la seua investigació a Ábalos

Una desena d'agents de l'UCO exposa en el Tribunal Suprem els informes que apunten al paper de José Luis Ábalos en la presumpta trama de comissions per contractes de màscares.

Dilluns de cels buidats i vent fluix en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el dilluns amb cels buidats o poc nuvolosos, temperatures amb pocs canvis i vent fluix, que rolará a component este al migdia.

Els sindicats mèdics convoquen un nou atur setmanal davant el bloqueig amb Sanitat

Els sindicats mèdics convoquen el tercer atur setmanal de l'any després del fracàs de les negociacions amb el Ministeri de Sanitat i un encreuament de retrets per la reforma de l'estatut marc.

Reciplasa garantix el servici després de l’incendi en la planta de residus d’Onda

Reciplasa assegura la recollida i el tractament de residus per als 46 municipis als quals presta servici malgrat l'incendi encara actiu en la planta d'Onda.

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.