11.5 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Tres ciclistes ferits en menys d’una hora en Castelló

Ciclista

Tres ciclistes han patit accidents en Castelló en menys d’una hora | Pixabay

 

Des del passat 2 de maig, que es permet fer activitat física a l’aire lliure, han sigut molts els accidents en els que s’han vist implicats ciclistes al llarg i ample del territori valencià. Només el primer dia, van resultar ferits sis ciclistes en accidents de trànsit.

 

Este divendres, a última hora de la vesprada, s’han produït fins a tres accidents de ciclistes només en la província de Castelló, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Un home inconscient en Almassora

El primer d’ells ha passat a les 20.50 hores, en Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Fins al lloc dels fets —l’encreuament entre el camí del Reial de Borriol i la rambla de la Vídua—, s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

En arribar, l’equip mèdic del SAMU s’ha trobat a un home, de 43 anys, tombat en terra inconscient al costat de la seua bicicleta. La víctima ha sigut atesa per un traumatisme cranioencefàlic i, una volta estabilitzada, ha sigut traslladada a l’hospital General Universitari de Castelló.

 

Una dona greu en Vinaròs

Poc després, cap a les nou i quart de la nit, una dona també ha patit un accident amb la seua bicicleta en la rotonda de la carretera nacional N-340 amb l’N-332 a l’altura de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló). L’equip mèdic del SAMU que ha acudit fins al punt de l’accident s’ha trobat a la ciclista, de 49 anys, inconscient.

 

La dona ha sigut atesa per un traumatisme cranioencefàlic amb otorràgia i traslladada a l’hospital Comarcal de Vinaròs per a, més tard, ser evacuada a l’hospital General Universitari de Castelló en una ambulància de suport vital avançat.

 

Un ciclista begut en Peníscola

Poc abans de les deu de la nit, a les 21.50 hores, el Punt d’Atenció Continuada de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a un ciclista ferit. Fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip sanitari ha assistit a un home, de 62 anys, per traumatisme cranioencefàlic i intoxicació etílica i l’han traslladat a l’hospital Comarcal de Vinaròs.

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.