Tres ciclistes ferits en menys d’una hora en Castelló

Ciclista

Tres ciclistes han patit accidents en Castelló en menys d’una hora | Pixabay

 

Des del passat 2 de maig, que es permet fer activitat física a l’aire lliure, han sigut molts els accidents en els que s’han vist implicats ciclistes al llarg i ample del territori valencià. Només el primer dia, van resultar ferits sis ciclistes en accidents de trànsit.

 

Este divendres, a última hora de la vesprada, s’han produït fins a tres accidents de ciclistes només en la província de Castelló, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Un home inconscient en Almassora

El primer d’ells ha passat a les 20.50 hores, en Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Fins al lloc dels fets —l’encreuament entre el camí del Reial de Borriol i la rambla de la Vídua—, s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

En arribar, l’equip mèdic del SAMU s’ha trobat a un home, de 43 anys, tombat en terra inconscient al costat de la seua bicicleta. La víctima ha sigut atesa per un traumatisme cranioencefàlic i, una volta estabilitzada, ha sigut traslladada a l’hospital General Universitari de Castelló.

 

Una dona greu en Vinaròs

Poc després, cap a les nou i quart de la nit, una dona també ha patit un accident amb la seua bicicleta en la rotonda de la carretera nacional N-340 amb l’N-332 a l’altura de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló). L’equip mèdic del SAMU que ha acudit fins al punt de l’accident s’ha trobat a la ciclista, de 49 anys, inconscient.

 

La dona ha sigut atesa per un traumatisme cranioencefàlic amb otorràgia i traslladada a l’hospital Comarcal de Vinaròs per a, més tard, ser evacuada a l’hospital General Universitari de Castelló en una ambulància de suport vital avançat.

 

Un ciclista begut en Peníscola

Poc abans de les deu de la nit, a les 21.50 hores, el Punt d’Atenció Continuada de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a un ciclista ferit. Fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip sanitari ha assistit a un home, de 62 anys, per traumatisme cranioencefàlic i intoxicació etílica i l’han traslladat a l’hospital Comarcal de Vinaròs.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.