15.5 C
València
Dissabte, 8 novembre, 2025

Tres ciclistes ferits en menys d’una hora en Castelló

Ciclista

Tres ciclistes han patit accidents en Castelló en menys d’una hora | Pixabay

 

Des del passat 2 de maig, que es permet fer activitat física a l’aire lliure, han sigut molts els accidents en els que s’han vist implicats ciclistes al llarg i ample del territori valencià. Només el primer dia, van resultar ferits sis ciclistes en accidents de trànsit.

 

Este divendres, a última hora de la vesprada, s’han produït fins a tres accidents de ciclistes només en la província de Castelló, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Un home inconscient en Almassora

El primer d’ells ha passat a les 20.50 hores, en Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Fins al lloc dels fets —l’encreuament entre el camí del Reial de Borriol i la rambla de la Vídua—, s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

En arribar, l’equip mèdic del SAMU s’ha trobat a un home, de 43 anys, tombat en terra inconscient al costat de la seua bicicleta. La víctima ha sigut atesa per un traumatisme cranioencefàlic i, una volta estabilitzada, ha sigut traslladada a l’hospital General Universitari de Castelló.

 

Una dona greu en Vinaròs

Poc després, cap a les nou i quart de la nit, una dona també ha patit un accident amb la seua bicicleta en la rotonda de la carretera nacional N-340 amb l’N-332 a l’altura de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló). L’equip mèdic del SAMU que ha acudit fins al punt de l’accident s’ha trobat a la ciclista, de 49 anys, inconscient.

 

La dona ha sigut atesa per un traumatisme cranioencefàlic amb otorràgia i traslladada a l’hospital Comarcal de Vinaròs per a, més tard, ser evacuada a l’hospital General Universitari de Castelló en una ambulància de suport vital avançat.

 

Un ciclista begut en Peníscola

Poc abans de les deu de la nit, a les 21.50 hores, el Punt d’Atenció Continuada de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a un ciclista ferit. Fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip sanitari ha assistit a un home, de 62 anys, per traumatisme cranioencefàlic i intoxicació etílica i l’han traslladat a l’hospital Comarcal de Vinaròs.

Últimes notícies

Aitana i Ed Sheeran brillen en uns Los40 Music Awards il·luminats per LUX de Rosalía

Ed Sheeran suma tres guardons i Aitana aconseguix dos en una gala marcada per l'estrena en directe de LUX de Rosalía i pels missatges de suport a València després de la dana.

Oyarzabal rescata a la Reial Societat amb un penal a Elx (1-1)

Un penal transformat per Mikel Oyarzabal a dos minuts del final ha permés a la Reial Societat empatar en el Martínez Valero. L'Elx continua invicte a casa, encara que acumula cinc jornades sense guanyar.

Rosalía estrena en directe LUX en Los40 Music Awards amb orquestra i veles

L'artista ha presentat per primera vegada en viu el seu quart àlbum en el Roig Arena de València amb 'Relíquia' com a obertura, orquestra i ciris. El públic ha embogit amb un xou breu i intens.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena el dia que estrena LUX

La cantant ha acaparat l'atenció en Los40 Music Awards Santander 2025 amb una arribada que va paralitzar la catifa roja, coincidint amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX.

Rescaten a diverses persones i dos gossos en un incendi a Vinaròs: cinc ferits

Els bombers han evacuat a tres persones d'un tercer pis —una amb mobilitat reduïda— i a dos ocupants del quart, a més de dos gossos. Quatre han patit inhalació de fum i una dona presenta cremades de segon grau.

Rosalía revoluciona la catifa roja del Roig Arena a València amb l’estrena de LUX

L'arribada de Rosalía a Los40 Music Awards 2025 ha detingut la catifa roja en el Roig Arena i ha coincidit amb l'estrena del seu quart àlbum, LUX. Col·legues com Bombai i Nil Moliner han elogiat el disc i el significat de celebrar la gala a València.

Vox demana al PP que propose un candidat per a rellevar a Mazón en la Generalitat Valenciana

Vox ha demanat al PP que designe un candidat a la Generalitat Valenciana per a negociar amb ell les polítiques del nou Executiu. La petició arriba després de la dimissió de Mazón i la publicació en el BOE del seu cessament.

Sánchez demana eleccions a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria negacionista

El president del Govern ha reclamat comicis a la Comunitat Valenciana per a trencar la majoria de PP i Vox, a la qual ha vinculat amb l'impacte de la dana. Ha advertit que les negociacions entre els dos partits poden desmantellar l'agenda climàtica al Mediterrani.