Tres ciclistes ferits en menys d’una hora en Castelló

Ciclista

Tres ciclistes han patit accidents en Castelló en menys d’una hora | Pixabay

 

Des del passat 2 de maig, que es permet fer activitat física a l’aire lliure, han sigut molts els accidents en els que s’han vist implicats ciclistes al llarg i ample del territori valencià. Només el primer dia, van resultar ferits sis ciclistes en accidents de trànsit.

 

Este divendres, a última hora de la vesprada, s’han produït fins a tres accidents de ciclistes només en la província de Castelló, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Un home inconscient en Almassora

El primer d’ells ha passat a les 20.50 hores, en Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Fins al lloc dels fets —l’encreuament entre el camí del Reial de Borriol i la rambla de la Vídua—, s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

En arribar, l’equip mèdic del SAMU s’ha trobat a un home, de 43 anys, tombat en terra inconscient al costat de la seua bicicleta. La víctima ha sigut atesa per un traumatisme cranioencefàlic i, una volta estabilitzada, ha sigut traslladada a l’hospital General Universitari de Castelló.

 

Una dona greu en Vinaròs

Poc després, cap a les nou i quart de la nit, una dona també ha patit un accident amb la seua bicicleta en la rotonda de la carretera nacional N-340 amb l’N-332 a l’altura de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló). L’equip mèdic del SAMU que ha acudit fins al punt de l’accident s’ha trobat a la ciclista, de 49 anys, inconscient.

 

La dona ha sigut atesa per un traumatisme cranioencefàlic amb otorràgia i traslladada a l’hospital Comarcal de Vinaròs per a, més tard, ser evacuada a l’hospital General Universitari de Castelló en una ambulància de suport vital avançat.

 

Un ciclista begut en Peníscola

Poc abans de les deu de la nit, a les 21.50 hores, el Punt d’Atenció Continuada de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a un ciclista ferit. Fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip sanitari ha assistit a un home, de 62 anys, per traumatisme cranioencefàlic i intoxicació etílica i l’han traslladat a l’hospital Comarcal de Vinaròs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Cremà infantil convertix en cendra més de 380 minifallas plenes de jocs, riures i somnis

Més de 380 falles infantils de València han cremat en la Cremà, culminant un any de treball artístic i emocions per a milers de xiquets, amb la secció Especial i la falla municipal com a grans focus.

Emilio de Just curta l’última orella de la fira de Falles en una vesprada amb opcions de major triomf

Emilio de Justo va tallar l'última orella de la fira de Falles de València després d'una seriosa correguda de Núñez del Cuvillo, marcada pel vent i per bous amb opcions de major èxit.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València tanquen hui els seus dies grans amb la mascletà i la Cremà de quasi 760 monuments, en una edició massiva i sense incidents rellevants que deixa diversos debats pendents.

L’Ofrena de València suma més de 114.000 falleres i fallers, un 10% més que en 2025

L'Ofrena de flors a la Verge dels Desemparats reunix enguany 114.275 falleres i fallers, amb un creixement del 10% i més de deu mil participants addicionals.

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.