Tres ciclistes ferits en menys d’una hora en Castelló

Ciclista

Tres ciclistes han patit accidents en Castelló en menys d’una hora | Pixabay

 

Des del passat 2 de maig, que es permet fer activitat física a l’aire lliure, han sigut molts els accidents en els que s’han vist implicats ciclistes al llarg i ample del territori valencià. Només el primer dia, van resultar ferits sis ciclistes en accidents de trànsit.

 

Este divendres, a última hora de la vesprada, s’han produït fins a tres accidents de ciclistes només en la província de Castelló, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana.

 

Un home inconscient en Almassora

El primer d’ells ha passat a les 20.50 hores, en Almassora, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Fins al lloc dels fets —l’encreuament entre el camí del Reial de Borriol i la rambla de la Vídua—, s’ha desplaçat una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

En arribar, l’equip mèdic del SAMU s’ha trobat a un home, de 43 anys, tombat en terra inconscient al costat de la seua bicicleta. La víctima ha sigut atesa per un traumatisme cranioencefàlic i, una volta estabilitzada, ha sigut traslladada a l’hospital General Universitari de Castelló.

 

Una dona greu en Vinaròs

Poc després, cap a les nou i quart de la nit, una dona també ha patit un accident amb la seua bicicleta en la rotonda de la carretera nacional N-340 amb l’N-332 a l’altura de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló). L’equip mèdic del SAMU que ha acudit fins al punt de l’accident s’ha trobat a la ciclista, de 49 anys, inconscient.

 

La dona ha sigut atesa per un traumatisme cranioencefàlic amb otorràgia i traslladada a l’hospital Comarcal de Vinaròs per a, més tard, ser evacuada a l’hospital General Universitari de Castelló en una ambulància de suport vital avançat.

 

Un ciclista begut en Peníscola

Poc abans de les deu de la nit, a les 21.50 hores, el Punt d’Atenció Continuada de Peníscola, en el Baix Maestrat (Castelló), ha sol·licitat la intervenció del CICU per a assistir a un ciclista ferit. Fins al lloc s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip sanitari ha assistit a un home, de 62 anys, per traumatisme cranioencefàlic i intoxicació etílica i l’han traslladat a l’hospital Comarcal de Vinaròs.

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.