Sis ciclistes ferits en el territori valencià el primer dia que es pot fer deport

Bicicleta en València

Fins a 5 ciclistes han patit accidents este dissabte en el territori valencià | Agència de la Bicicleta de València

 

Este dissabte, 2 de maig, és el primer dia que es pot eixir a practicar deport després del confinament per la crisi del coronavirus. Entre les 6 i les 10 del matí, franja en la que poden eixir les persones entre els 15 i els 70 anys, a demés d’entre les 20 i les 23 hores, milers de valencians han eixit a córrer, a muntar en bicicleta o a passejar.

 

Esta eixida massiva de persones ha provocat els primers accidents, especialment de ciclistes, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat. Sis ciclistes han resultat ferits en Castelló, Almussafes, Torrevieja, Vinaròs, Orihuela i Vila-real.

 

Sis accidents en diferents localitats valencianes

En el cas de Castelló, el CICU ha rebut l’avís cap a les huit del matí. Un ciclista, de 66 anys, ha caigut de la bici en una zona de muntanya de la CV-10. Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i l’equip mèdic ha atés a l’home per contusions en el costat i les lumbars. Després, ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Cap a les 7.30 hores, un ciclista, de 77 anys, també ha patit una caiguda en Almussafes, en la comarca de la Ribera (València). Una ambulància de SVB i un metge d’Atenció Primària han acudit al lloc de l’accident per a assistir a l’home, que ha sigut traslladat a l’Hospital Universitari de la Ribera d’Alzira per fractura de ròtula.

 

En Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), un altre home, de 71 anys, que anava en bicicleta ha patit un accident en el carrer de Gabriela Mistral. A eixe punt ha acudit una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i l’equip mèdic ha atés al ciclista per policontusions. Després de ser assistit, el ciclista ha sigut traslladat a l’Hospital de Torrevieja.

 

D’altra banda, un xic de 15 anys ha caigut de la bici en l’avinguda de Ruiz Picasso de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló). Poc abans de les 9 del matí, el CICU ha rebut l’avís i ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del SAMU i una altra de SVB. El xic no responia i tenia dificultat per a respirar, pel que ha sigut atés per l’equip mèdic per síncope i col·lapse. Una volta estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.

 

En Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), un home de 56 anys també ha patit una caiguda mentres anava en bicicleta per l’N-340. Fins al lloc dels fets, cap a les 9 del matí, s’ha desplaçat una ambulància de SVB i l’equip sanitari ha atés a l’home per fractura de clavícula. Més tard, el ciclista ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

 

En Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló), un ciclista, de 43 anys, ha xocat contra un cotxe que estava aparcat en el carrer del Pla de l’Arc poc després de les 9 del matí. Una ambulància de SVB s’ha desplaçat fins al lloc dels fets i l’equip sanitari ha assistit al ciclista per policontusions. EL ferit ha sigut traslladat a l’Hospital Universitari de la Plana.

Últimes notícies

Triomf del Valencia Basket en la pròrroga (118-117) en el primer duel de semifinals davant el Joventut

El Valencia Basket ha obert l’eliminatòria de semifinals de la Lliga Endesa amb una victòria ajustada per 118-117 davant l’Asisa Joventut al Roig Arena, després d’una pròrroga molt disputada.

El professorat valencià aposta per suspendre la vaga i rebutja 6 dels 7 punts d’Educació

Un 67 % dels docents que han participat en la consulta sindical ha apostat per parar la vaga indefinida i, d’ells, un 71 % preferix suspendre-la per mantindre les mobilitzacions actives.

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.