Sis ciclistes ferits en el territori valencià el primer dia que es pot fer deport

Bicicleta en València

Fins a 5 ciclistes han patit accidents este dissabte en el territori valencià | Agència de la Bicicleta de València

 

Este dissabte, 2 de maig, és el primer dia que es pot eixir a practicar deport després del confinament per la crisi del coronavirus. Entre les 6 i les 10 del matí, franja en la que poden eixir les persones entre els 15 i els 70 anys, a demés d’entre les 20 i les 23 hores, milers de valencians han eixit a córrer, a muntar en bicicleta o a passejar.

 

Esta eixida massiva de persones ha provocat els primers accidents, especialment de ciclistes, segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat. Sis ciclistes han resultat ferits en Castelló, Almussafes, Torrevieja, Vinaròs, Orihuela i Vila-real.

 

Sis accidents en diferents localitats valencianes

En el cas de Castelló, el CICU ha rebut l’avís cap a les huit del matí. Un ciclista, de 66 anys, ha caigut de la bici en una zona de muntanya de la CV-10. Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i l’equip mèdic ha atés a l’home per contusions en el costat i les lumbars. Després, ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari de Castelló.

 

Cap a les 7.30 hores, un ciclista, de 77 anys, també ha patit una caiguda en Almussafes, en la comarca de la Ribera (València). Una ambulància de SVB i un metge d’Atenció Primària han acudit al lloc de l’accident per a assistir a l’home, que ha sigut traslladat a l’Hospital Universitari de la Ribera d’Alzira per fractura de ròtula.

 

En Torrevieja, en el Baix Segura (Alacant), un altre home, de 71 anys, que anava en bicicleta ha patit un accident en el carrer de Gabriela Mistral. A eixe punt ha acudit una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i l’equip mèdic ha atés al ciclista per policontusions. Després de ser assistit, el ciclista ha sigut traslladat a l’Hospital de Torrevieja.

 

D’altra banda, un xic de 15 anys ha caigut de la bici en l’avinguda de Ruiz Picasso de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló). Poc abans de les 9 del matí, el CICU ha rebut l’avís i ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del SAMU i una altra de SVB. El xic no responia i tenia dificultat per a respirar, pel que ha sigut atés per l’equip mèdic per síncope i col·lapse. Una volta estabilitzat, ha sigut traslladat a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.

 

En Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), un home de 56 anys també ha patit una caiguda mentres anava en bicicleta per l’N-340. Fins al lloc dels fets, cap a les 9 del matí, s’ha desplaçat una ambulància de SVB i l’equip sanitari ha atés a l’home per fractura de clavícula. Més tard, el ciclista ha sigut traslladat a l’Hospital Vega Baja.

 

En Vila-real, en la Plana Baixa (Castelló), un ciclista, de 43 anys, ha xocat contra un cotxe que estava aparcat en el carrer del Pla de l’Arc poc després de les 9 del matí. Una ambulància de SVB s’ha desplaçat fins al lloc dels fets i l’equip sanitari ha assistit al ciclista per policontusions. EL ferit ha sigut traslladat a l’Hospital Universitari de la Plana.

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.